pazar günü mangal ve uscuk ne dersiniz

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
tabi evle bakkal arası gidip gelirsen tabi buranın neresi olduğunu bilemessin gecen hafta benim tatil yaptığım havayi adası ::blusssh:::blusssh:::blusssh:::uzgunum:

napalım be gürkan anca okadar işte :p

nbr millet bensiz mangal partisi haaaaaa....

sensizzz aslaaa ::blusssh:


canımsın :rendeer:

ben anlamam ihtiyar...



sucuğu ben satarım size...
adam başı 5 ytl...

abi kaç taksit yapıyon :queen:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
sucuk olayını kişi sayısı belli olursa ona göre organize ederim...
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bu arada cadının hamam töpiğine çam ağaçı diktik baktım hediye alıcaklar hemem böyle bi topik mej bu tarafa :bounce::queen:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst