Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım hava filtresi taktırmak o kadar basıt değil,
mesela eğer anlamıyorsan masraflı olacaktır,

karbüratör ile oynattıracaksın ustasına,
yoksa motor bogulur zengın karısım denılen bı karısım var motorlarda,

bujıye giren hava ve benzın sınırını ayarlıyor,
senın alacagın performans fıltresı dıye satılanlar,

içi boş ve kenarlarında tel olan tozu engelleyen hava fıltresı denılen bi malzeme,,,

işte bu.



işte sol kısımda görülen ve petek gibi duran nesne...

yani havayı süzmeden dırect motora verır,
bu nedenlede benzın az gelınce motor hareket edemez duruma gelıyor,
yanı hava çooook fazla benzın az,
benzınıde çok verdırrırsen olacaktır,

fakat cok yakacak bılgın olsun,

bu arada evet motorun ömrü azalacaktır,
tabii sen çok fazla basmaya kalkışırsan,
normal kullandıgın şekılde kullanırsan yani durgun şekılde sorun olmayacaktır....

Kolay Gelsin...
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
8
big119426911510249vr4i7zl5.jpg
[/URL] [/IMG]
big1194269115102497x2p8ii6.jpg
[/URL] [/IMG]
big1194269115102492ynf4vo7.jpg
[/URL] [/IMG]
big119426911510249l5x16hk0.jpg
[/URL] [/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
arkadaşım hava filtresi taktırmak o kadar basıt değil,
mesela eğer anlamıyorsan masraflı olacaktır,

karbüratör ile oynattıracaksın ustasına,
yoksa motor bogulur zengın karısım denılen bı karısım var motorlarda,

bujıye giren hava ve benzın sınırını ayarlıyor,
senın alacagın performans fıltresı dıye satılanlar,

içi boş ve kenarlarında tel olan tozu engelleyen hava fıltresı denılen bi malzeme,,,

işte bu.



işte sol kısımda görülen ve petek gibi duran nesne...

yani havayı süzmeden dırect motora verır,
bu nedenlede benzın az gelınce motor hareket edemez duruma gelıyor,
yanı hava çooook fazla benzın az,
benzınıde çok verdırrırsen olacaktır,

fakat cok yakacak bılgın olsun,

bu arada evet motorun ömrü azalacaktır,
tabii sen çok fazla basmaya kalkışırsan,
normal kullandıgın şekılde kullanırsan yani durgun şekılde sorun olmayacaktır....

Kolay Gelsin...

Sizin motorda arkada iki tane mi süspansiyon var? Bi de yakıt filtresi var mı bizim motorlarda? Ben bulamadım da:pr:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
abi ben sana geçmiş olsun demekten bıktım sen düşmekten hala bıkmadınmı:D varmı sende bişey artık motoru sormuyorum:D:D:D:D
 

SHY

Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
16
İŞTE bu olmadı serkan hız bizim kanımıza işlemiş eğer takarsam performans açık hava filitresini basmadan duramam motorun ömrünü bitiriyorsa belkide işime yarar bu sayede silindirleri rektefeye sokarım dolayısıyla pistonlarda büyür motor güç kazanır:queen:
birde eski model yarışlardan çıkma honda buldum 600cc bunun motoru bizim şaseye uymazmı acaba trafik işini karıştırma o konuları biliyorum ..
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
o motor o şaseye uysa bile o şase o motoru nasıl kaladırcak incecik profil boru sıktınmı eziliyo bide 600 lük motor koycan hadi koydun denge yavaşlama durma bunlar nasıl olucak fren hem o çıkma motorun ekmeği yenmiştir kardeş astarı yüzünü geçer sana söliyim gerek yok böle haraketlere yazık etme motora canından önemli deil böle şeyler hız istiyosan imkanlar dorultusunda al bişey sabret
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kesınlıkle osmanım doru demış dostum,

kendıne yazık edersın,
hem madden hemde manen yorar seni o motor,

sıkıntılar ard arda gelır,
bıkarsın motora bınmekten ugrasmaktan,

yazık etme kendınede sevgınede,

imkanların dogrultusunda takıl kafana göre...

bu arada benım motorda orj dışı pek çok urun mevcut dostum:D:D:p:cherry::queen:

huyum kurusun kurcalamadan duramıyorumda:D:D:queen:

kısmetse baharda bambaşka bır RACER çıkartacagım Fuara,,,

hee bu arada kısmet olursa motoshow,09 fuara çıkartabılırım motoru yetiştirebilirsem,

4500 lıra fıyat yazacaım:queen:
el emeği adı altında,
(bu arada maksat satmak değil,düşman çatlatmak NEDE OLSA O BİR ÇİNLİ:cat:)

gökselım geçmiş olsun yıne ve yenden,
umarım her zamanki gibi sende yıne bişiy yoktur,
__________________________________________________________________
kesınlıkle osmanım doru demış dostum,

kendıne yazık edersın,
hem madden hemde manen yorar seni o motor,

sıkıntılar ard arda gelır,
bıkarsın motora bınmekten ugrasmaktan,

yazık etme kendınede sevgınede,

imkanların dogrultusunda takıl kafana göre...
____________________________________________________________________
bu arada benım motorda orj dışı pek çok urun mevcut dostum:D:D:p:cherry::queen:

huyum kurusun kurcalamadan duramıyorumda:D:D:queen:

kısmetse baharda bambaşka bır RACER çıkartacagım Fuara,,,

hee bu arada kısmet olursa motoshow,09 fuara çıkartabılırım motoru yetiştirebilirsem,

4500 lıra fıyat yazacaım:queen:
el emeği adı altında,
(bu arada maksat satmak değil,düşman çatlatmak NEDE OLSA O BİR ÇİNLİ:cat:)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Herkese iyi akşamlar
Arkadaşlar benim motorda bir sorun var, sorun şu;
Bugün motorun sağını solunu kurcalarken arka dişlinin sallandığını gördüm. Civataları gevşemiştir diye gittim civataları sıktım. Ama sallantının hala devam ettiğini gördüm. Fakat bu sallantı dişlinin tabii hareket yönüne değildi. Daha sonra dişliyle beraber tekerin içinin de sallandığını gördüm. Motoru ileri doğru iterek götürdüğümde ise arka frenden ses geldiğini duydum.
Şimdi size sorum şu;

1- Tekerin içi mi gevşemiştir? Gevşemişse nerden sıkılır?
2- Yoksa tekerlek bilyası mı dağılmıştır?
Bilen arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim. Selamlar:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
sana yardımcı olacak resım aradım arşivimden ama bulamadım,
bak dostum,
sen tekerın donüş yonune dogru degıl demışsın ,
ama ben kısaca komple anlatayım ,,,

(1)::: tekerın donuş yonune olsaydı eger,
dışlının giriş yaptıgı yerde kaplın lastıklerı vardır,
onlar aşınmış olabılırdi,

(2)::: lastik sökülüp takılırken,
jant ile salıncak (çatal) arasına bir parça denk gelır ufak yüzük şeklınde,
o dağağılıp düşmüş olabılır,
eğer o olmuş ise zaten jant sağa ve sola kayma yapacaktır,,,

(3)::: motorunun km'sinin kaçta oldugunu bılmıyorum ama rulmalarda sorun oluşmuş olabılır....


sana kısaca sorunun nasıl bulunacagını söyleyeyim,
komple lastıgı sök ve tekrar topla,
gevşeyen bır yerde olabılır,
hem tanımış olursun,
hemde sorun varsa bakmış olursun,,,

veya yarın gel benım dükkana beraber bakalım,
ben dükkandayım,,,
(tabii saat 2 den sonra oradayım :))

istersen numaram burada,
veya www.poyrazmakina.com adresindeki iletişimden harıta yolu ile gelebılırsın,,,

0 535 939 20 86

yapılacak ne varsa hallederiz elımızden geldıkçe bereber...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
yardımlaşma son gaz devam ediyor:)

yaaa ben sınava giremedim meb yoğunluk nedeniyle erteleme yapmış bir kısım adayda, oda bana vurdu kısmete bak yaa teeee 31ocakta sınav:S
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Serkan kardeşim çok sağol verdiğin bilgiler için, Allah razı olsun:) Motorumun km sini sormuşsun, 6830 km de şu an. Bizim burda yollar aşırı derecede bozuk. Ben Şile' nin köyünde oturuyorum. Bilenler bilir buranın yollarını... Bana kalırsa arka tekerin rulman dağıttığını düşünüyorum, normaldir de. Yanıma gel beraber bakalım demişsin, malum yol çok uzak ve benim de işlerim dolayısıyla bu pek mümkün gözükmüyor. Ama bu denli yardımseverliğine, alakana çok çok teşekkür ederim. Yolum birgün oralara düşerse muhakkak uğrarım:) Motoru da pazartesi günü tamirciye götüreceğim:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım,
eger sorun rulmanlardan olduguna emınse,
en yakın sanayiiden veya bır hırdavatcıdan rulmanını kendın alıp takabılırsın,

rulman en kalıtelısı 8 lıra bızım motorlara göre,
servısten yaptırırsan 15 lıra yazacaklardır tanesıne,

eğer emınsen,
rulmanı sök ve kenarınkadi sayısına göre veya onuda alıp git kendın al ve tak,

tam hatırlamıyorum ama,
sanırım 6002 olması gerekıyordu rulmanın,

tamırcıde komple bır bakım yapacaktır gercı,
senın gormedıgın arızalarıda bıldırecektır sana....

Kolay Gelsin Şimdiden...
bu arada benım kuzenimin yufka dükkanı var şile merkezde:D...

yaza bakarsın belkı orada karşilaşırız:D
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
arkadaşım,
eger sorun rulmanlardan olduguna emınse,
en yakın sanayiiden veya bır hırdavatcıdan rulmanını kendın alıp takabılırsın,

rulman en kalıtelısı 8 lıra bızım motorlara göre,
servısten yaptırırsan 15 lıra yazacaklardır tanesıne,

eğer emınsen,
rulmanı sök ve kenarınkadi sayısına göre veya onuda alıp git kendın al ve tak,

tam hatırlamıyorum ama,
sanırım 6002 olması gerekıyordu rulmanın,

tamırcıde komple bır bakım yapacaktır gercı,
senın gormedıgın arızalarıda bıldırecektır sana....

Kolay Gelsin Şimdiden...
bu arada benım kuzenimin yufka dükkanı var şile merkezde:D...

yaza bakarsın belkı orada karşilaşırız:D

Sağol Serkan kardeşim. Senin de dediğin gibi tamirci eğer başka bir arızası varsa onu da halleder. Şimdi ben gene de kurcalamak istemiyorum. Çünkü fazladan en ufak bir parçaya ihtiyacım olsa İstanbula gitmem gerekecek. Malum İstanbul da burdan 50 km uzakta.
Gelirsen muhakkak karşılaşırız zaten. Çünkü ben sürekli Şile bölgesindeyim. Şu an Şile deki tek siyah freedom benim motor. Sağlıcakla:)
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
serkan abi demek kuzeninin yufka dükkanı war.. bende yufkacıyım bizim dükkanda bakırköy de :))
abi şu yaz gelsede gezi filen yapsak yaa
bu performas hawa filtresi olayıda kafama yattı.
kaç km fark eder acaba
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
serkan abi demek kuzeninin yufka dükkanı war.. bende yufkacıyım bizim dükkanda bakırköy de :))
abi şu yaz gelsede gezi filen yapsak yaa
bu performas hawa filtresi olayıda kafama yattı.
kaç km fark eder acaba

cogunlukla,
daha cabuk süratlenır,
ses değişir azda olsa,
sürat en fazla 10 km artabılır,
belkıde o kadar dahı olmazz,

ama çekış felan değişir bu bi gerçek...
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
demek öyle ben de dedim heralde 15 20 km artıyo herkez bu kadar üstüne düştüğüne göre.
o zmn uğraşmama değmez. saolasın...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
oyle kardeşim,

bu motorlar için satılan fıltrelerın içleri boş,
sadece motora hava girişi daha çok olsun diye tasarlanmış,
yanii,
motorun hava girişinde hiç bişiy yok,
teller var,
toz girişi olmasın diyee...
hava daha hızlı giriş yaptıgındanda,
daha seri cabuk ve sesi biraz tiz çıkıyor...

işte bak bu bir fıltre...



buda fıltrenın ışığın önünde çekilmiş resmi,
ışık rahatlıkla geçiş yapabılıyor,

yanii içinde bişiy yokkk...:D:D

 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Herkese iyiakşamlar.
Bugün tamirciye gittim. Sağa sola oynayan ve bilyasının dağılmış olduğunu düşündüğüm arka dişliyi tamirciye gösterdim. Tamirci normal dedi ve orada bulunan diğer motorları da gösterdi onların dişlileri de oynuyordu. Yani kısacası o parçanın oynadığını ben yeni keşfetmişim. Ama dişlinin oynaması çok garibime gitmişti, bende ne olur ne olmaz gibilerinden tamirciye götürdüm. En nihayetinde öğrenmiş oldum.:) Saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst