Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
ARKADASLAR !!
14.12.2008 DE ARANIZADAN KISA BIR SURELIGINE (6 AY_) ASKERLIK NEDENIYLE AYRILCAM. BITLIS IL JANDAR ER
KENDINIZE COKK IIYI BAKIN !!
HOSCAKALIN.. GORUSMEK UZERE

MONDIAL 125 ZN SERDAR
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Serdara hayırlı teskereler.Ne oldu millet kış uykusunamı yattı topik çok gerilerde kalmış:silent:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
297. sayfada bir temizlik söz konusu...bayram mesajları wardı diye hatırlıyorum...

tatlı su motorcularıyız... :) kışın kimse yokh...
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Arkadaşlar bende 5 ay içinde motor almayı planlıyorum gerçi ilk seçenek mondial zn değil ama oda listemde sizlere sormak istediğim bazı sorular var;
1-Motorda en çok görülen aksaklıklar eksi yönleri ve rahatsız edici özellikleri var mı?
2-Motor bana ruhsat plaka kilit vs. peşin ne kadara mal olur?
3-Yakıt tüketimi nasıl?
4-Rodajı iyi geçerirsek motorun hızı max kaç oluyor ve uzun yol yapabilirmiyim örneğin 100km gidiceğim bir yer var motor boğulurmu.
Cevaplarınızı bekliyorum.92 mart doğumluyum yani marttan sonra ehliyette alıcam şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
:

Kardeşim eğer rodajı düzgün geçirirsen bu motor kesinlikele 100e ulaşmaz onu bir kere bil.Ulaşsa ulaşsa 90-95 arasında gezinir.100 km yi boğulmadan gider yalnız yazın yağına dikkat et kesinlikle 20 numara yağ kullan ve 1000 km yi bekleme yazın her 500 kmde yağı değiştir.Tavsiyem bunlar.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Arkadaşlar bende 5 ay içinde motor almayı planlıyorum gerçi ilk seçenek mondial zn değil ama oda listemde sizlere sormak istediğim bazı sorular var;
1-Motorda en çok görülen aksaklıklar eksi yönleri ve rahatsız edici özellikleri var mı?

aksaklık pek yok...uzun süre binince baş dönmesi we bel ağrısı yapar...200 km. we üzeri yol yaparsan...

2-Motor bana ruhsat plaka kilit vs. peşin ne kadara mal olur?

şu an 1.690-YTL. + 200-YTL. plaka + 50-YTL. kilit + 70-YTL. branda + 70-YTL. kask.

3-Yakıt tüketimi nasıl?

10-YTL. ile 140 km. ( normal kullanım )

4-Rodajı iyi geçerirsek motorun hızı max kaç oluyor ve uzun yol yapabilirmiyim örneğin 100km gidiceğim bir yer var motor boğulurmu.

125T 120 km. yapıyor...bazen boğuluyor...o da pistonların hıza yetişememesinden kaynaklı...90 km. den sonra araç sollamaman qerek...

Cevaplarınızı bekliyorum.92 mart doğumluyum yani marttan sonra ehliyette alıcam şimdiden teşekkürler.

kolay qelsin...qrubumuza bekleriz... :)
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Cevaplarınız için teşekkür ederim zamanı geldiğinde parama göre düşüneceğim motorun görüntüsü çok güzel ve fiyatıda çok ucuz.
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
677
selam millet bir kız arkadaşımın mondial 125 zn motoru var gri renk resimlerini yakında yuklerim 850 liraya satıyor fiyat çokmu azmı bilmiyorum ilgilenen varsa telefonumu vereyim motor temiz garajda duruyor
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
görünüşü güzel ama mondiali tercih edenler pişman oluyor sonunda...

2. senem.. pek bi pişmanlığını görmedim.. inşallahta görmem daha :)

motoru hemen hemen hergün kullanıyorum. yaz kış yağmur çamur farketmiyor. hatta sel olduğu zaman nerdeyse yarım metrelik (ayaklarım görünmüyodu) bi yola girdim su dolu orda bile şaşırtıcı şekilde stop etmedi :) eğer zamanında bakımları yaptırlıp, iyi bi şekilde sevilirse ( ben severim motorlarımı :wiinkk: ) bi sıkıntı yaratmaz...
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
2. senem.. pek bi pişmanlığını görmedim.. inşallahta görmem daha :)

motoru hemen hemen hergün kullanıyorum. yaz kış yağmur çamur farketmiyor. hatta sel olduğu zaman nerdeyse yarım metrelik (ayaklarım görünmüyodu) bi yola girdim su dolu orda bile şaşırtıcı şekilde stop etmedi :) eğer zamanında bakımları yaptırlıp, iyi bi şekilde sevilirse ( ben severim motorlarımı :wiinkk: ) bi sıkıntı yaratmaz...

hawanın biri bin para...lanet olsun ki... :cherry:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
arkadaşlar benim bir sorunum var.benzin çok fazla harcıyor benim makine.7liralık benzinle 80 km gidebiliyorum.karbüratör haricinde nerede sorun olabilir?
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
hawanın biri bin para...lanet olsun ki... :cherry:

ordan bulmuş çekmiş koparmış küçücük yeri bi de kırmızı yapmış :mrgreen::mrgreen:

allah seni bildiği gibi yapsın olum ya.. bilge patron araçlarını kiralar dicem, artık hepsi toplu taşıma kullanıo :queen:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Arkadaşlar motor hakkında merak ettiğim bir kaç soru var hemen soruyorum;
1-Motorun bagajının hacmi nasıl hiç fotosunu göremedim tam kask sığarmı?
2-Motorun yanlarına çanta taktırabilirmiyim?
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
1- tamı bırak yarım bile sığmıyor.. belki nazi tarzı sığar diyecem ama o da sığmaz...
2- çanta takan çok var.. o yapılabilir :)
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
1- tamı bırak yarım bile sığmıyor.. belki nazi tarzı sığar diyecem ama o da sığmaz...
2- çanta takan çok var.. o yapılabilir :)

Teşekkürler.Nazidemi sığmıyor yahu :D:) acaba bi fotoğrafını koyabilirmisiniz şunun bagajını:) Gerçi o kadarda önemli değil peki deri çanta taktırmaya kalksam 2 yanada deri çanta bana herşeyiyle kaç paraya mal olur?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst