- Katılım
- 7 Ağu 2007
- Mesajlar
- 2,758
solmyr, baska bir forumda motorunun nerdeyse hurda oldugunu yazmistin yanlis hatirlamiyorsam. memnun degil gibiydin.. ?
o öyle değil, burda yazdığımı başka yerde yazdım, ilk sayfalarda var bakmak istersen. motoru ilk aldığım zaman sadece tek sefere mahsus vida gevşemeleri, yakınmamın nedenide motoru alıdığımdan bikaç içinde olmaları, sonuda kötü olacak sanmıştım. ama ilk bikaç aydan sonra japon mallarında görülen arızaların yarısını ya yaşadım ya yaşamadım. bu moped den sonra ilk motorum olduğu için yeni motorun ilk sorunları hakkında cahildim. şimdi baktığımda (kısa vadede) japonlardan hiçbi farkı yok (tabi bu yorumu yaparken kendi motorum olması da etkiliyor. yani taraf tutuyorum:queen
sağdaki ben , sağdaki caracal'ım :cherry:
Son düzenleme: