6000 tl param ve 186 boyum var ama bana göre motor yok!lütfen yardım...

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Bence Seni En iyi Tatmin Edecek Model Hondanın NX4 Falcon modeli olur.. 186 boya venox küçük kalır Arkadaşlar Biraz düşünerek Yazalım .. ;)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
özür diLerim :))) ..
düşünmemişim :))) ..
1,84 üm
kocca yaz kuLLandım ( 2 ay ) hicte kucuk geLmedi..
ama ahh benim eşşek kafam 2 cm uzun adama sen nasiL venox önerirsin..
NX4 nasiL akLina geLmez..
hey gibi kendini biLmez ben..
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
129
şırnakta kullanacaksan ve ilerde orada satacağını düşünerek. bence honda cbf250. daha sonrasında ise ilerde önereceğim motor honda xrv 750 africa twin.
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
hep hayalimdeki 3 motordan biridir africa twin.bin sırtına gez dünyayı.ama nx4 falcon kafama yatmaya başladı.3lü bir çanta aparatı ile neden olmasın.bu arada korumalarım ve ehliyetim tamam.hem LS2 kask, hem nic marka mont hemde held marka eldivenim ve belliğim var.en fazla dizlik ihtiyacım olur yeni motoruma binerken.herkese teşekkür ederim.peki ankara da sürüş teknikleri öğrenebileceğim kaliteli neresi var.ucuz demiyorum çünkü hepsi pahalı onu geçtim zaten.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
bence sen enduro al kle 500 pegaso tranasalp ikinci eli ucuz boyuna posuna uygun 125 liklerde yelkenli gibi olursun:)
 
Katılım
14 Şub 2009
Mesajlar
1
kardeşim al bi ybr 125 kaffana göre takıl...bende yok ama hoş bi motor vitesi kolay olsun dersen de Arora YM 150A al derim bende var şu anda garajda yatıyor seri vitese sahip, tek yön manyak bişi kolay sürmesi... Ben acemiliği onda attım her türlü yolada gittimmm.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
206
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taklitlerimden sakının::rantinp:::rantinp:::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
hep hayalimdeki 3 motordan biridir africa twin.bin sırtına gez dünyayı.ama nx4 falcon kafama yatmaya başladı.3lü bir çanta aparatı ile neden olmasın.bu arada korumalarım ve ehliyetim tamam.hem LS2 kask, hem nic marka mont hemde held marka eldivenim ve belliğim var.en fazla dizlik ihtiyacım olur yeni motoruma binerken.herkese teşekkür ederim.peki ankara da sürüş teknikleri öğrenebileceğim kaliteli neresi var.ucuz demiyorum çünkü hepsi pahalı onu geçtim zaten.

Sana önerilecek modellleri arkadaşlar yukarıda sıralamışlar. Bende eğitim alabileceğin birkaç bilgi ve linki aşağıda belirtiyorum. Keyifli sürüşler.
http://www.motorokulu.com/info.htm - (Ankaradaki en iyisidir)
http://www.suzuki.com.tr/motosiklet/index.asp?sayfa=satisservis&goster=Servis#1
(suzuki.com.tr'deki Suzuki yetkili servisidir. Yanlış hatırlamıyorsam sürüş eğitimi konusundada girişimleri var. Ayrıca aktif yarışlarada katılıyorlardı???
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
28
Hocam Sakın Ola 650 Bana Fazla Deme.şunu Bilki Yüksek Cc Yüksek Sürat Demek Değildir.bence 250 Cc Sana Az Gelecek Buna Emin Olabilirsin.motor Böyledir.250 Cc Ye Bineceksin Ve Birkaç Ay Sonra Bu Da Sana Az Gelecek.ben Derim Ki Direk Chopper A Geç 650 Dragstar , 535 Virago Olabilir.bu Krizde 6000 E De Bulabilirsin.şu Anda 7000 Tl Ye Satılıyor Sahibindende 6000 Tl Yazanları Da Var.7000-7500 Tl Lik Motorları Da Ara Inanılmaz Fiyat Düşüorlar.insanlar Kriz Ortamında Elinde Nakit Para Olduğunu Bilsinler Bütün Kapılar Sana Açık.son Sözümü Yineliyorum 250 Sana Az Bunu Iyi Düşün.
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
iyice niyeti bozdurdunuz bana bee :D 650cc ve üstü istiyorum.vurucam yükü motorun sırtına dağ tepe dolaşcam valla.allahım sana geliyorummmmmmm :p
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
381
aslında benzer konumda bi motor bende bakıyorum falconu gördüm çok hoşuma gitti fakat 400cc tek silindirli bi makineye okadar para vericem 400cc gibi yakıp tek silindirli gibi güç üretecek... bu yüzden gt250 naked daha mantıklı geldi bana falcon konusunda ısrarcı olanların düşüncesini gerçekten merak ediyorum çünkü ilgilendiğim bi model
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
hyosung GT 250 R süper olur derim bide kız arkadaşın varsa tamam işte :) ama tabi bunun öncesinde eğitimini alman lazım kolay bişey değil GT 250 R :)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
60
valla istersen benim tenereyi verebilirim africayı aratmaz fiyatta uygun düşünürsen bgünlerde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst