- Katılım
- 22 Ağu 2006
- Mesajlar
- 170
evet topik coşmaya başlamış gibi geliyo bana
neyse bu pazar hava güzel güneş ısıtıyor yolları derken bi kaş kalkan gezisi yapayım dedim dedimya yollar güzel biraz basaladık kaşta bi çay molası verdsim motoru kontaktan kapattım
sonra kontağı açtığımda enjeksiyon lambası 3 4 dakika kadar bekledikten sonra yandı acaba bi arızasımı var diye düşünüyorum bir iki kere daha yaptı aynı sorunu sonradan düzeltti kendini umarım daha büyük bir sorun açmaz
neyse bu pazar hava güzel güneş ısıtıyor yolları derken bi kaş kalkan gezisi yapayım dedim dedimya yollar güzel biraz basaladık kaşta bi çay molası verdsim motoru kontaktan kapattım
sonra kontağı açtığımda enjeksiyon lambası 3 4 dakika kadar bekledikten sonra yandı acaba bi arızasımı var diye düşünüyorum bir iki kere daha yaptı aynı sorunu sonradan düzeltti kendini umarım daha büyük bir sorun açmaz





