- Katılım
- 17 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,741
kardeş sendi eski zn 125cisin belli her soruma ilk sen cevap veriyorsun çok sağol.sen dolu depo ile kaç km gidebiliyordun?
Rica ederim yardımcı olabiliyorsam ne mutlu.
Son düzenleme:
kardeş sendi eski zn 125cisin belli her soruma ilk sen cevap veriyorsun çok sağol.sen dolu depo ile kaç km gidebiliyordun?
baba naptın yaama sennki asyaydı galiba.. onun depoları daha büyük.. mondialin deposu 3,5 lt zaten sonuna kadar kullanamıosn 3 lt le falan 100 km falan yaptım ben..
ben satıyorum diyorum almıyosun, sonra buralara konu açıyorsun :mrgreen:
sen o kazalı motora 2.000-YTL. istersen almam tabiii :cherry:
KAZALI dedim ii okuyun...Altını Çizdiğim Bölüm... :cherry:
ehueheuehueuehuheueuheue)
* Hanqi motorun kazalı olduğunu bi sonraki bölümde söyliicem... :cherry:
600 mü 125 mi :cherry: