Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
- Konu Yazar
- #1
selam dostlarım, 1 şubat 2009 yani bu gün nişanlanmış bulunmaktayım ve bu mutluluğumu sizinle paylaşmaktan ötürü çok sevinçliyim... ::coool::::kalbim::::blushani::149::
MUTLUYUM İŞTE, ÖTESİ YOK...










inşallah düğünümüzde "GELİN MOTOSİKLETİ yapmayı düşünüyoruz. tüm arkadaşları şimdidien davet ediyoruz
MUTLUYUM İŞTE, ÖTESİ YOK...










inşallah düğünümüzde "GELİN MOTOSİKLETİ yapmayı düşünüyoruz. tüm arkadaşları şimdidien davet ediyoruz
Son düzenleme: