pazar günü mangal ve uscuk ne dersiniz

Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
benim tanıdığım ayfer gidip bulur abiçim o kaselerden ve bize çorba yapar:wiinkk::queen:

yapaaar :) seninkinin içine bişi koyarmı bilmem ilave olarak :queen::queen::queen:

pek iyi değilim....

g.olsun burçin gürkan abiden duydum maceralarınızı sen iyiysen gerisini boşver :)

biraz pisikopat olurda kendisi çıldırttı bizi pazar günü
tüm mt duyurulur A.Y.F.E.R üyesinden daha pisikopat bir üyemiz daha olmuştur. allah kolaylık versin ilker.

uğraşma olm kısla seninkinden daha pisko biri zor bulunur

ama bi kaseyi alamadı gözümden düşmeye başladı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
yapaaar :) seninkinin içine bişi koyarmı bilmem ilave olarak :queen::queen::queen:



g.olsun burçin gürkan abiden duydum maceralarınızı sen iyiysen gerisini boşver :)



uğraşma olm kısla seninkinden daha pisko biri zor bulunur

ama bi kaseyi alamadı gözümden düşmeye başladı :)



sagolasın bıraz rahatsızdım ama bıraz daha iyiyim şimdi:)
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
429
Evet arkadaşlar şu meşhur Pazar günüden birkaç karede bizden olsun o zaman :)

Bu resimdekiler Pazar günü yağmurlu gidemeyiz diyordu bizde dahil:)












Sarıyer ve garipçe köyü:)









Arkadaşlar şimdilik bukadar daha fazla yüklenmıyor yoksa daha ne resimler var
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
abi ortada sucukmucuk ona benzer hiç bi et mamülü göremedim gerçekler gün yüzüne çıksın artık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay be bizim mekanlar garipçe :)
Hazır gitmişken bi bidon su alsaydınız yaz boyu ordan az su taşımadım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst