allah rahmet eylesin geride kalanlara sabır versin
Bu ne ya arkadaşlar, her foruma girişte artık gözlerim korka korka acaba yine bir acı haberle mi karşılaşacağım diye bakıyor.
lütfen arkadaşlar dikkatli olalım
motosikletimizin gücü ne olursa olsun uygun yollarda 80- 90 ı aşmayalım, şehir içinde 50-60 ile gidelim
uykusuz , içkili, gönül yaralı, iş kredi borcu aile problemi kaygılı motora binmeyelim.
lastiklere, bakımlarımıza özen gösterelim
yağmurda gece karanlığında binip risk almayalım
mutlak fosforlu yelek, korumalı ceket kask eldiven kullanalım.
sağdan her an bir B planı uygulayabilecek olmanın güvenliği ile gidelim, E-5 teki en sol şeridin yanındaki 30 cm lik aralıktan km lerce yol almayalım.
takip mesafesi
kuş serisi araçlar, şirket araçları, panelvanlar, taksi minibüs halk otobüsünden uzak duralım
aşırı tok karnına binmeyelim.