Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yatmak yok caracal'cı yatmaz uyur :mrgreen: nasıl gidiyor bakimm kışla aranız nasıl motorunuzu çalıştırabiliyormusunuz :) sesini bile unuttum ben :pale: havalar ısınsada şöyle bir iki tur atsak :wiinkk:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
tabiki eski bir japon almaktansa hyo almak daha mantıklı gibi görünüyor!!! ama sadece görünüyor açıkcası o markaya güvenim tam değil benim..gv 250 almaya kalkışsak en az 7000'ytl gibi bir rakam verecez bu rakamı verdikten sonra 2 yaşındaki dragstarı 9000'ytl'ye bulabiliriz bence ... her yönden düşünmek lazım bu makineler gerçektende küçük bir servet.(bize göre büyük bir servet :))


2 yasinda dragstar 9000'e mi? saka mi yapiyorsun? bir tane bul bakalim cok merak ettim.

tatlı su motorcusu çıktı bu caracal tayfasıda.. :p

hadi itiraf edin, kış geldi yatırıosunuz dimi motorları? :mrgreen:

ben son 1 haftada 2 defa bindim. istabul'da hava cok cok berabat. hemen hergun kar yagiyor. bir kere tipide bindim. ne kadar tehlikeli oldugunu gordum. kaskin onunu 5 saniyede bir silmek gerekiyor karda. cekilecek dert degil. ama yagis olmadiginda sorun yok. istedigi kadar soguk olsun. bende ekipman tam. keyif aliyorum kis da olsa. yazin yerini asla tutamaz tabii...

herkese selamlar, herkese kazasiz belasiz, mutlu mesut bir 2009 diliyorum.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
efeoktay sahibinden.com'da geçen haftaya kadar vardı 2 tane dragstar 2006 9500'ytl ye ama şimdi baktım ilanlar yok :) satılımış olabilir... demin yine baktım 2006,2007 modeller temizliğine göre 11000'den başlıyor...bu ara arkadaşlar ben caracalı çok yakın bir arkadaşıma sattım..dragstar almaya bir adım daha yaklaştım..caracalım yok diye!!!umarım beni kovmazsınız caracal sayvasından :mrgreen: selamlar...Ferhat

tiger alsaydın...:)

boşver tiger'i :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Walla fiyatlar şuan uygun ama yaza doğru iyice yukselir ona göre şimdiden edinmek laızm bir shadow derim ben.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
22
beyler biraz geç oldu ama younluktan ötürü yazamadım affedin mutlu yıllar dliyorum hepinize..bu arada bir soru sormak istemkteyim bu benzin hortumunu ben biraz kısaltmayı düşünüorum bilmiorum sizinkide ölemi ama bnmki çeşmeye taksan bahçe sularsın oderece silzerin bu konudaki fikirlerinizi bekliorum acaba neden bukadar uzun yaptılar ve kesersem herhangi bir sorun oluşurmu?
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Merhabalar;

Arkadaşlar aşağıdaki linkte yeni bir konu açtım motorumuzun saklanması ile ilgili, siz Caracalcılar olarak fikirlerinizi ve önerilerinizi yazarsanız benim için çok ayrı bir değeri vardır.Teşekkürler...




beyler biraz geç oldu ama younluktan ötürü yazamadım affedin mutlu yıllar dliyorum hepinize..bu arada bir soru sormak istemkteyim bu benzin hortumunu ben biraz kısaltmayı düşünüorum bilmiorum sizinkide ölemi ama bnmki çeşmeye taksan bahçe sularsın oderece silzerin bu konudaki fikirlerinizi bekliorum acaba neden bukadar uzun yaptılar ve kesersem herhangi bir sorun oluşurmu?

Evet bende de epeyce uzun benzin hortumu ama kelepçe ile halletim kesmeden ama kesersek hoşolur fakat sakıncası varmı bilmem.:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
Walla fiyatlar şuan uygun ama yaza doğru iyice yukselir ona göre şimdiden edinmek laızm bir shadow derim ben.

yaza dogru yukselecegini zannetmiyorum cunku kriz motor sektorunu de gayet ciddi vurdu. sahibinden.com'da markalari izliyorum, nerdeyse 1,5 aydir ayni miktarda satistalar. satilmiyor.. fiyatlari indiriyorlar yine satilmiyor. kimse nakit parayi harcamak istemiyor su an. sifir satan magzalar da cok ciddi indirimler yapip kredi kartina pesin fiyatina taksitler yapiyorlar. aslinda sifir almak su siralar cok daha avantajli...

efeoktay sahibinden.com'da geçen haftaya kadar vardı 2 tane dragstar 2006 9500'ytl ye ama şimdi baktım ilanlar yok :) satılımış olabilir... demin yine baktım 2006,2007 modeller temizliğine göre 11000'den başlıyor...bu ara arkadaşlar ben caracalı çok yakın bir arkadaşıma sattım..dragstar almaya bir adım daha yaklaştım..caracalım yok diye!!!umarım beni kovmazsınız caracal sayvasından :mrgreen: selamlar...Ferhat



boşver tiger'i :)

dostum kac paraya sattin ayiptir sormasi?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
anlamadığım, sıfırı 3490 lira olan herhangi bir çin malı motora; ikinci elde 2750 lira isteyip sonrada satılmıyor diyen adamlar var piyasada! Satılmaz, hele böyle bir krizde; imkanı yok satılmaz. Caracal'ların bu krizde internet üzerinden satılabilecek fiyatı 2000 liradır. O da alıcı bulunursa. Ilanlara bakın, 2250'lik cillop temizlikte 1000-2000km yapmış makineler bile satılmıyor!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
efeoktay hocam şimdi kaça sattığımı burada yazarsam pek doğru olmaz...arkadaşım olduğu için uygun bir fiyata verdim kendisi öğrenci fazlada fiyatı abartmadım :cat:
NoVaRİX düşüncene katılıyorum bazıları çok uçuk fiyatlar istiyor gerçektende..2750'ye satıldığını düşünürsek eğer!!300'ytl de üzerine alması tutar'kiii!! gerçektende abartılı bir fiyat olur...karşı tarafıda düşünmek zorundasın :cat:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ben tatlı su motorcusu değilim eskişehirde ki kar ı soğuğu buzu görün valla bu zeminde sürmeye cesareti olan varsa gelsin ruhsatı bile veririm

ben motoru 2500 e verıyorum . subat gıbı . eger 2500 e gıtmezse veririm abim bınsın

hyosung gt250r da krank kırma problemi oldugunu duydum . hemen uzaklastım

hani diyorsunuz ya 15 yasına gelmıs 50000 km dekı motordan ne verım alacagım , o motor varya bizim motorkları 15 kere öldürür japon japon japon

shadow 750 den sasmayın . en ıyısı o. dragstar çok yakıyormus kullananlar diyor

para bulursamda 600 f alacagım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eray sende bir karar veremedin race'mi,enduro'mu,cruiser'mi :) benim iki seçeneğim var!!ya cruiser yada enduro markalar ne olur diye sorarsanız kesinlikle honda veya yamaha olur..cruiserde benim için dragstar 1 adım öndedir diğer alternatifim suzuki intruder m 800'dür :cat:
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Merhabalar;

Arkadaşlar motoru 2000 TL'ye satmaktan bahsetmişsiniz:cyclopsan çok kötü bir haber bu motorumu satıp askerden gelince 600 RR alıcaktım ama sanırım planlarım suya düşücek...NoVaRiX'in bahsettiği "Ilanlara bakın, 2250'lik cillop temizlikte 1000-2000km yapmış makineler bile satılmıyor!" uyarısı benimle aynı durumda 1900 km'de çok ama çok temiz bir caracal 200 için ben 2700 TL istemeyi düşünürken siz 2000 TL'den bahsetmişsiniz :pr:yandım ozaman çürüyecek güzelim motor 15 ay depoda.:silent:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
@mterayes26

eğer ruhsatı vereceksen, buzda değil, okyanusta bile sürerim o makineyi!! :queen: sonra yan çizmek yok!? :p

@MaRaNtZz

forumdaşım; ben piyasanın temsilcisiyim sadece.. gerçekten şöyle bir bakın, gidip gördüğüm kusursuz 2000-3000'km'lerde makineler 2250 liraya satılmıyor, aylardır hemde.. Krizin etkisimidir, yoksa piyasanın ÇİN'e doymasımıdır bilinmez.. Muhtemelen birçok etken var ama durum bu ne yazıkki!
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
@mterayes26

eğer ruhsatı vereceksen, buzda değil, okyanusta bile sürerim o makineyi!! :queen: sonra yan çizmek yok!? :p

@MaRaNtZz

forumdaşım; ben piyasanın temsilcisiyim sadece.. gerçekten şöyle bir bakın, gidip gördüğüm kusursuz 2000-3000'km'lerde makineler 2250 liraya satılmıyor, aylardır hemde.. Krizin etkisimidir, yoksa piyasanın ÇİN'e doymasımıdır bilinmez.. Muhtemelen birçok etken var ama durum bu ne yazıkki!

:queen::queen::queen:Ben satmaktan vazgeçtim.:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar şu anda caracal'ın sıfırı 4000'ytl'dir.. tabiki öldüm fiyatınada verilmez ikinci elleri piyasası belii'dir zaten temiz bir caracal 2300'ile2800 arası gidiyor..o az km' yapmış olanların çoğuda 10000'km yi devirmiş makinalardır kanmayım hemen 2000'km 2500'km'de diye ... benim caracalım orj 2800'km'deydi.. sadece depoda 2 taraftan çizikler vardı o'da diz korumalığı yüzünden oldu sağolsun..siz siz olun korumalık takmayın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst