Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hepimizin derdi aynı sanırım, yağmur kesilmiyor bir türlü.:pr:

KAç gündür çalışmıyor motor, yatıyor resmen, içime dert oldu.:pale:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Wallahi Görkem geldi hava düzeldi :mrgreen: Düzelmese de binicez işte hhhıııhhh :mrgreen:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
teşekkürler dreamdark. biraz daha bekleyip daha yüksek modelli olanı alacağım hüç gözüm tutmadı baktıklarımı..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
95 600 F 54 BİNDE SORUNSUZ ACİLİYETTEN 5 BUÇUK !

533 362 67 29 İBRAHİM...


[IMG
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler beyler :rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bostancı-Kartal arası sahilyolunda turladım dün biraz. Bir ara Küçükyalı ışıklarda dururken bir baktım arkamda benim motorun ikizinden. Yeşil yanınca biraz efendi efendi gittik, birbirimizin nabzını ölçtük, sonra yol boş, baktım arkadaş gazlıyor, ben de takıldım peşine.:p Biraz gazladık, yetişip solladım ilerde, sonra yetişemedi zaten.:queen: Maltepe'den dönüyordu, ben de geldim yanına; selamlaşıp ışıkları beklerken biraz sohbet edip kazasız sürüşler dilekleriyle ayrıldık. :) Arkadaşın motor 44,000km' deymiş, benimki 18500km' de, herhalde bundan dolayı biraz performans farkı oldu. Pilotaj da etkili olmuş olabilir belki bilemiyorum, doğru devirde ve seri vites geçişleri.. ama düz yoldu sonuçta, çok fazla etkili olduğunu da sanmıyorum açıkçası.
Neyse ne, sonuç olarak gazlamak iyi geldi valla.:cherry:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bostancı-Kartal arası sahilyolunda turladım dün biraz. Bir ara Küçükyalı ışıklarda dururken bir baktım arkamda benim motorun ikizinden. Yeşil yanınca biraz efendi efendi gittik, birbirimizin nabzını ölçtük, sonra yol boş, baktım arkadaş gazlıyor, ben de takıldım peşine.:p Biraz gazladık, yetişip solladım ilerde, sonra yetişemedi zaten.:queen: Maltepe'den dönüyordu, ben de geldim yanına; selamlaşıp ışıkları beklerken biraz sohbet edip kazasız sürüşler dilekleriyle ayrıldık. :) Arkadaşın motor 44,000km' deymiş, benimki 18500km' de, herhalde bundan dolayı biraz performans farkı oldu. Pilotaj da etkili olmuş olabilir belki bilemiyorum, doğru devirde ve seri vites geçişleri.. ama düz yoldu sonuçta, çok fazla etkili olduğunu da sanmıyorum açıkçası.
Neyse ne, sonuç olarak gazlamak iyi geldi valla.:cherry:

..................................Aferim ..........................................
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
76
Arkadaşlar 600f de,2, vites arızası yaşayan arkaşlar varmı aranızda.Kronik bir arıza..Merak ettim kimlerde ortaya çıktı bu durum ?
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Arkadaşlar 600f de,2, vites arızası yaşayan arkaşlar varmı aranızda.Kronik bir arıza..Merak ettim kimlerde ortaya çıktı bu durum ?

Valla benim asfaltyavrusu 21000 de.2.nci vites problemi daha yaşamadım.Taş gibi maşallah ne yalan söyleyeyim.

Valla bende donmak pahasına gezicem demiştim ya.Gezdik ve şifayı kaptık.Yeni yeni kendime geldim.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bir ara kafaya takmıştım ben de bunu. Fakat 600F'in plakalığı, bagajın devamı olan alt kapağın uzantısı olduğu ve tek parçadan oluştuğu için, ayrıca sökülemiyor. Kesmek gerekiyor ve ben de orjinalini bozmak istemiyorum.
Bu yüzden kenarlarını keserek plakayı ufaltıp, orjinalini bozmadan kuyruğu da biraz kısalttım.
Ama 600F'de plaka iptali için kendinden led sinyalli komple alt kapak satıldığını görmüştüm geçen seneki fuarda. Motaks diye bir firma getiriyordu. Fakat fiyatı biraz pahalı geldiği için alamamıştım o dönem. 150 -200$ civarı birşeydi yanılmıyorsam.
İleride imkan olursa alacağım ama, sanırım bizim motorlarda kuyruk iptali için tek ve en mantıklı çözüm bu.
Ya da o alt kapağı komple söküp kalıbını çıkarttırarak, plakanın olduğu kısma da bir şekil düşünüp, sanayide fibercide filan daha ucuza maledemez miyiz acaba bunu?

Arkadaşlar 600f de,2, vites arızası yaşayan arkaşlar varmı aranızda.Kronik bir arıza..Merak ettim kimlerde ortaya çıktı bu durum ?


İlk defa senden duydum açıkcası, nasıl bir arızaymış bu?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst