Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Merhaba Arkadslar Bır Sey Sormak ıstıyorum Derbı Hakkında Derbınıze ılk Kontagı Actınızda Gosterge Panelınde Servıs Yazızı Cıkıyor O Servıs Yazısı Ne Alama Gelıyor Bır Baska Forumda Okumustum Kontka Her Actıgında Servıse Nekadar Kaldını Soyluyor Dıye Acaba Bu Olay Ne Kadar Dogru Benımkının Servıs Yazısının Karsısında 0 Yazıyor Bana Yardımcı Olursanız Sevınırm
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
motorun 15000 in(yanlış hatırlamıyorsam km yi) üzerinde ise o rakam hep sıfır kalacaktır. 15000 e kadar servise kalan km yi gösteriyor ama sonrası yok :)))
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
ya km den tam emin değilim :) 13000 de olabilir. şanzıman yağını değiştir, hava filtresini temizle, motorun suu var mı kontrol et, balatalara bak ,yağlanıcak metal aksamları yağla vs..
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Arkadaşlar selam. Yazıları okudum lakin henüz bitiremedim. Mesajımın saatine de bakarsanız bölüğe geri dönmek içiin ne kadar az vaktimin kaldığını anlarsınız :)
Kıs bilgi geçeyim : Ben iyiyim, herşey yolunda. İzmir Narlıdere'de istihkam oldum. Lojman bakım bölümündeyim. Şu anda geçici görevle Konak Subay Orduevine geldim ve burdaki bakım onarım işlerini denetliyorum. Askerde mühendislik yapıyorum yani, ianılır gibi değil :) Bana burdan veya [email protected]'dan ulaşabilirsiniz. Bu tarafa gelirseniz Mayıs'a kadar İzmir'deyim haberiniz olsun. Haftaya yazarım daha uzun, kendinize iyi bakın.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Merhaba, ben İzmirde yaşıyorum bir ihtiyacın olursa haber vermen yeterli...
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Mike DI MEGLIO, FRA Ajo Motorsport adına Derbi GPR125 ile 2008 dünya moto GP 125cc şampiyonu oldu, bu da sitede Derbi hakkında bilmeden ahkam kesen arkadaşlara kapak olsun:) Derbi GPR 125 hava atmak için alınacak, gün boyu kullanılacak, kıra bayıra pikniğe gidilecek motor değildir, diğer 125cc ss ler ile (aprilia ve cagiva hariç) bunları yapabilirsiniz, yine söylüyorum bu motoru kıymetini bilecek meraklısı alsın, bu motor safkan pist motorudur, rahatsızdır,serttir vs ama performans ve yol tutuş,denge on numaradır....Hava atmak isteyenler, anlamayanlar diğer 125cc lere baksınlar, yolda sakın bu motora bulaşmasınlar:) Zaten sesini duyan kenara çekiliyor, sesi tırt diyenler gelsin 7000-11000 devir arası onları br gezdireyim,ses duysunlar :cat:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Yatan makina almak iyidir çünkü kullanılmadığı için eskimez ama çalıştırmak için bütün bakımlarını yapmak gerekir..
Örneğin yağsız rulmanları yağlamadan binerseniz en fazla 1 ayda boşluk yapmaya başlarlar..
Yani motoru yatırmadan önce tüm bakımlarını yapın tekrar kullanacağınız zaman aynı bakımları yeniden yapın :)
Ama benım aldığım arıza yüzünden yatmış hep tamir edicek bi usta olmadığı için bana geldi bende takas yoluyla aldım bunu

Extrema makina dehşet bişiy güle güle kullan. Arka kuyruğu sarı siyah şeritli renge boyasan tam arı poposu gibi olur bence:). 600lük makinelerle kalkış yaptın mı hiç durum nedir??
Motoru yatırma derken ne kadarlık bir süreden bahsediyorsun?? Malum kış gelince motorlara az biner olduk. Ben 10 günde bir çalıştırıp rölantide bi 10 dk falan bekliyorum, hava güzel olursa da biraz turluyorum. Gerçi sadece rölantide çalıştırmak yetmiyor sanırım aküm boşaldı:( Bu şekilde bir bakım için rulmanları yağlama vs kapsamlı bir bakıma gerek var mı kışa girerken ve yaza girerken?? Bir de debriyaj telim koptu. Bu debriyaj telini de arada sırada yağlamak mı gerekiyor ondan mı kopmuş olabilir??

Arkadaşlar selam. Yazıları okudum lakin henüz bitiremedim. Mesajımın saatine de bakarsanız bölüğe geri dönmek içiin ne kadar az vaktimin kaldığını anlarsınız :)
Kıs bilgi geçeyim : Ben iyiyim, herşey yolunda. İzmir Narlıdere'de istihkam oldum. Lojman bakım bölümündeyim. Şu anda geçici görevle Konak Subay Orduevine geldim ve burdaki bakım onarım işlerini denetliyorum. Askerde mühendislik yapıyorum yani, ianılır gibi değil :) Bana burdan veya [email protected]'dan ulaşabilirsiniz. Bu tarafa gelirseniz Mayıs'a kadar İzmir'deyim haberiniz olsun. Haftaya yazarım daha uzun, kendinize iyi bakın.

Vaaay alt devreme bak çarşı iznine de çıkmış haa:) Biz de Uğurla sana kızıyoduk adam gitti bi haber falan vermedi die.
İyi olmana sevindik Orhancım yolumuz o taraflara düşerse uğrarız mutlaka..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Merhaba arkadaşlar ; bi arkadaşım kanıma girdi :) Şu motoru alayım diyorum hazır yalova ya gelmişken...
Bu motorla ilgilenen oldu mu ; baktıran vs... KM si yüksek gibi ; gelsem baktırsak yardımcı olur musunuz arkadaşlar ?

http://www.sahibinden.com/18_000_km...e_odenebi-31WQQaXQQ12018160WQQpXQQdisplayitem

Ayrıca Yakıt durumu ve uzun yol durumu hakkında bilgi istiyorum sizden..
Acele cevap verirseniz memnun kalırım...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
kardesım kacırma derım adam sıkısmıs bugun konustum acıl satıyor bende 13000 de aldım cok ıyı benımkı tabı bır bak kullan bıde boyaya bak ama resımde ıyı duruyor ben bugun mesajlasatım adamla adam kesın satıyor pazarlıgı ıyı tutarsan az daha duser tabı nakıt olursa yanı
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
bence güzel ve çok iyi fiyata. ama bakmak lazım, yardımcı olmaya çalışırım...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bi de arkadaşla görüştüm ; Bana ; ilk 10 dakika perf düşüklüğü yasıyorum sonrasında canavarlasıyor dedi... Acaba hepsinde oLan bir sorun mu cici arkadaşlar ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst