- Katılım
- 6 Ara 2008
- Mesajlar
- 316
Merhaba Arkadslar Bır Sey Sormak ıstıyorum Derbı Hakkında Derbınıze ılk Kontagı Actınızda Gosterge Panelınde Servıs Yazızı Cıkıyor O Servıs Yazısı Ne Alama Gelıyor Bır Baska Forumda Okumustum Kontka Her Actıgında Servıse Nekadar Kaldını Soyluyor Dıye Acaba Bu Olay Ne Kadar Dogru Benımkının Servıs Yazısının Karsısında 0 Yazıyor Bana Yardımcı Olursanız Sevınırm