Trafik Kazası Geçirdim Karşı Tarafın Kaskosundan Alınan Para Yardım

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Cidden kaza yapan motorun marka ve modeli nedir?Ben de merak ettim:)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
(Honda Parça tesirli:D:D)

yarıldım bu lafa :queen::queen:

hacı sen haklısın sana görede bunu hakime anlat :queen:

olay harbi film kusura bakma ama kopuyorum şuan :queen::queen:


peki senin 4 avukatın ne diyor bu olaya ?

+ bu davaları kazanamazsan motoru yak derim :cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
yarıldım bu lafa :queen::queen:

hacı sen haklısın sana görede bunu hakime anlat :queen:

olay harbi film kusura bakma ama kopuyorum şuan :queen::queen:


peki senin 4 avukatın ne diyor bu olaya ?

+ bu davaları kazanamazsan motoru yak derim :cat:

Abi ben olsam motoru bırakıp giderdim :)
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
yarıldım bu lafa :queen::queen:

hacı sen haklısın sana görede bunu hakime anlat :queen:

olay harbi film kusura bakma ama kopuyorum şuan :queen::queen:


peki senin 4 avukatın ne diyor bu olaya ?

+ bu davaları kazanamazsan motoru yak derim :cat:


Bir Davada %70 Haklı Olan KAzanırmı Yoksa Kaybeder mi
Bir De Şu Var Ben Bu bana Verilen %30 Suça İtiraz Ettim Ve Kabul Edilidi.

25 Şubatı Bekliyecezz Artık
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Trafik polisi bir arkadaşımı aradım ve dediki zaten ruhsatı ehliyeti yoksa bizim tutanak yetkimiz yok ki kusur verelim, asayişi çağırırız ve mahkemelik olurlar herhangi bir trafik tutanağı ve kusur oranı söz konusu olamaz dedi.

Hadi buyrun burdan yakın, trafik polisleride kanunu bilmiyolar diye açıklama gelir hukukçu arkadaşlardan, kanunları zaten bir tek onlar biliyorlar.

Tramer'i aradım, onlarda hiç bir şekilde hiç bir sigorta şirketinin ruhsatsız ve ehliyetsiz bir kaza için ödeme yapmasının söz konusu olamayacağını söylediler.

Tabiki tramer'de konuya vakıf değil, kanunları bilmiyor.

Gündüz olsa daha nereleri arayacağımda... yarına kalıyor artık...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bu tutuanak olayıda tramerlik değil ki zaten anlamadım olayı, tramer de ya %100 ya %50 yada %0 kusur oranları söz konusu şuan..
olayın içinde bide yaranma var.. yaralanmada polis gelip tutanak tutar diye biliyorum :silent: tutanak tutarkende polis bu kişiye ehliyeti yok ruhsatı yok sigorta yok diye ceza keser aracı bağlar. mantıken.. ama iş maddi hasara gelince kadın %70 suçu arkadaşta %30. ama bu %30 lük dilimi arkadas kendi cebinden ödeyecek kendi hasarının. kadının kalan %30 luk kısmınıda sigorta ödemesi gerekiyor ama arkadasın sıgortası yok :) o yüzden de cepten ödeyecek herhalde ne biçim iş yawww
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
Bakalım Arkadaşlar Naıl Olsa Bu Şubat 25 Gelir de Sunucu Görürsünüz.
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
Bu arada bu başlığı bilişim polisine şikayet ettim, ehliyetsiz ve tescilsiz araç kullanımını özendirici yazılara istinaden.

Herhangi bir suç unsuru bulunursa saman altından su yürüten insan gibi gözükmek istemem, her zaman yaptığımın arkasındayım, o yüzden peşin peşin söyleyim şikayet eden benim.

Burda dediğiniz Gibi Özendirici yazılarYak Bunları Olumsuz Yönde Yazı Yazanlar Yazmıştır Yazan Varsa.

Sana Burda Bi Şey Kanıtlarım Ama Sanal Alemde Kimin Ne Yapıp Yapmayacağı Belli Değil.

Burda Bir Anket Hazırlarım 1000 kişiden %25 de Ehliyeti Olan Motorlu Şahıs Varsa Gel Bana İstediğini de

SAYGILARIMNLA...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Bak Sana Özel Bir Soru Soracam

Şimdi Benim Ehliyetim Ve Ruhsatım Yok Kaza Yaptım.Suçlu Benim Olduğumu Sölüyorsunuz.

Peki Tüm Belgelerim Tam Olsaydı Kim Suçlu Olacaktı.

Cevap Verebilirmisin?

Tabiki haklıydın söke söke alırdın paranıki ben 4 kazamdada araç hasarımı aldım herşeyin tam olsaydı seninde hakkındı

Şimdi ben sana soriyim : eğer bu kazada araca kapıdan vursaydın ve sürücü ölseydi sen savunma olarak ne gösterirdin ?????

Veya aynı durumu bir araçda düşün ehliyeti ruhsatı olmayan bir sürücü geldi sana vurdu ve adam haklı sen hatalısın ve bir ayanı kaybettin tamam ben hatalıyım dermiydin???

Veya sadece maddi hasarlı kaza olsaydı ve sen suçlu olsaydın karşı tarafın hasarını nasıl öderdin???

Kimliği olmayan birinden bahsediyoruz biri san gelirde ben senin kardeşinim dese babanın mirasına ortak çıksa ne derdin??

Tescilsiz bi araç kullanıyosun ve ehliyetin yok sigorta şirketi aptalmı cebinden kimliği olmayan birine parasını versin??

demiyecekmi kardeşim sen kimsin necisin?? benim aracım şu diyebilecekmisin? elinde evrak varmı ?? Sadece motor yazan bir kağıt parçası biraz mantıklı düşünün
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
1. Sorun: Şimdi ben sana soriyim : eğer bu kazada araca kapıdan vursaydın ve sürücü ölseydi sen savunma olarak ne gösterirdin ?????
Savunma Olarak: U dönüşü Yapılmayacak Bir Yerde Döndüğü İçin Trafik Kurallarını İhlal Etti (Ehliyetsizlik Ve Ruhsatsızlık Kazaya Sebebiyet Değildir)

2.Sorun: Veya aynı durumu bir araçda düşün ehliyeti ruhsatı olmayan bir sürücü geldi sana vurdu ve adam haklı sen hatalısın ve bir ayanı kaybettin tamam ben hatalıyım dermiydin???
Trafik Kurallarını ( Arac Belgeleri demiyorum) İhlal Eden Her Zaman Suçludur.(Ehliyetsizlik Ve Ruhsatsızlık Kazaya Sebebiyet Değildir)
Örnek Ehliyeti Olan Bİr motorlu sürücü Kırmızı ışıkta geçti. Bir Ehliyeti Ve Plakası Olmayan Bir motor sürücüsüne Çarptı.Yol Hakkı
Ehliyeti ve Plakası Olmayan Sürücüye Aitse Suçlu Kim Bu Ehliyetli Olan demi


3.Sorun: Veya sadece maddi hasarlı kaza olsaydı ve sen suçlu olsaydın karşı tarafın hasarını nasıl öderdin???
Eğer Trafik Kurallarını İllah Etmiiş Ve Kazaya Sebebiyet Vermişsen Gereken Ne İse Yapardım.Ceza İse ceza PAra İse Para
4.Sorun:Kimliği olmayan birinden bahsediyoruz biri san gelirde ben senin kardeşinim dese babanın mirasına ortak çıksa ne derdin??
Doğum Belgesini İsterim Kimliği Yoksa

5.Sorun: Tescilsiz bi araç kullanıyosun ve ehliyetin yok sigorta şirketi aptalmı cebinden kimliği olmayan birine parasını versin??
demiyecekmi kardeşim sen kimsin necisin?? benim aracım şu diyebilecekmisin? elinde evrak varmı ?? Sadece motor yazan bir kağıt parçası biraz mantıklı düşünün
Sigorta Şirketide Gitsin Benim Çarptığım Aracın Sahibine Desinki Sen Neden Trafik Kurallarını İhlal Edip Başımızı Ağrıtıyorsun Çarptığın Adam Ölseydi Ne Yapardın O Zaman Derse Ne olur.



Bak şimdi Benim Kazada Ne Oldu Araç Sürücüsünün Ehliyeti Ruhsatı Herşeyi Tam
Benim Hiç Bİr Şeyim Yok Motor Yeni Sadece Motoru Aldığım Yerin Faturası Var.
Şimdi Ben Yeşil ışıkta geçtim Ve yoluma Devam ediyorum Sağıma Bi baktım Gümmmmm Kural İhlal eden bi araç bana çarptı kazada ben suçluyum demi
Plakamı Almaya gidiyorum Kuralları çiğnemiyorum. Sadece Ehliyetim yok motoru yeni aldım.Suçlu Benim Demi


KApatın Konuyu Ya Artık Kalsın Böle Ben Davanın sonucunu buraya yazarım...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2008
Mesajlar
108
burdaki doğum belgesi senin olayda ehliyet oluyo işte.

hakllısın değilsin orasını ben bilmem ama 2 .sayfada verdigin örneklerle de sacmalamıssın

sen lise 3 te yarım bıraktıysan sana ehliyet vermiyolarsa benim sucum mu diyemezsin.o zman gider devlete dava acarsın benimde hakkım var ehliyet almaya diye.sonra insaflı bi polise denk gelmişsin adam sana güvenip bırakmıs insiyatifini kullanmıs ama sen burda gelmiş bunu kullanarak diyosun ki polis bırakmasaydı o zman beni. bu terbiyesizliktir.dava acabilecegin tek yer motor satıcısıdır bu durumda bana göre baskada hiç bi hakkın yok. zaten bu ülkenin adalet sistemi bu kadar calısıyo.adam öldürenin hakkı vardır ama ölen insanın hakkı olmaz nasıl olsa ölmüştür.
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
burdaki doğum belgesi senin olayda ehliyet oluyo işte.

hakllısın değilsin orasını ben bilmem ama 2 .sayfada verdigin örneklerle de sacmalamıssın

sen lise 3 te yarım bıraktıysan sana ehliyet vermiyolarsa benim sucum mu diyemezsin.o zman gider devlete dava acarsın benimde hakkım var ehliyet almaya diye.sonra insaflı bi polise denk gelmişsin adam sana güvenip bırakmıs insiyatifini kullanmıs ama sen burda gelmiş bunu kullanarak diyosun ki polis bırakmasaydı o zman beni. bu terbiyesizliktir.dava acabilecegin tek yer motor satıcısıdır bu durumda bana göre baskada hiç bi hakkın yok. zaten bu ülkenin adalet sistemi bu kadar calısıyo.adam öldürenin hakkı vardır ama ölen insanın hakkı olmaz nasıl olsa ölmüştür.


Tamam Öle Olsun dediklerin Doğru Olsun Peki Bu KAzada Ölseydim Ehliyetim Olmadığı İçin mi öldü diyecekler Yoksa Kural ihlali yapan mı suçlu diyecekler...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
1. Sorun: Şimdi ben sana soriyim : eğer bu kazada araca kapıdan vursaydın ve sürücü ölseydi sen savunma olarak ne gösterirdin ?????
Savunma Olarak: U dönüşü Yapılmayacak Bir Yerde Döndüğü İçin Trafik Kurallarını İhlal Etti (Ehliyetsizlik Ve Ruhsatsızlık Kazaya Sebebiyet Değildir)

2.Sorun: Veya aynı durumu bir araçda düşün ehliyeti ruhsatı olmayan bir sürücü geldi sana vurdu ve adam haklı sen hatalısın ve bir ayanı kaybettin tamam ben hatalıyım dermiydin???
Trafik Kurallarını ( Arac Belgeleri demiyorum) İhlal Eden Her Zaman Suçludur.(Ehliyetsizlik Ve Ruhsatsızlık Kazaya Sebebiyet Değildir)
Örnek Ehliyeti Olan Bİr motorlu sürücü Kırmızı ışıkta geçti. Bir Ehliyeti Ve Plakası Olmayan Bir motor sürücüsüne Çarptı.Yol Hakkı
Ehliyeti ve Plakası Olmayan Sürücüye Aitse Suçlu Kim Bu Ehliyetli Olan demi


3.Sorun: Veya sadece maddi hasarlı kaza olsaydı ve sen suçlu olsaydın karşı tarafın hasarını nasıl öderdin???
Eğer Trafik Kurallarını İllah Etmiiş Ve Kazaya Sebebiyet Vermişsen Gereken Ne İse Yapardım.Ceza İse ceza PAra İse Para
4.Sorun:Kimliği olmayan birinden bahsediyoruz biri san gelirde ben senin kardeşinim dese babanın mirasına ortak çıksa ne derdin??
Doğum Belgesini İsterim Kimliği Yoksa

5.Sorun: Tescilsiz bi araç kullanıyosun ve ehliyetin yok sigorta şirketi aptalmı cebinden kimliği olmayan birine parasını versin??
demiyecekmi kardeşim sen kimsin necisin?? benim aracım şu diyebilecekmisin? elinde evrak varmı ?? Sadece motor yazan bir kağıt parçası biraz mantıklı düşünün
Sigorta Şirketide Gitsin Benim Çarptığım Aracın Sahibine Desinki Sen Neden Trafik Kurallarını İhlal Edip Başımızı Ağrıtıyorsun Çarptığın Adam Ölseydi Ne Yapardın O Zaman Derse Ne olur.



Bak şimdi Benim Kazada Ne Oldu Araç Sürücüsünün Ehliyeti Ruhsatı Herşeyi Tam
Benim Hiç Bİr Şeyim Yok Motor Yeni Sadece Motoru Aldığım Yerin Faturası Var.
Şimdi Ben Yeşil ışıkta geçtim Ve yoluma Devam ediyorum Sağıma Bi baktım Gümmmmm Kural İhlal eden bi araç bana çarptı kazada ben suçluyum demi
Plakamı Almaya gidiyorum Kuralları çiğnemiyorum. Sadece Ehliyetim yok motoru yeni aldım.Suçlu Benim Demi


KApatın Konuyu Ya Artık Kalsın Böle Ben Davanın sonucunu buraya yazarım...
Tamam sen haklısın haklı :):)
Ortada bi çocuk var ama anası yok babasıda

Ama çocuk doğmuş bay la bayanında sucu yok dimi doğmasaymış

Diyebilirmisin yanlışlıkla oldu diyemessin

Öyleyse herbişiyini düşüneceksin önceden motoru almıyacaksın herşeyin tam olacak ondan sonra çıkıcaksın trafiğe
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Ya çok pis bir paradoks.. Ehliyetsiz zaten trafiğe çıkmaman lazım, trafiğe çıkamayacağın içinde ölmemen lazım.:p

Kusur oranı ehliyetten bağımsız sanırım, ama bu demek değildirki kusur oranları belirlendikten sonra paranı alabilirsin ya da karşı taraf sana dava açarsa maddi zararla çıkmazsın.

Böyle bir durum olduktan sonra zaten ilk davayı kazansan ne olur kazanmasan ne olur.. Genel anlamda snesıkıntıya girmiş olacaksın.

Kusur oranıda sanırsam karşı taraf sigortasından faydalansın diye yazılmak zorunda..

Neyse yarın daha detaylı öğreneceğiz :p
 
Katılım
27 Ara 2008
Mesajlar
108
eger ölseydin bu yarım yamalak kanunlarla görürdük.ben kanun değilim yorum yapamam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst