Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Lifanın sitesi uzun zamandır yenileniyor siz nasıl girip te gördünüz siteyi anlamadım valla :)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
şuanda bakabiliyorum siteye lifan.com diye yaz googleden ama tr koyma sonuna çıkan sonuçlardan bibaşlık var orta sıralarda lifan türkiye diye ama kimseye söyleme sakın haaaaa.

bu arada naptın motorun parçaları geldimi .

lifan motor türkiye diye bi başlık olcak.

savaş abai 400 gördüm lifanın sitesinde inan aklıma ilk sen geldin dedimli kesin savaş abi bu motoru bekliyo dedim kendikendime. 250-b ninde göstergesi hoşuma gitti deponun üstünde km.dijital hoş durmuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
Merhaba _SuLeYMAN_ acaba NGK Bujinin kodunu yazabilirmisin bizde takalım Birde İridyum Bujiler var NGK nın sitesinden araştırdım yamaha virago 250 ye göre var kodu CR6HIX acaba bizim motorlara uyarmı ?

ben c7hsa kullanıyorm öyle araştırmıstım onceden , ayrıca bulabılırsenız cr7hsa rezistanslı oldugu ıcın daha mantıklıdır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lifan fuara gelicekmi acaba sitede bilgi vermemişler, bilgisi olan varmı.

Bu kadar büyük bir yatırım yapmalarına rağmen hala web sayfalarının derli toplu olmaması garip bir durum.
Ama bu durum bütün Çin kökenli firmalarda var.İnternetle çok geç tanıştılar.
americanlifan.com da Amerika distrubitorunun sayfası bile Çinli lifan.com dan daha iyi.
Fuara katılıp katılmayacaklarını da kimse bilmiyor henüz.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
evet bu konuda hak veriyorum sana, siteleri derli toplu dil umarım düzelir. sitesindeki motorlar güzel ve diri görünüyo açıkçası ben bisan roadstarı bisüre ertelicem bu motorları merak ediyorum arkadaşlar, bayiede ayıp olucak 3,250 ye anlaştık taksitli fiyatına ama napim lifanların fiyatlarını beklicem bisüre daha çıkmassa nisana kadar ozaman bakıcaz artık. olmadı bi iletişim kurmaya çalışıcam bugünlerde.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Fuara katılan şirketler içinde adı geçmiyor lifan ın. Umarım katılır :)

Bu arada sitesine girebildim. http://www.lifan.com.tr/kategori.asp?k=1 Bu zamana kadar sitenin hazırlanmaması bence yanlış uzun zamandır site hazırlanmadan duruyor.

Savaş abi honda bayisine sanırım fuar için davetiye geliyormuş. Oradan temin etmeye çalışacağım ben alabilirsem ikimiz içinde almaya çalışacağım.

Çorlu dan fuara katılmak isteyen birsürü arkadaşımız var.
Savaş Kayan
Süleyman Çelikbaş
Semih Sevim
Serkan Gündoğdu
Erdem Kurt
Canan Taş
Murat Tunay (Motonokta)
Salih Cbf
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
mail attım lifana cevap gelirse bilgi vericem burda, bakalım nedicekler üretime nezama başlıcakları, fuarı, fiyat politikasını ve bayiler nezaman belli olucak sordum. hayırlısı bakalım.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bende bayilik bilgileri için mail atmıştım bir arkadaşa bayiliğini almak için ama halen cevap gelmedi. Cevap geleceğini pek sanmıyorum bu yüzden.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
mail attım lifana cevap gelirse bilgi vericem burda, bakalım nedicekler üretime nezama başlıcakları, fuarı, fiyat politikasını ve bayiler nezaman belli olucak sordum. hayırlısı bakalım.

Bir motorsiklet dergisinin OCAK ayı sayısında Lifan Düzce fabrikasının resmi ve yetkilileri ile röportaj bulunuyor.
Röportaja göre Mart ayından itibaren Lifan Motorlarını yollarda göreceksiniz diye bahsediyordu.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
Bir motorsiklet dergisinin OCAK ayı sayısında Lifan Düzce fabrikasının resmi ve yetkilileri ile röportaj bulunuyor.
Röportaja göre Mart ayından itibaren Lifan Motorlarını yollarda göreceksiniz diye bahsediyordu.

inşallah öyledir. bakalım düzce den arkadaşları aradım fabrikasında çalışan bi tanıdık bulabilirsem daha saglam bi bilgi alıcam, motorlarıyla ilgilide bilgi isticem ve ona göre hareket edicem.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
s.a. arkadaşlar nasıl havalar sogudu bakıyorum :D herkes bakım peşinde bende daahil bujılerı degıstırcez nasıp olursa suleyman abının yanına gıdıp =)
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
arkadaslar zicirim birazda olsa gevşedi gibi ayarı kendim yapabilme ihtimalim var mı acaba?
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
arkadaslar zicirim birazda olsa gevşedi gibi ayarı kendim yapabilme ihtimalim var mı acaba?

Ben kendim yapmıştım çok basit göbek milini gevşet sağdan ve soldan eşit miktarda gergi vidalarını sık son olarakda göbek milini sık tamamdır. Bu arada buji olarakda NGK CR7HIX İridyum Buji kullandım 2 gündür soğuktan dolayı hiçbir problem yaşamıyorum 1 dk motoru ısıtmam yetiyor
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
benımde o sorun var galiba tekliyo motor dımı kesın bujıden dıyolar bıde bujıyı bı kac defa yere dusurdum yenısını almak lazım kanımca :S
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ben tekrar aynı sorunu yaşadım. Bujileri söktüm ve birgüzel temizledim. Bujiler yine simsiyah olmuşlar sanki yağ gelmiş gibi üstüne. Bu sorun kışın olan bir sorun diye tahmin ediyor ve havaların düzelmesini bekliyorum. Bujileri temizledikten sonra motor canavar gibi çalışıyor yine.

Bu arada temizlediğim bujiler yeni aldıklarım değil. Yeni aldığım bujileri takmadım yazın gelmesini bekliyorum onları takmak için :)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
tabi okadar metettikki motoru enson nazarımız değdi.
servise veya ustaya gösterdinmi hiç, busorunu yaşayan başkası varmı arkadaşlar.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Servise götüren yok sanırım motoru. Havalar düzelmeye başladı buralarda yarın kısmetse işe motorla geleceğim. Yanıma yedek bujileri de alacağım tabiki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst