- Katılım
- 21 Mar 2005
- Mesajlar
- 76
İlk defa senden duydum açıkcası, nasıl bir arızaymış bu?
Yapısal olarak Honda özellikle 600f şanzımanı sert kullanımda 2, vitesten atma sorunları yaşıyor özellikle 20,bin km civarlarında. Castrol yağ kullanımıda buna bir etken gösteriliyor.Almanya Honda CAstrol Yağlarını motorlarına tavsiye etmiyor.
Demem o ki 2, viteste motorunuzu fazla zorlamayın...