- Katılım
- 28 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,485
Vermiş olduğun bilgiler için teşekkür ederim .
Alta bir neon mavi ışık taktırıcam xenon far mavi falşör bide yanlara renkli şerit düşünüyorum.Ayak koyacak yere metal pas pas şimdilik böle değişiklik yaptıkca resim atarım.
merhaba;
kitapçığı baştan sona kadar bi oku kısaca ama yine bikaç bişi söliyim;
rodaja mutlaka uymalısın, içindeki yağını 500 km de değiştirmelisin , hatta
param var dersen mutlaka lastiklerini değiştirmeni tavsiye ederim kaliteli
bişeyler tak gerçekten yeni daha deme çünkü bildiğin plastikten lastik, birisi
tükürse asfalta kayıyor yani aman dikkat..o dediklerini daha sonra da yaparsın:cat: