- Katılım
- 15 Haz 2005
- Mesajlar
- 129
güzel ve yorucu bir gezi yapmışsınız. üşümedinizmi kadir abi.
bu sefer yemek fotoları göremedim, o kadar enerji kaybından sonra. makinaların hepside güçlü, bu gezi rotasını belirlerken daha rahat davranmanı sağlamıştır. bu arada hep başkalarını yatarken çekmişsin, sende motoru yatırdınmı? yatırdıysan niye resim yok