Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Vermiş olduğun bilgiler için teşekkür ederim .

Alta bir neon mavi ışık taktırıcam xenon far mavi falşör bide yanlara renkli şerit düşünüyorum.Ayak koyacak yere metal pas pas şimdilik böle değişiklik yaptıkca resim atarım.

merhaba;

kitapçığı baştan sona kadar bi oku kısaca ama yine bikaç bişi söliyim;

rodaja mutlaka uymalısın, içindeki yağını 500 km de değiştirmelisin , hatta

param var dersen mutlaka lastiklerini değiştirmeni tavsiye ederim kaliteli

bişeyler tak gerçekten yeni daha deme çünkü bildiğin plastikten lastik, birisi

tükürse asfalta kayıyor yani aman dikkat..o dediklerini daha sonra da yaparsın:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
hayırlı olsun kardeşim motorun aramıza hoşgeldin ALLAH KAZADAN BELADAN KORUSUN SENİDE HEPİMİZİ KORUSUN
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
Arkadaşlar yeni bir scoter sürücüsü olarak tavsiylerinizi bekliyorum bu topiği inceleikden sonra mondial 150 hs almaya karar verdim işte buda yeni motorumun resmi srüş ve bakım hakkında tavsiyelerinizi bekliyorum

Bu arada Ben K.MARAŞ DAYIM

dsc02041.jpg



kardeşim motorun hayırlı olsun allah kazasız belasız bol gezmeler nasip etsin :cat:

selam arkadaşlar nasılsınız uzun zamandır topiğe giremiyordum sayfa bayağa ilerlemiş arkadaşlar motorumu 1.400 tl'ye satıyorum henüz 4.000 km'de ve kusursuz tek çizik yok gözüm gibi baktım alalım 1 yıl oldu ama dediğim gibi çok temiz motoruda arkadaşıma satıyorum nasıl fiyat sizce iyimi ne dersiniz
bu arada motoru aldığımdan beri bir türlü resimlerini buraya koymak nasip olmadı



karayılan dediğn fiyat çok iyi bence bir anönce sat ama gönül isterki satmadan bahsettiğin 250cc alasın ama maddiyat insanın belini büküyor.eeesatarsan yeni motorda alırsan biz hs cileri unutma sakın:cherry: inşallah istediğin gibi olur dediğin motorda harbi 10 numara motordur yanlız fiyatı birazdaha aşağı çekmeni tavsiye ederim nekadar indirirsen o :cat:kadar kar
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
xenon neon flasor taktırcak olan arkadsımız ıcın soluorum
benım scooterım war 150cc northwıng xenon taktım takmasına fakat aküyle problemın cok olucak sana tavsiyem tek xenon kullan bırde bızım motorlarda on kasada vıbrasıon cok olduug ıcın xenon kutularını bagaja koy yoksa 1haftada bır bozuluo burda tecrube war :D benım aldıgım yer kuzen oldugu ıcın ben tam 17kez garantıye gonderdım en son kuzenımde kufur ettı arabaya taktım neon taktır fakat neonlarında omru 1 ay bıray sonra ledler teker teker gıtmeye baslıo en son 1-2tane kalıo flasorlerde en fazla 1ay derım sana moralını bozmak gıbı olmasın sadece uyarmak ıstedım bu arada paspasından vazgecme metallar cok cabuk eskıo sımdıden hayırlı olsun yaptırcakların


BU ARADA ARKADASLAR 2007 MODEL NORTHWING 150SLR MOTORUM VAR GRANAJLARINDA CIZIK YOK FAKAT KAZA GECIRDIM ŞASİSİ YAMUK 2SENEDIR OLE KULLANIORUM SADECE ŞASİ YUZUNDEN FIYAT 800YTLDIR BILGINIZE OZEL MSJDAN ULASABILIRSINIZ FOTOLARINI GONDERIRIM
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
Vermiş olduğun bilgiler için teşekkür ederim .

Alta bir neon mavi ışık taktırıcam xenon far mavi falşör bide yanlara renkli şerit düşünüyorum.Ayak koyacak yere metal pas pas şimdilik böle değişiklik yaptıkca resim atarım.

farı xenon yerine herhangi bir motor parçacısına git beyaz far varmı de onlar verir beyaz yaniyor ve pahalide deil. flashşör gerek yok beyinli hemen bozuluyor neonda ömrü çok deil ben taktım baya oldu sorun çıkmadı ama bakalım ilerleyen günlerde ne olcak, ısık felan istiyorsan motorda duylu lambalar var onlardan tak takması basit hiçde pahali şeyler deiller bozulsa kırılsa zoruna gitmez kırlsa bir lamba alırsın 1Tl en pahalı yerde bas bası arabaların içine deri gibi döşüyorlarya ondan yaptır daha ii toz,su,kır tutmaz yapacakların şimdiden hayırlı olsun allah kaza bela vermesin

Arkadaşlar bizim motorlarda artçının ayak bastıgı yer varya orası zmanla kırıldıgını gördüm bir çok bizim modelde olan motorlara dikkat ettim bir çogu kırılmış onu önlemenın bi yolu varmı?Mondialın 125cc bir modelinde dedigim yerde demirden bir parça var acaba o önlüyormudur?Dedigim yerede degişiklik yapanlar varmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
plastik olduğu için her yer yapabilecek bişi yok ama demir kaynatarak yaptırabilirsin ama oda görünümü bozar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
farı xenon yerine herhangi bir motor parçacısına git beyaz far varmı de onlar verir beyaz yaniyor ve pahalide deil. flashşör gerek yok beyinli hemen bozuluyor neonda ömrü çok deil ben taktım baya oldu sorun çıkmadı ama bakalım ilerleyen günlerde ne olcak, ısık felan istiyorsan motorda duylu lambalar var onlardan tak takması basit hiçde pahali şeyler deiller bozulsa kırılsa zoruna gitmez kırlsa bir lamba alırsın 1Tl en pahalı yerde bas bası arabaların içine deri gibi döşüyorlarya ondan yaptır daha ii toz,su,kır tutmaz yapacakların şimdiden hayırlı olsun allah kaza bela vermesin

Arkadaşlar bizim motorlarda artçının ayak bastıgı yer varya orası zmanla kırıldıgını gördüm bir çok bizim modelde olan motorlara dikkat ettim bir çogu kırılmış onu önlemenın bi yolu varmı?Mondialın 125cc bir modelinde dedigim yerde demirden bir parça var acaba o önlüyormudur?Dedigim yerede degişiklik yapanlar varmı?



beyaz ısıklar motorda sarı olur far konusunda baya bı deneyımım war arkadaslar eger param war dıosan xenon tak narvanın beyaz ısıkları bızde sarı yanıyo normalde beyaz yanıo bızde onu kaldırcak gucte aku yok
+ kaldırdı dıleım 1saat acık kalsın akuyu bıtırır narva 100w lar hemde far plastıgını erıtıyor . denedım bılıorum xenon 6000k wardı H4 bu xenon dedıgımız sıstem 35 watt cekıolar fakat veyın 100wat olarak fara aktarıoo fıyatlarıda oyuzden pahalı ama 2tane xenonuda akü kaldırmaz 1xenon kullancaksın
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
3
merhaba;

kitapçığı baştan sona kadar bi oku kısaca ama yine bikaç bişi söliyim;

rodaja mutlaka uymalısın, içindeki yağını 500 km de değiştirmelisin , hatta

param var dersen mutlaka lastiklerini değiştirmeni tavsiye ederim kaliteli

bişeyler tak gerçekten yeni daha deme çünkü bildiğin plastikten lastik, birisi

tükürse asfalta kayıyor yani aman dikkat..o dediklerini daha sonra da yaparsın:cat:

Vermş olduğunuz biligiler için teşekkur ederim öncelikle lastikleri değiştirmek en mantıklısı sanır can güvenliği açısından da lastik olarak ne önerirsiniz peki hangi markanın hangi lastiği şimdiden teşekkür eerim.

Neon ışık ve metal pas pas kullanıcam ama görünüm olarak hoş güzeloluyor deforme olura yenisini alırız :)
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Vermş olduğunuz biligiler için teşekkur ederim öncelikle lastikleri değiştirmek en mantıklısı sanır can güvenliği açısından da lastik olarak ne önerirsiniz peki hangi markanın hangi lastiği şimdiden teşekkür eerim.

Neon ışık ve metal pas pas kullanıcam ama görünüm olarak hoş güzeloluyor deforme olura yenisini alırız :)

özelden yanıtladım ama yinede buraya bikaç bişi daha yazıyım alacaksanız

metzeller, michelin, dunlop, pirelli kaliteli markalardır.

ayrıca IRC isimli lastik hakkındada iyi yorumlar okudum fiyatıda uygun buda

tercihler arasına girebilir

duro almamanızı öneririm orjinallerinden pek bir farkı yoktur.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
31
slm arkadaslar bugun bı 2005 model rs buldum temız hor kullanılmamıs bugun bakmaya gıtcem motora hosuma gıderse allah kısmet ederse yarında alcam ne dıyosunuz hs nın artıları eksılerı nelerdır ?????
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
slm arkadaslar bugun bı 2005 model rs buldum temız hor kullanılmamıs bugun bakmaya gıtcem motora hosuma gıderse allah kısmet ederse yarında alcam ne dıyosunuz hs nın artıları eksılerı nelerdır ?????

hoşgeldin öncelikle hocam ne buldun sen hs mi rs mi ona bi karar ver :) artı aradığın bilgiler geçmiş sayfalarda var birazcık araştır...
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
hs me açık hava filtresi takmayı kafama koydum.bu hafta içinde hava filtresini alıp takıcam ama bi iki sorum var.
1-kutuya giden hortumu çıkartıp başka bi hortumla uzatıp yeni filtreyi dışarımı vericiez?
2-eğer öyle değilse nasıl yapıcaz?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
senin yapmak istediğin şey öncelikle toz çekmesinimi engellemek
onu bi öğreneyim baştan
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
toz çekmesini engellemek değil.zaten onu engelleyemeyiz.havanın içinde toz tanecikleri var.sadece performans ve ses için açığa alıcam kutuyu iptal edip.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
sen kutuyu başka bir yere alabilir sin ama sağlam olmaz sanırım mesela debriyaj kapağının üstüne yani kayısın oraya bence en iyi performansı onun orjinal yeri ben sana sadece toz çekmemesi için yol göstereyim hava filtres, kutusunda 2 tane delik var hava alsın diye biri tam açık değil açık olmayanı yuvarlak bir şekilde delerek 2 tane lavabo hortumu ile koltuğun yanlarını delerek sağa ve sola çıkar hava filtresini senede 1 kere belki temizlersin bak o kadar diyorum

çünkü biz bi abininki ne yaptık denedik kesinlikle performans süper + toz derdin yok motorun sesi bile değişiyor
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2009
Mesajlar
2
arkadaşlar bende mondial 150 hs var 2007 model motor güzel gidiyo ama ben su dükkanında kullanıyorum birden aküyü bitiriyor. yani gün boyu motoru sorunsuz kullanıyorum akşam bi servis çıkıyo gidiyim diyom küt akü bitmiş... bu konuda bi bilginiz varsa paylaşmanızı isterim...
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
geçen ay akümü değiştirmiştim ancak akü 1 günde bitiyodu.aldığım yere gittim ve böle böle dedim başka bi akü denedi motor çalıştı.korna falan çaldı.ama akünün şarj etmediğini farkettiler.sora konjektör ve statorü değiştirdi ikisinide ayrı ayrı denedi ama üstündekilerin ikiside yanmış ve 75 liraya mal oldu.şimdi sorunsuz kullanıyorum.ancak kısa farlarım yanmıyo.nedenini hala çözemedim.servisçi boş bi vaktimde getir bakim dedi uzun sürer komple sökmem lazım falan dedi ve bugunude öle atlattık...
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
arkadaşlar bende mondial 150 hs var 2007 model motor güzel gidiyo ama ben su dükkanında kullanıyorum birden aküyü bitiriyor. yani gün boyu motoru sorunsuz kullanıyorum akşam bi servis çıkıyo gidiyim diyom küt akü bitmiş... bu konuda bi bilginiz varsa paylaşmanızı isterim...

banada oluyor akşam çıktığın için farları yakıyosun tabi oda aküyü bitiriyor çünkü akü ömrünü tamamlamış şarj tutmuyor banada oluyor öyle marş basmıyo sonra.. çalıştırabilirsen ayakla çalıştır çalıştıramazsanda 5-6 kere ayaktan bas onunda faydası oluyor sonra marşa bas
akü sağlamsa konjektörde problem olabilir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst