aykan merhaba , hatırlıyorum her olumsuz durum senin başına gelmişti,
üst kapak contası terleme yapan ,benim tanıdığım arkadaşlarda yok, ama bazı kuryelerden duymuştum..bodrum sıcağının etkisi olabilirmi bilmiyorum..
krang balansörünün bozulduğunu ilk sende duydum,başka bozulan hatırlamıyorum.
tırrrt sesine gelince sadece vites küçültürken devri tam düşmeden vites düşersen hepsi yapıyo..tam devirli kullanırsan yapmıyo..zaten o tırrt sesi üstten eksantrik zincirli ya ,onun sesi ..
aykan dostum bence sen ilk cbf de çok şanssızdın. yada motorun canını alıyodun yanlış hatırlamıyosam

duyduğum duymadığım her türlü arıza senin başına geldiydi.yakından tanıdığım 20 civarı cbf150 kullanıcısı var. hepside bu yazının altına imza atar.

sen al gene cbf150 iyidir :cat: