- Katılım
- 15 Eyl 2007
- Mesajlar
- 732
ya sordum bende işte dinamoya bağlı bütün lambalar dediler aküye baglanması lazım dediler ama 2 akü yapsak sorun kökten çöüzlür gibime geliyor asıl problem garantiden cıkarmı motor yada tek aküye bağlasak tesisatı toplamda tek akü olsa motorda ozaman garanti bozulurmu ?---motoru kısmetse mayıs haziran gibi alıcam sıfır km garantiden çıkmamasını isterim yani bide bilginiz varsa bu motoru kasko yapan bi firma varmı varsa kaça kaskoluyorlar ??
saygılar![]()
Benim bildiğim garantiden çıkıyor:cat:
Bende xenon far takmak istediğimi söylemiştim garantide sorun yaşarsın demişti satış sorumlusu:cat:



