arkadaşlar bujilerle ilgili sorunları olan arkadaşların sorunlarını okudum fakat benimki biraz farklı gibi..1 hafta içinde 8 tane buji aldım,hepsi tükendi..iki tane ayrı tamirciye gittim,onlarda çare olamadılar..motorun ciğerleri muazzam isviçre saati gibi tıkır tıkır ama sıfır bujiyi takıyorum 15 km sonra motor kesmeye başlıyor,silkeliyor,gaz yemiyor,egzost pat pat,ss oluyor mobylet..bujileri söküyorum dersiniz bacada yatmış kapkara..karbüratörü söktürdüm sütlaç gibi tertemiz..lütfen fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa acilen, minnettar kalırım..hep dengede kalın,saygılar