CBF Antakya Başınız sagolsun Velat AYDIN arkadaşımızı kaybettik

Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
8 Mart 2009 pazar günü Osmaniye Emniyet Müdürlüğünün davetlisi olarak katıldığımız yemek sonrası aldığımız acı haber bizleri yasa bogdu.

Hatay-Dörtyol otoban çıkışında kaza yapan Velat AYDIN arkadaşımız vefat etmiştir.
Arkadaşımıza Allahtan rahmet,Arkadaşlarına ve yakınlarına sabırlar ihsan etmesini dilerim.

Ahmet Sami ANTEBOGLU
KAMOK
Kadirli Motosiklet Klubü
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
son günlerde üzücü haberler ard arda geliyor.tedbiri elden bırakmayalım arkadaşlar.

allah rahmet eylesin,yakınlarına sabır diliyorum
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
rabbim mekanını cennet eylesin..rahmet eylesin merhum arkadaşımıza...:pale:

son günlerde artık forumu açmak istemiyorum...kaza ve vefat haberleri çok üzüyor beni.....:pale:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Allah rahmet etsin. Yakınlarına da sabir versin... MEKANIN CENNET OLSUN ARKADAŞ...
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
8 Mart 2009 pazar günü Osmaniye Emniyet Müdürlüğünün davetlisi olarak katıldığımız yemek sonrası aldığımız acı haber bizleri yasa bogdu.

Hatay-Dörtyol otoban çıkışında kaza yapan Velat AYDIN arkadaşımız vefat etmiştir.
Arkadaşımıza Allahtan rahmet,Arkadaşlarına ve yakınlarına sabırlar ihsan etmesini dilerim.

Ahmet Sami ANTEBOGLU
KAMOK
Kadirli Motosiklet Klubü

allah rahat eylesin,sanırım benim arkadaşımdı Velat liseden.Elinde fotoğrafı olan bir arkadaş var mı acaba?
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Allah rahmet eylesin

Motor, çok güzel ama bir o kadar da tehlikeli.Bu tehlikeyi yaratanlar da 4 tekerler.

Ben, tek çare şunu buldum; gözlerim sürekli aynada...bakıyorum, bir yaratık sellektör yapa yapa üzerime geliyor, hemen yavaşlayıp yol veriyorum.

Kesinlikle, "Yol benim hakkım, geçiş hakkı bende, kamyonet beklesin" demiyorum.

Çünkü; böyle dersem, biliyorum ki, burada "Maverick35'i kaybettik" diye
bir başlık açılacak.

4 tekerlerle dalaşmayın arkadaşlar, onların size yol hakkınızı vereceğine güvenip
önlerine çıkmayın ve fazla sürat yapmayın.

ne kadar yavaş gidersek, kendimizi kurtarma şansımız o kadar yüksek.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Allah rahmet eylesin...
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
ALLAH rahmet etsin bu yaşananlar trafik terörüdür her yıl 4.5000 kişinin ölmesi ne demek yani savaş gibi kanunları düzenlemeyen ve uygulamayan yetkililer neredesiniz ??????
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ...

Sezon acılmadan daha acı haberler gelmeye başladı lütfen biraz dıkkatlı olalım arkadaşlar...
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Allah rahmet eylesin nur içinde yatsın

yakınlarına Allah ım sabırlar versin
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
allah rahmet eylesin
lütfen dikkat arkadaşlar havalar biraz iyi olmuya başlıyor kazalar artıyor lütfen dikkat.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
210
Allah Rahmet eylesin, Mekanı Cennet Olsun.
bu haberler mahvediyor beni, gidip geliyorum motoru bırakmak konusunda.....
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun.Ailesine ve tüm sevenlerine sabır diliyorum.
Can dayanmazki böyle.Olmuş ahlat gibi birer birer düşecekmiyiz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst