Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
arkadaşlar herkeze selam girmeyeli bayağı bir ilerlemiş topik yanlız bu son sayfa geri kalmış haberiniz olsun bari ben muhabbeti değiştireyim hani bu bazı arkadaşlarımız bunlar çin çon dökülür almayın diyen kendini çok bilmiş abilerimiz varya işte onlara lafım herkez üstüne alınmasın canım hs kullanıcı arkadaşlar tam olarak benim fosforlu cevriyem 45.678 km de allah hepinize nasip etsin:wiinkk:eek:lmadı değil arızası oldu ama büyütülecek arıza ve yolda bırakacak derecede şuana kadar hiç raslamadım diyeceğim o ki yap bakımı hs ye bin gez tüm tüm türkiyeyi:cat:banarlıya ilk aldığım zaman sormuştum kardeş bakımını yap gerisini düşünme demişti doğruda çıktı bakımı her hafta yapıyorum en son gezim ise şanlıurfa gezim oldu toplamda 822 km yol yaptık arkadaşlarla çok şükür onda da bir sorun yaşamadım ama tabiki yol şartları birazda olsa yıprandırdı özelliklede arka frenleri sorundeğil 5 ytl masraf ile yeniden aynı hale geliyor eee doslar benden bukadar sizlerde ne var ne yok:)

maaşallah abi 45.000 helal olsun sanada hs nede.:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
yani Ali Abi Ben Bildiğim Yoldan şaşmam Sende şimdi Benim Dediğim Olaya Katılan Tek Kişi Sin Wallah Ben De çok Gezmek Isterdim Ama Tekirdağ ın Havası Malum Buz Gibi Gerçi Kışında Yerde Kar Varkende Geziyorum Ama 3 - 5 Km Bişi 21000 Km De Kaldım
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
maaşallah abi 45.000 helal olsun sanada hs nede.:cat:


sağol kardeşim eee gitmez yapmaz diyenlere inat işte gider kardeşim gidiyor valla yeterki bakımını eksiksiz yağını zamanında değiştirin cevap için tşk ederim saygılar:cat:

yani Ali Abi Ben Bildiğim Yoldan şaşmam Sende şimdi Benim Dediğim Olaya Katılan Tek Kişi Sin Wallah Ben De çok Gezmek Isterdim Ama Tekirdağ ın Havası Malum Buz Gibi Gerçi Kışında Yerde Kar Varkende Geziyorum Ama 3 - 5 Km Bişi 21000 Km De Kaldım

banarlı ya katılmayan ölsün demişim:cherry:şaka şaka kimsecikler ölmesin ama arkadaşlar ben bu motoru aldığımda daha kız gibi 2000 km bile yol yapmamıştı ilk msj olayım banarlı ya oldu oda abi yap bakımını gerisini düşünme dedi haklıda çıktı tşk ederim kardeşime:rendeer:herkez görür inşallah 45000 binleri ama dediğimiz gibi bakım bakım bakım.bakın geçen en son urfa gezimizde toplamda 9 motorla çıktık yola gaziantepte bir arkadaş bizden ayrıldı.biz devaöm urfaya balıklı göle yanlız öyle son gaz değil gördüğümüz su akıntısı çamur kar hemen duruyoruz çekiyoruz fotoları sonra yola devam:cherry:gittiğimiz gurpta bir mondial benimki eee onlarınkiler hemen hemen hepsi yüksek motorlar honda ve yamaha olanlarda vardı arkadaşlar özelliklede karayılan arkadaşımız bilir gavur dağı rampasını ve inişini gerçekten zorluyor hem motoru hem süreni eee orada biraz frenler gidiyor haliyle ama bakın gitgel yaptım yolda bir kere yağ değiştirdim kış şartlarına ve soğuğa uygun yağ koydum çok şükür sorun çıkarmadı.ama anlatmak istediğim olay honda markalı 2 motor bizi yolda rezil etti 2 side farklı arızalardan dolayı bizi 4 saat ektiler ve beklettiler yolda.şimdi ben demiyorum honda dandik mondial iyi diye haşa böyle birşeyi diğecek kadarda salak değilim ama yiğidi öldür hakkını yeme derler gerçektende mondial hs serisi benim şahsi görüşüm süper yapısı olan bir motor dar gelirli bizler içinde muhteşem bir fırsat:cat:

banarlı kardeşim üzülme sende karlar eriyince sende bu yaz 50000 dersin inşallah saygılar herkeze:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
kesinlikle katılıyorum bu fiyata alınabilecek en iyi motorlar bunlar aslında her çinli görebilir bu km leri ama kullananda çok önemli kimlerin kullanadığını görüyoruz..
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya Ben Senin Kadar Gidemem Sen çalışıyorsun Geziyorsun Ben çalışıp Harcayacak Hale Daha Gelmedim Bende Senin Gibi Inşallah Evlenirsem Hayırlı Birisiyle O Zaman Senin Gibi Bende çok Gezerim Allahın Izniyle
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
ya Ben Senin Kadar Gidemem Sen çalışıyorsun Geziyorsun Ben çalışıp Harcayacak Hale Daha Gelmedim Bende Senin Gibi Inşallah Evlenirsem Hayırlı Birisiyle O Zaman Senin Gibi Bende çok Gezerim Allahın Izniyle

hayırlısı kardeşim allah inşallah gönlüne göre verir artık düğüne çağırsın biz hs cileri bir ora kalmıştı orayada gelirim:queen::queen::queen:tabi çiçeklerimizide getiririz:rendeer:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Valla bu son yazıları okuyunca endişelerim tekrar azaldı bu gidişle ilk motorum herhalde hs olcak bakalım kismet yaza dogru almayı düşünüyorum. Benim sormak istedigim arkasına bagaj almak gerekecek gezmeye ciktiğimizda kaskları montları koyabilmek icin ne kadarlık birsey almak gerekecek? 2 full face olduğunu düşünürsek. Koltugun altına tam kask sığıyor mu? mesela 46 lt bir bagaj nasil olur?
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
selam arkadaşlar nasılsınız uzun zamandır topiğe giremiyordum sayfa bayağa ilerlemiş arkadaşlar motorumu 1.400 tl'ye satıyorum henüz 4.000 km'de ve kusursuz tek çizik yok gözüm gibi baktım alalım 1 yıl oldu ama dediğim gibi çok temiz motoruda arkadaşıma satıyorum nasıl fiyat sizce iyimi ne dersiniz
bu arada motoru aldığımdan beri bir türlü resimlerini buraya koymak nasip olmadı
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Hayırlı olsun sifiri 1800 falan zaten iyi satıyorsun umarım bir sorun olupta arkadasınla aran acılmaz.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Hayırlı olsun sifiri 1800 falan zaten iyi satıyorsun umarım bir sorun olupta arkadasınla aran acılmaz.

evet sıfırı 1.840 tl ama benim motor daha ilk alındığı gün gibi çok temiz arkadaşla bir sorun yaşayacağımı zannetmem 1 yaşında daha 4.000 km yol yaptı aslında bende satmayı düşünmüyordum ama uygun fiyata motor buldum
o yüzden satıyorum.


arkadaşlar uygun fiyata motor buldum Hyosung 250 gt Comet Naked
motor 10.000'de 2007 model siyah temiz bir motor kazası falan yok ama ben genede motora baktıracam motorcu arkadaşa oda okey derse alıcam fiyat 4.500 istiyor ama biraz daha düşüre bilirsem çok iyi olur nasıl fiyat sizce.
bu arada motor daha garantisi devam ediyor bu senenin 7.ayına kadar
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
hysong kalite ve hız , gösteriş açısından süper bir motor yahama - suzuki - honda dan sonra alınabilecek iyi bir motor diyorum benim de
çok merağım var o motorlarda ya 250 - ya 650 on numara motor
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
evet sıfırı 1.840 tl ama benim motor daha ilk alındığı gün gibi çok temiz arkadaşla bir sorun yaşayacağımı zannetmem 1 yaşında daha 4.000 km yol yaptı aslında bende satmayı düşünmüyordum ama uygun fiyata motor buldum
o yüzden satıyorum.


arkadaşlar uygun fiyata motor buldum Hyosung 250 gt Comet Naked
motor 10.000'de 2007 model siyah temiz bir motor kazası falan yok ama ben genede motora baktıracam motorcu arkadaşa oda okey derse alıcam fiyat 4.500 istiyor ama biraz daha düşüre bilirsem çok iyi olur nasıl fiyat sizce.
bu arada motor daha garantisi devam ediyor bu senenin 7.ayına kadar

150 hs den sonra cok farklı ve heyacan verici bir durum. Aslina maddi imkanın el verecek scooterini vermeden alıcaksın ikisinin yeri ayrı scooterin cimriliğini falan ararsın hele sürekli artcın varsa arkı koltugu cok yaad edersiniz. İnşallah olur hayırlı olsun şimdiden yeni resimleri bekleriz :wiinkk: sattığın arkadaşıda uye ette onunlada tanışalım:)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
150 hs den sonra cok farklı ve heyacan verici bir durum. Aslina maddi imkanın el verecek scooterini vermeden alıcaksın ikisinin yeri ayrı scooterin cimriliğini falan ararsın hele sürekli artcın varsa arkı koltugu cok yaad edersiniz. İnşallah olur hayırlı olsun şimdiden yeni resimleri bekleriz :wiinkk: sattığın arkadaşıda uye ette onunlada tanışalım:)


evet kardeş dediğin gibi keşke maddi imkan olsada scooterımı satmasam scooter gerçektende yakıt konusunda çok cimri şehir içinde çok kullanışlı
ama işte imkanlar ama kısmet olurda bu hyosungu alırsam şehir içi kullanım için 2.el honda today alacağım hyosungun borcunu bitirince.

iyi dileklerin için sağol inşallah alırım
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
3
Arkadaşlar yeni bir scoter sürücüsü olarak tavsiylerinizi bekliyorum bu topiği inceleikden sonra mondial 150 hs almaya karar verdim işte buda yeni motorumun resmi srüş ve bakım hakkında tavsiyelerinizi bekliyorum

Bu arada Ben K.MARAŞ DAYIM

dsc02041.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
Arkadaşlar yeni bir scoter sürücüsü olarak tavsiylerinizi bekliyorum bu topiği inceleikden sonra mondial 150 hs almaya karar verdim işte buda yeni motorumun resmi srüş ve bakım hakkında tavsiyelerinizi bekliyorum

Bu arada Ben K.MARAŞ DAYIM

dsc02041.jpg

öncelikle ilk mesajın ve hs hayırlı olsun.
bakım olarak yağ düzenli deiştir ilk 500km sonra 1000km sonra 1900km her 900km'de deiştir derim ben yağı erken deiştir geç deiştirme kısaca yanı 900 yerine 1000de olur ama erken deiştirmen daha iii olur motorun ömrünü uzatan yağı kaliteli yağ kullanmanı tavsiye ederim.Benzini aynı yerden almaya özen göster, motorun daha yeni rodaj döneminde hız yapmamaya özen göster.Sürüş yönüde orjınal lastikler ıslak yerlerde çok kayıyor motoru virajlarda yer ıslaksa fazla yatırma motor hemen yan yatıyor.Birde çukurlara çok hızlı girme arka amortisör çok sert motora zarar verebilir grenajların birbirlerine vida yerleri kırıla bilir,cant yamulur bu maddi zararı birde menevi zararı var amortisör sert oldugu için iç organların sankı yer deiştircek gibi olur motor üstünde sana rahatsızlık verir.bu dediklerimi birde görüntüde bir kaç degişiklik yaparsan çok güzel olur görüntü nie dersen yolda motoru görenler baksın farkın olsun.Allah kaza bela vermesin saygılar.
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
3
Vermiş olduğun bilgiler için teşekkür ederim .

Alta bir neon mavi ışık taktırıcam xenon far mavi falşör bide yanlara renkli şerit düşünüyorum.Ayak koyacak yere metal pas pas şimdilik böle değişiklik yaptıkca resim atarım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst