Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
170
evet topik coşmaya başlamış gibi geliyo bana

neyse bu pazar hava güzel güneş ısıtıyor yolları derken bi kaş kalkan gezisi yapayım dedim dedimya yollar güzel biraz basaladık kaşta bi çay molası verdsim motoru kontaktan kapattım

sonra kontağı açtığımda enjeksiyon lambası 3 4 dakika kadar bekledikten sonra yandı acaba bi arızasımı var diye düşünüyorum bir iki kere daha yaptı aynı sorunu sonradan düzeltti kendini umarım daha büyük bir sorun açmaz
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ne güzel gezmişsin valla, Kaş bu mevsimde nasıl da sakindir kimbilir, canım çekmedi desem yalan olur. :)

Bu arada, o enjeksiyon lambası olayı kesinlikle normal değil, bir göster ustana bence.
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
5
Hayırlı uğurlu olsun, zaten tanıdıktan tertemiz demişsin, başka birşey söylemeye gerek yok bence, fiyat da makul. 600F'in motorundan zaten korkun olmasın, 26000km bu motor için hiçbir şey değil.

teşekkür ederim.devil egsoz varda ben 600f e çok yabancıyım.daha dorusu bi racing e yabancıyım ben bu motorda yakıt göstergesi göremedim ya:):) habire yakıt alıp duruyorum ya taşcak depo ya bitcek:D zaten 4-5 kez cıktım daha 219u gördüm:p bu hfta sonu hava güzel olursa 230a erişecem inşallah tabi giderse:p
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
teşekkür ederim.devil egsoz varda ben 600f e çok yabancıyım.daha dorusu bi racing e yabancıyım ben bu motorda yakıt göstergesi göremedim ya:):) habire yakıt alıp duruyorum ya taşcak depo ya bitcek:D zaten 4-5 kez cıktım daha 219u gördüm:p bu hfta sonu hava güzel olursa 230a erişecem inşallah tabi giderse:p

yakıt göstergesii yakıt biterken cıkar ekranın sol tarafında :))) 5 kademeli 3 litre kaldığı zaman ekranda görürsün 3 litreden aşağı düştükce kademeleride iner
ben 1 senedir biniyorum 600 f e daha 180 i gecemedim korkumdan :)))
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
enjeksiyon lambası hangisi yafff bir cvp verin allah aşkına

Emin değilim ama, kontağı çevirdiğinde yeşil renkli "N" (boş vites) ışığının sağında kısa bir süre yanıp sönen kırmızı lamba olması lazım. Bir de Devir saatinin içindeki küçük led ışık da olabilir. Sonuçta bunların ikisi de kontağı çevirdiğinde enjeksiyon pompasının sesiyle aynı sürede yanıp sonra sönen ışıklar. Buradan yola çıktım.:)
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Hayırlı olsun.

Gözün aydın.

Stock halde bir 2005 veya 2006'ya 13-14 fazla :)

Motor alma işi netleşsin piyasasını etraflıca araştıracağım.

Kaça maloldu senin motor ve üzerinde ekstra neler var?


bende yoshimura komple egsoz, zero gravity cam, 1000RR sinyal kapakları beyaz,bmc hava filtresi,harris elcik falan var.ayrıca orjinal boyasız,motorun durumu harika rahat 3000 km binebilirim ama ben genede ufak tefek bir bakım yapacam.birde üzerinden çıkan tüm aksesuarlarıda verdi satan abimiz çok iyi bakmış helal olsun diyorum.bence bu şekilde 13000 e kadar alınabilir aklında olsun.
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Arkadaşlar,

Malum ekonomik kriz nedeniyle gözüm gibi baktığım, üstüne titrediğim, çok sevdiğim motorumu satmak durumundayım.
Beni tanıyanlar motor konusunda ne kadar titiz olduğumu ve motorumu bilirler.
Alana şimdiden hayırlı olsun.

HONDA CBR 600F
2006 MODEL
20,000 KM.
GRİ-SİYAH

İlan detayları aşağıdaki linktedir:


http://www.sahibinden.com/_gs_plaka...sahibinden-92WQQaXQQ9457122WQQpXQQdisplayitem







İnsan bu makineye nasıl kıyar be Bunun hayaliyle uyuyanlar var :)
Senin için hayırlısı neyse o olsun.
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
170
slm arkadaşlar motoru satan olupta elinde performans egsoz olan varsa şu aralar değerlendirebilirm bide az kullanılmış bi perf. egsoz arıyorum yardımcı olurmusunuz bu kardeşinize cep numram 533 966 70 41 değerlendirme yapalım bakalım
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2
600f cok sağlam ve cok ta ekonomik bir acactır.ayrıca kolay kolay masraf cıkaracağını zannetmiyorum ben 2 yıl kullandım benimki 2001 modeldi hala onun kadar temizini bulsam hiç düşünmem
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
buda benim canavar.


zaten bu makinanın tadını binenler biliyor.
bende hayatta böyle makinaya binmem diyordum ALLAh nasip etti.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
buda benim canavar.


zaten bu makinanın tadını binenler biliyor.
bende hayatta böyle makinaya binmem diyordum ALLAh nasip etti.


Maşallah pırıl pırıl makina, Allah kaza bela vermesin.:) Aynen dediğin gibi, başka motora binmek gelmiyor içimden.


Ben de benim canavarı satmaktan vazgeçtim bu arada:flower:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
herkes foto koymuş benim de koyasım geldi.
arkadaşlar havalar biraz daha ısınınca 600f ciler olarak bi toplanalım diyorum ne dersiniz?
emrecim sen de satma motoru bak önümüzde sıcak günler var

dscn0031z.jpg

dscn0032f.jpg

dscn0033t.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Yok satmıyorum Ozan'cım, önümüzdeki günlerde bir buluşma ayarlayıp görüşelim bence de.

Senin makine de maşallah ilk gördüğüm günkü gibi pırıl pırıl hala. :)
Bu arada, siyah cam ve sinyaller var mıydı ben gördüğümde, yoksa onları sonradan mı ekledin, bir de km kaç oldu senin?
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
eskiden bendede 600f vardı
severim 600f i eski bi fotomu bende koyayım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst