- Katılım
- 28 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,485
arkadaşlar herkeze selam girmeyeli bayağı bir ilerlemiş topik yanlız bu son sayfa geri kalmış haberiniz olsun bari ben muhabbeti değiştireyim hani bu bazı arkadaşlarımız bunlar çin çon dökülür almayın diyen kendini çok bilmiş abilerimiz varya işte onlara lafım herkez üstüne alınmasın canım hs kullanıcı arkadaşlar tam olarak benim fosforlu cevriyem 45.678 km de allah hepinize nasip etsin:wiinkklmadı değil arızası oldu ama büyütülecek arıza ve yolda bırakacak derecede şuana kadar hiç raslamadım diyeceğim o ki yap bakımı hs ye bin gez tüm tüm türkiyeyi:cat:banarlıya ilk aldığım zaman sormuştum kardeş bakımını yap gerisini düşünme demişti doğruda çıktı bakımı her hafta yapıyorum en son gezim ise şanlıurfa gezim oldu toplamda 822 km yol yaptık arkadaşlarla çok şükür onda da bir sorun yaşamadım ama tabiki yol şartları birazda olsa yıprandırdı özelliklede arka frenleri sorundeğil 5 ytl masraf ile yeniden aynı hale geliyor eee doslar benden bukadar sizlerde ne var ne yok
![]()
maaşallah abi 45.000 helal olsun sanada hs nede.:cat: