Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
76
İlk defa senden duydum açıkcası, nasıl bir arızaymış bu?

Yapısal olarak Honda özellikle 600f şanzımanı sert kullanımda 2, vitesten atma sorunları yaşıyor özellikle 20,bin km civarlarında. Castrol yağ kullanımıda buna bir etken gösteriliyor.Almanya Honda CAstrol Yağlarını motorlarına tavsiye etmiyor.
Demem o ki 2, viteste motorunuzu fazla zorlamayın...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bahsettiğin olay, 2. vites dişlisi aşınması veya sekromeç aşınması dolayısıyla vitesten atma olayı sanırım. Zorlu kullanım, 2. viteste teker denemeleri, sert vites geçişleri vs. nedeniyle supersportlarda seyrek de olsa rastlanan bir durumdur. Tamiri için vites dişlisi ve karşılığı artı sekromeçin değişmesi gerekir.

Ama bunun 600F' in kronik bir arızası olduğunu ilk defa senden duydum, hatta 600F sağlamlığıyla efsaneleşmiş bir motordur. Bu koşullarda hangi motor çok fazla zorlansa, aynı sorun çıkıyor zaten.

Neyse, umarım hiçbirimizin başına gelmez.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
http://www.sahibinden.com/masrafsiz_cok_temiz_600_f4_iWQQaXQQ8724947WQQpXQQdisplayitem

Bu makina için ne dersiniz arkadaşlar ?

2004 model ve 30.000 km'de.

Bir arkadaşın abisinin motoru. Hayabusa gibi birşey almak için satıyor galiba. 2005 ve sonrası F'ler gibi bir görünümü yok fakat kendine has hoş bir rengi var.

2004'lerin kasko bedeli 9.100 gözüküyor. 9500'e tü bismillah diye girişilir mi pazarlığa?

Piyasada 2005'ler için bile! 12 ile 14 bin lira arası rakamlar isteyenler var. 600F'in de piyasası esnek anlaşılan.

Neyse hele bir GT-R'ı satayım. Şimdiden araştırayım diyorum piyasasını.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
http://www.sahibinden.com/masrafsiz_cok_temiz_600_f4_iWQQaXQQ8724947WQQpXQQdisplayitem

Bu makina için ne dersiniz arkadaşlar ?

2004 model ve 30.000 km'de.

Bir arkadaşın abisinin motoru. Hayabusa gibi birşey almak için satıyor galiba. 2005 ve sonrası F'ler gibi bir görünümü yok fakat kendine has hoş bir rengi var.

2004'lerin kasko bedeli 9.100 gözüküyor. 9500'e tü bismillah diye girişilir mi pazarlığa?

Piyasada 2005'ler için bile! 12 ile 14 bin lira arası rakamlar isteyenler var. 600F'in de piyasası esnek anlaşılan.

Neyse hele bir GT-R'ı satayım. Şimdiden araştırayım diyorum piyasasını.

Valla satan arkadaş ilanda sanki pazarlığa pek sıcak bakmadığını belirtmiş gibi geldi bana.:p
Senin de dediğin gibi 600F'in piyasası çok esnek, ama gerçekten temiz bir makinaysa eğer, model ve km. ile ilgili kafanda soru işareti olmasın; sağlamlığı ve kalitesi zaten belli sonuçta.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Valla satan arkadaş ilanda sanki pazarlığa pek sıcak bakmadığını belirtmiş gibi geldi bana.:p
Senin de dediğin gibi 600F'in piyasası çok esnek, ama gerçekten temiz bir makinaysa eğer, model ve km. ile ilgili kafanda soru işareti olmasın; sağlamlığı ve kalitesi zaten belli sonuçta.

Motora fazla para istediklerini ve km'sinin yüksek olduğunu arkadaşa da ilettim. :) "Hadi ya abim 9 küsür istiyor diye biliyorum ben" diyor bizim arkadaş da. Yüksek fiyat koyup pazarlıkla satmak en makulu.

Piyasa koşulları biliniyorsa çatır çatır pazarlık yapılır tabiri caizse. :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ben sevmeye basladim 600 f leri..
cantali gri siyah olucak ek olarak direksiyon amortisorlu,touring cam en sonda devil veya two brothers egzoz..
:)
cantada artcimizi mutlu etmek icin:D
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bendeki amac artcinin dikkatini cekmek..
600f = sport anlayisindan siyirarak 600f =touringimsi anlayisini yerlestirmek:D

direksiyon amortisoru cok okudugum,hatta bi kac sayfa once emre ye sordugum olaylardan dolayi:)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ya deli yakıo bu makina per. eksozlarla :D öğrenci adamlarsınız siz yapmayın etmeyin :D
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
vasco zaten benim yeni motor alabilmem icin ogrenci olmamam lazim,calismam lazim:D
falcona zor yetisiyorum:D
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çalışan adam bile zor yetişiyor bu motorun masrafına. :)
Ama egsoz öyle aman aman bir fark yaratmıyor benzin tüketiminde, ne olursa olsun güzel ses veren bir egsozla kullanmanın keyfi bambaşka bu makineleri.:bounce:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
600 f güzelde ön tarafı hafif mi geliyor nedir vitesleri redline ye yakın degiştirdigim zaman kafa sallattırıyorum direksiyon damperi şart
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
5
Arkadaşlar ben 5gün önce 2005 model kazasız tertemiz (tanıdıktan) bi 600-f aldım makina 26000km de 10,500 TL verdim?sizce nası?

cevabı alıntı yaparak yazılırsa ço...k sevinirim.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
Arkadaşlar ben 5gün önce 2005 model kazasız tertemiz (tanıdıktan) bi 600-f aldım makina 26000km de 10,500 TL verdim?sizce nası?

cevabı alıntı yaparak yazılırsa ço...k sevinirim.

eğer dediğin gibiyse cok temiz kazasız ise iyi almışsın insallah motor u da cok iyidir
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
http://www.sahibinden.com/masrafsiz_cok_temiz_600_f4_iWQQaXQQ8724947WQQpXQQdisplayitem

Bu makina için ne dersiniz arkadaşlar ?

2004 model ve 30.000 km'de.

Bir arkadaşın abisinin motoru. Hayabusa gibi birşey almak için satıyor galiba. 2005 ve sonrası F'ler gibi bir görünümü yok fakat kendine has hoş bir rengi var.

2004'lerin kasko bedeli 9.100 gözüküyor. 9500'e tü bismillah diye girişilir mi pazarlığa?
Piyasada 2005'ler için bile! 12 ile 14 bin lira arası rakamlar isteyenler var. 600F'in de piyasası esnek anlaşılan
Neyse hele bir GT-R'ı satayım. Şimdiden araştırayım diyorum piyasasını.

asm bende yeni 600f aldım.
bence bekleyip 2006 model al derim.
yaza 13-14liraya rahat alırsın.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar ben 5gün önce 2005 model kazasız tertemiz (tanıdıktan) bi 600-f aldım makina 26000km de 10,500 TL verdim?sizce nası?

cevabı alıntı yaparak yazılırsa ço...k sevinirim.

Hayırlı uğurlu olsun, zaten tanıdıktan tertemiz demişsin, başka birşey söylemeye gerek yok bence, fiyat da makul. 600F'in motorundan zaten korkun olmasın, 26000km bu motor için hiçbir şey değil.
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
http://www.sahibinden.com/masrafsiz_cok_temiz_600_f4_iWQQaXQQ8724947WQQpXQQdisplayitem

Bu makina için ne dersiniz arkadaşlar ?

2004 model ve 30.000 km'de.

Bir arkadaşın abisinin motoru. Hayabusa gibi birşey almak için satıyor galiba. 2005 ve sonrası F'ler gibi bir görünümü yok fakat kendine has hoş bir rengi var.

2004'lerin kasko bedeli 9.100 gözüküyor. 9500'e tü bismillah diye girişilir mi pazarlığa?

Piyasada 2005'ler için bile! 12 ile 14 bin lira arası rakamlar isteyenler var. 600F'in de piyasası esnek anlaşılan.

Neyse hele bir GT-R'ı satayım. Şimdiden araştırayım diyorum piyasasını.

Arkadaşım bu motor benim içime hiç sinmedi:silent: bana kazalı gibi geliyor tabi fotoğraftaki motorla satılık olan aynımı bilmiyorum...2004 yılında bu renk yok diye biliyorum 600f in ayrıca kırmızı bi garip duruyor hadi fotoğraf makinesinden diyelim honda kanadı şeklindeki grenaj boyasından eser yok sanki bişeyler benzetmeye çalışmışlar ama olmamış:farao:ayrıca grenajdaki cbr racing ve kuyruktaki ve özellikle kuyruktaki 600f yazısı tam bi felaket resmen sonradan yazdırılmış:farao: ben biraz anlıyorsam bu işten bu motor orjinal değil:bounce:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
asm bende yeni 600f aldım.
bence bekleyip 2006 model al derim.
yaza 13-14liraya rahat alırsın.

Hayırlı olsun.

Gözün aydın.

Stock halde bir 2005 veya 2006'ya 13-14 fazla :)

Motor alma işi netleşsin piyasasını etraflıca araştıracağım.

Kaça maloldu senin motor ve üzerinde ekstra neler var?

Arkadaşım bu motor benim içime hiç sinmedi:silent: bana kazalı gibi geliyor tabi fotoğraftaki motorla satılık olan aynımı bilmiyorum...2004 yılında bu renk yok diye biliyorum 600f in ayrıca kırmızı bi garip duruyor hadi fotoğraf makinesinden diyelim honda kanadı şeklindeki grenaj boyasından eser yok sanki bişeyler benzetmeye çalışmışlar ama olmamış:farao:ayrıca grenajdaki cbr racing ve kuyruktaki ve özellikle kuyruktaki 600f yazısı tam bi felaket resmen sonradan yazdırılmış:farao: ben biraz anlıyorsam bu işten bu motor orjinal değil:bounce:

Anlıyorum. Bilgilendirme için teşekkürler.

Daha önce benim de rastlamadığım bir renk. Dediğiniz gibi kazalı veya -keyfe keder- sonradan boyalı olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst