- Katılım
- 16 Ocak 2009
- Mesajlar
- 429
İlker abi Burçin abla nasıl oldu iyi dimi?
Bak kendiside geldi işte gerçi biraz yorgun ama ...
İlker abi Burçin abla nasıl oldu iyi dimi?
slmm
nasılsın? İyisin dimi?
pek iyi değilim....
neyin var ya
Gürkan abi biraz anlattı rahatsızlandı diye inan çok üzüldüm
varmı yapabilecegim bişey?
yok cnm tesekkur ederim bu aralar bakalım bişeyler dolaşıyor allah hayır etsın dun eeg cekıldı yarın sonucu alıcaz bakalım
Allah saglık sıhhat versin canım. Umarım yolunda gider herşey :rendeer:
hep dikkat et kendine
slm millet ben geldim........ burçin hastaymısın canım geçmiş olsun neyin var:rendeer:
slm millet ben geldim........ burçin hastaymısın canım geçmiş olsun neyin var:rendeer:
biraz pisikopat olurda kendisi çıldırttı bizi pazar günü
tüm mt duyurulur A.Y.F.E.R üyesinden daha pisikopat bir üyemiz daha olmuştur. allah kolaylık versin ilker.
biraz pisikopat olurda kendisi çıldırttı bizi pazar günü
tüm mt duyurulur A.Y.F.E.R üyesinden daha pisikopat bir üyemiz daha olmuştur. allah kolaylık versin ilker.
:queen::queen::queen:
abi benimle uğrasiyorlar...
dilaverse ben ugraşamam onunla adam denden iri ayfer ise benden piskopat baksana çorba kasesi istedi resteoranttan çorbayı ben içiyorum onlar istiyor:queen:
serseri bunlar ya![]()
dilaverse ben ugraşamam onunla adam denden iri ayfer ise benden piskopat baksana çorba kasesi istedi resteoranttan çorbayı ben içiyorum onlar istiyor:queen: