- Konu Yazar
- #21
Merhaba
Arkadalar Olumlu Olumsuz Yorumlarınız İçin tşk Ederim Hepinize.
Herkez diyorki:Hiç Bir Para Alamazsınız Karşı Tarafın Kaskosundan.
Ben Şimdi Karşı Tarafa İki Dava Açtım.
Birincisi 3.Asliye Hukuk Mahkemesi: Sunuç Bir Ay Sonra
İkincisi 2.Sulh Ceza Mahkemesi: Bu da Bir Ay Sonra
Şimdi Açtığım Bu Davaları Kazanırsam.
Kazada Suçsuz Olduğum Kabul Edilmeyecekmi
Bu davaları Kazandığım Zaman Karşı Tarafın Araç Kaskosuna Dava Açarsam Kazanamazmıyım?
Bir De Sunu Ekliyeyim:
Benim Ehliyetim Yok,Plakam Yok
Ehliyetim Ve Plakam Olsaydı Arabanın Yanındamı Geçecektim.Size Suruyorum
Şimdi Benim Ehliyetim Olsa da Olmazsa da
Ben Kaza Yaptığım Yolu 12 Yıldır Motorla Gidip Geliyorum.
Kaza Yapmadan Önce Hiç Bir Kaza Yapmadım.