34FD1754 plakalı 2008 model CBR1000RR motosikletim çalınmıştır

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
İşyermin içinden kilitli ve bekçili(sanırım uyuyordu) yerden brandasıyla beraber disk kilidini kırarak çalmışlar.

En belirgin özelliği taylormade egzostu;
n718275738_1661664_7831.jpg


Bu motorun üstündeki orjinal branda, bunuda beraber götürmüşler, satılık olarak böyle bir branda gören duyan olursada haber versin çünkü çok az kişi bunu parasını verip aksesuar olarak getirtir;
brandapj1.png


Gören olursa 0555 459 14 94'den bana ulaşabilir.
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
muratçım çok geçmiş olsun, hem bekçili hem kilitli bi şekilde çalınması çok garip..
kimsenin günahını almak olmasın ama bekçinden bile şüphelenmelisin..
kaskosu vardı dimi?
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Geçmil olsun. Polis zaten önce bekçiden şüphelenecek ve kendisini gerekli tarzda sorgulayacaktır sanırım. Kilitli kapalı yerde, brandası örtülü ve bekçi koruyor ve bu motoru çalıyorlar. Çok ilginç
 
Katılım
30 Mar 2007
Mesajlar
62
Çok çok geçmiş olsun İstanbulda motor sahibi olmak çok ayrı bir dert:pr:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Murat geçmiş olsun,inşallah bulunur kaskosunun olması sevindirici ama şerefsizlerin parçalaycak olması da bi o kadar kötü :( tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
nedir bu ya bu aralar iyice azıttılar bunlar.... nedir bizlere zorları ...

murat abi çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda bulunur ve gökhanında deiği gibi kaskosu varmıydı?

gps sistemi takın diyorlar zorla motorlarımıza vallhi gidip başlarına ekşiyeceksin sonra tabanca tüfek...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
muratçım çok geçmiş olsun, hem bekçili hem kilitli bi şekilde çalınması çok garip..
kimsenin günahını almak olmasın ama bekçinden bile şüphelenmelisin..
kaskosu vardı dimi?

Abi motoru alıp fuara gelcem, binanın içine girdim kolidorda yürüyorum baktım motor yok, ulan dedim murat yine motoru alıp gitmiş, neyse yürüdüm merdivenin başına geldim, murat benim ya lan:silent: oldum.
Döndüm bida baktım motor yok.:pale:

Bekçinin verecek günahı bile kalmamış, 2 tane bekçi var zaten. Dün akşam kimin bekçi olduğunu tahmin ettim ve hiç yanılmadım, çünkü bekçi sürekli uyuyan yaşlı biri ve uyandırmak için 15dk uğraşmak gerekiyor.:pr:

Az çok bana gelip giden bekçiye vakıf olan herkesin ilk sorusu oydu zaten, o mu bekçiymiş dün gece.

Neyse sağlık olsun, her işte bir hayır vardır, belki fuara giderken patlayıp ölecektim.

Kaskosu var ama kasko kesinti yapabilir, ayrıca 5000ytl civarı aksesuar vardı, onlarıda haklı olarak ödemez.

Bu kötü vesileyle milleti binaya kamera sistemi takılması gerektiğine ikna ettim.

geçmiş olsun kaskosu vardır inşallah

Vardı, teşekkür ederim.

Geçmil olsun. Polis zaten önce bekçiden şüphelenecek ve kendisini gerekli tarzda sorgulayacaktır sanırım. Kilitli kapalı yerde, brandası örtülü ve bekçi koruyor ve bu motoru çalıyorlar. Çok ilginç

Açıkcası polis aldı ifademi elime müracaat tutanağını verdi başka birşeye de gerek yok dedi.

Ne gelip binaya baktılar nede bekçiyi sorguladılar.

Yerde parçası var dedim direksiyon kilidinin, o önemli değil dediler.

Ben yinede resimlerini çektim, ne olur ne olmaz.

Hayırlısı...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim geçmiş olsun.üzüldüm.dediğin gibi herşeyde hayır var.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
murat çok geçmiş olsun arkadaşım
walla nazar değdi galiba amün den dolayımıdır acep :D
walla aglanacak halimize gülüyoruz artık napalım bide ohh be diyorum en azından motorumu kapalı biyere koyabiliyorum diyorum
ama seninkide tam bi bedevi işi
sen binaya gir hemde bekçi var bide kkoca motoru al git yuhh yaniii

kardeşim çokk geçmiş olsun
inşallh yolda görürüm
zaaten senin eksoz tek başka görmedim
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
kimse dur diyemiyomu ya bu adamlara olaya bak çok geçmiş olsun bu nasıl iş ne istiyolar bu 1000rr lardan 600rr lardan allahın belaları neyseki kaskon varmış
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
429
Telefon numaranı bizde kaydettik eğer buna benzer bir motor görürsek brandayla ilgili bir haber alır veya görürsek seni bilgilendiririz çok ama çok geçmiş olsun .
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Büyük geçmiş olsun :pale:
Her işte bir hayır vardır diyerek bu üzücü olayı tevekkülle karşılamak büyüklük ister. Umarım hakkında hayırlısı olur.
Allah belalarını versin bu hırsızların.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ciddisin sen :cyclopsan Ne denirki şimdi Murat :pale: Dediğin gibi çok daha kötü birşey olabilirdi. Çok geçmiş olsun of yaaa :pale: İnş. çıkar ortaya çok zor ama..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst