pazar günü mangal ve uscuk ne dersiniz

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Daha çoğunuzun karşıda olduğunu bileydim, aha toplantı var diye başlığa atlamasaydım aklımdan bile geçirmezdim :):) keyifli sürüşler yemekler diliyorum :)

canım benim bende topkapıda oturuyorum ona bakarsan sende bakırköy motorun varsa yol surun değil bence önemli olan kalpler bir olsun dağa bişe belli degil akşama kadar ne cin fikirler cıkar merak etme bende ilk defa gidecem:bounce: gürüşelim ilk fırsatta:rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Daha çoğunuzun karşıda olduğunu bileydim, aha toplantı var diye başlığa atlamasaydım aklımdan bile geçirmezdim :):) keyifli sürüşler yemekler diliyorum :)


walla millet için avrupa anadolu farketmiyo vakti olan bide motoru geliyo :p bi ben kalıyorum :p:p

canım benim bende topkapıda oturuyorum ona bakarsan sende bakırköy motorun varsa yol surun değil bence önemli olan kalpler bir olsun dağa bişe belli degil akşama kadar ne cin fikirler cıkar merak etme bende ilk defa gidecem:bounce: gürüşelim ilk fırsatta:rendeer:

neyse evde net var nasılsa olmadı ararım abi burdan bakamazsam
gelmeyede çalışırım
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
429
İş arıyorum haberiniz olsun ey dostlar :) sosyal hayatıma saygı kalmayan bir yer oldu burası pazar günü çalışacaksın deniliyor 2 yıldır burdayım eski köye yeni adte geliyor ve işimize geliyorsaymış ...ama pazar ça-lış-ma-ya-ca-ğım sizinleyiz bitanecik burçinim ve ben :)

Bide merak ettim hava durumuna baktım hava yağmurlu gözüküyor ???
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
448
Ben balık adamım ya milleti dipten getiririm o bakımdan.....Acık ıslanıcaz sadece..


:queen::queen::queen::queen::queen:


Ana sayfada su motorsikleti vardı on u gösterecektim ama kaldırmışlar
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
İş arıyorum haberiniz olsun ey dostlar :) sosyal hayatıma saygı kalmayan bir yer oldu burası pazar günü çalışacaksın deniliyor 2 yıldır burdayım eski köye yeni adte geliyor ve işimize geliyorsaymış ...ama pazar ça-lış-ma-ya-ca-ğım sizinleyiz bitanecik burçinim ve ben :)

BENİ Bİ ARARMISIN SEN
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
İş arıyorum haberiniz olsun ey dostlar :) sosyal hayatıma saygı kalmayan bir yer oldu burası pazar günü çalışacaksın deniliyor 2 yıldır burdayım eski köye yeni adte geliyor ve işimize geliyorsaymış ...ama pazar ça-lış-ma-ya-ca-ğım sizinleyiz bitanecik burçinim ve ben :)

Bide merak ettim hava durumuna baktım hava yağmurlu gözüküyor ???

ilker sakin ol... biz hep burdayız birlikte daha çokşey yapıcaz... işini riske atma :wiinkk:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst