çukurova motokrostan kar macerası kar yaşanır anlatılmaz.

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
129
güzel ve yorucu bir gezi yapmışsınız. üşümedinizmi kadir abi.:) bu sefer yemek fotoları göremedim, o kadar enerji kaybından sonra. makinaların hepside güçlü, bu gezi rotasını belirlerken daha rahat davranmanı sağlamıştır. bu arada hep başkalarını yatarken çekmişsin, sende motoru yatırdınmı? yatırdıysan niye resim yok:)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Ustalar maşallah yine döktürmüşsünüz.İnsanın kanını kaynatıyorsunuz croslara karşı.Kazasız sorunsuz sürüşler.Saygılarımla.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Kadir abi yine gözlerimin paslarını sildin sen ve diğer abiler. :)
gıptayla baktığım birisin abi Maaşallah...

oguzcuğum sana 1 endro yakışsın artık:rendeer:

bu ne güzel bir macera, süpersiniz. haftanın bütün iş stresini atmışsınızdır, tebrikler...

aynen öyle gardaş iş ve eş stresi bitiyor.

emeğinize sağlık harika görüntüler

sağol komşu 1 gün herkez kroscu olacak.

güzel ve yorucu bir gezi yapmışsınız. üşümedinizmi kadir abi.:) bu sefer yemek fotoları göremedim, o kadar enerji kaybından sonra. makinaların hepside güçlü, bu gezi rotasını belirlerken daha rahat davranmanı sağlamıştır. bu arada hep başkalarını yatarken çekmişsin, sende motoru yatırdınmı? yatırdıysan niye resim yok:)

gardaş yemek resimlerini yayınlamak pek içimden gelmiyor kamera bende olduğu için kendi resmimi çekemiyorum idare et.

emeklerinize sağlık güzel gezi olmuş

sağol gardaş gerçekten güzel oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Helal olsun bizim Adana MT ye hertürlüsü var :cat: Çok güzel gezip eğlenmişsiniz Kadir utsa tekerinize sağlık devamını dilerim :cat::cat::cat:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Ustalar maşallah yine döktürmüşsünüz.İnsanın kanını kaynatıyorsunuz croslara karşı.Kazasız sorunsuz sürüşler.Saygılarımla.

kaynayan kan iyidir genç gösterir sanada kazasız sürüşler.

sizi kiskaniyorum , gercekten guzelmis gezi :)

kıskanma nolur maşallah söyle seninde olur.

Helal olsun bizim Adana MT ye hertürlüsü var :cat: Çok güzel gezip eğlenmişsiniz Kadir utsa tekerinize sağlık devamını dilerim :cat::cat::cat:

sağol gardaş sizinde tekerinize sağlık devamı var inşallah.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
KADİR Kardeşim bune macera. alicanın motoruda çok çabuk yoruluyor ikidebir yan yatıp dinlenme moduna geçiyor:cherry:bu güzergah daha önce geçtiğimiz kızıldağ yolu değilmi?güzel vakit geçirmişşiniz negüzel yüreğinize sağlık:cat:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Güzelmiş maceralı olmuş belli çok seviyorum böyle gezileri bol bol gezin bizede fotoğraf koyun.:)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
KADİR Kardeşim bune macera. alicanın motoruda çok çabuk yoruluyor ikidebir yan yatıp dinlenme moduna geçiyor:cherry:bu güzergah daha önce geçtiğimiz kızıldağ yolu değilmi?güzel vakit geçirmişşiniz negüzel yüreğinize sağlık:cat:

sağol abi alicanın makinası henüz acemi ondan çok yatıyor evet orası kızıldağ parkuru.

Güzelmiş maceralı olmuş belli çok seviyorum böyle gezileri bol bol gezin bizede fotoğraf koyun.:)

gardaş gücümüz yettiğince gezecez inşallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
işte yaşamak bu gerçekten süpersiniz enduro tadını doyasıya çıkartmışsınız emeğinize sağlık:cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
19
merhaba usta

tabii benim motor yaterken siz sefasını sürün kıskandım inan enkısa zamanda aranızdayım motorumu yaptım 1 veya 2 haftaya yanınızdayım herkese selam:cat:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
çamurda hiç motor kullanmadım ama jeep le güzel oluyor..:cat:

motorlada zewkli olcagına inanıyorum.ama benım motor yemez..:)

çok güzel bir gün geçirmişiniz..yanınızda olmak isterdim dogrusu..

paylaştıgınız için teşekkür ederim..:rendeer: dewaminı bekliyoruz..
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
çok güzel olmuş döndüğünüzde eksik kimse kalmamıştır umarım o tipide iyi kaybolmamışsınız selamlar
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
tabii benim motor yaterken siz sefasını sürün kıskandım inan enkısa zamanda aranızdayım motorumu yaptım 1 veya 2 haftaya yanınızdayım herkese selam:cat:

kıs kan ma maşallah söyle kavun karpuzda yata yata büyürmüş senin makina 8 aydır yatıyor artık 1000lik olmuştur heralde.:p

çamurda hiç motor kullanmadım ama jeep le güzel oluyor..:cat:

motorlada zewkli olcagına inanıyorum.ama benım motor yemez..:)

çok güzel bir gün geçirmişiniz..yanınızda olmak isterdim dogrusu..

paylaştıgınız için teşekkür ederim..:rendeer: dewaminı bekliyoruz..

gardaş ilgin için sağol madem jipçisin banada jip lazım aklında olsun bende megan2 var onunla takaslı öncelikle teriyos düşünüyorum varsa öyle takaslı haber verirsen sevinirim.

çok güzel olmuş döndüğünüzde eksik kimse kalmamıştır umarım o tipide iyi kaybolmamışsınız selamlar

gardaş çok şükür kaybımız yok o sıkıntıya rağmen süper zevkliydi.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst