Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Hayırlı olsun ExTReMa güle güle kullan. Çok güzel makine...

Bu arada derbici_52 arkadaşa da şimdiden hayırlı olsun diyelim.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı olsun Ordu'lu hemşerim hangi makineyi aldın acaba merak ettik doğrusu:cat:
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
kırklarelide :p



Yok normal 5000 de :p
Sıfırdan yapılalı daha 1 hafta oldu :p
iyi parçalarını bulmuşsun, benim eski runner'ım da en korktuğum şey yağ pompasının bozulup,motoru kaynatmaktı,başıma gelmedi ama eski motora çok güven olmuyor, bir yerine yapıyordum diğeri bozuluyordu, sen bunda ne yapıyorsun, yağ deposuna mı yağ koyuyorsun,yoksa karışımı hazırlayıp,benzin deposuna mı dolduruyorsun! Bende hayranım bu motora ama Türkiye'de temizi çok az var, parçasıda pek yok ve olsada pahalı...
Bu arada RS250 parçaları satan bir site, yurtdışından çok parça getirdim, sıfır olarak...Buralardan da alabilirsin max 3 hafta elinde
http://www.ultimateparts.net/shop/product.php?id=363&n=Aprilia-RS-250-1998,1999,2000,2001,2002,2003
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Sadece pistonları 400-500 ytl civarı zaten bitek bozulan şeyde piston ve silindir oluyor
en belirgin özelliği ise exup bıçaklarının kırılması ama genelde bakım yaparsan oda çok nadir :)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
10-15 bin km'de motorun bitmesi ve piston silindir yaptırmak doğru mu yani?Sahibinden.com'daki ilanların hepsini aramıştım yazın.Birisi 5000 km'de hararet yapmış gömlek falan değişmiş; bir diğeri 12000'de motor yaptırıyordu. Yine bir motor da 6000'de piston yeniliyordu.
Ustama sorduğumda bu motor acemi kulllanamaz, yüksek devirlerde kullanacaksın.Fanı fazla soğutmuyor o yüzden hızlı gideceksin ki rüzgar alacak diyordu.Şimdiye kadar almıyorsam sırf bunun korkusundandır.Hazır benzin fiyatları da inmişken tam binilecek motor.Zaten tek kişiyim, artçım da yok:)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
10-15 bin km'de motorun bitmesi ve piston silindir yaptırmak doğru mu yani?Sahibinden.com'daki ilanların hepsini aramıştım yazın.Birisi 5000 km'de hararet yapmış gömlek falan değişmiş; bir diğeri 12000'de motor yaptırıyordu. Yine bir motor da 6000'de piston yeniliyordu.
Ustama sorduğumda bu motor acemi kulllanamaz, yüksek devirlerde kullanacaksın.Fanı fazla soğutmuyor o yüzden hızlı gideceksin ki rüzgar alacak diyordu.Şimdiye kadar almıyorsam sırf bunun korkusundandır.Hazır benzin fiyatları da inmişken tam binilecek motor.Zaten tek kişiyim, artçım da yok:)

Fan var mı bu motorlarda :)
mhyen çoğu bilinçsiz kullanıcı yağına bakmadan kullanıyor motoru eğer yağsız 30-40 km yaparsan piston ve sekmanlar aşınıyor tabi bunun sonucunda ya sekman kaynatıyor yada sekmanı kırarak gömleği çiziyor
Hararet kısmına gelince şehir içi 3000-4000 devirde kanı arabası gibi kullanırsan tabikide hararet yapar
Arada devirli kullanacaksın hararet düşsün :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
........................
ok aldım bilgiyi saolun
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
ordulu arkadaş beylikdüzünden bi derbi almış öyle duydum. ama motor kimin bilmiyorum. Ya Cihan abinin motoru yada baska bi motor daha vardı oralarda, onu almıştır..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
GPR' nin sıfırı yok. En son 2007 model var. FERCO 2008 de gpr 125 yerine aprilia rs 125 getirdi.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
saol mhyen hemserim buyuk cekmecedeki motoru aldım jonturla beraber sanada tsk tomaas kardesim senın motoruda gorcektım ama nasıp egılmıs neyapalım bana yardımcı olan herkse tesekkurlerımı sunar saygılarımı sunuraım ıyı gunler kazasız surusleer:mrgreen:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı olsun hemşerim.Bu yaz Ordu'ya gelme durumum olursa inşallah seni ve derbi'ni görürüm:) Ama cidden ben de Ordu gibi bir yerde motosiklet hele de derbi gibi harika bir makinenin sahibi olmak isterdim:cat:
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
valla hemserim o zevkı tadıcam ve cok zevklı olucak herhalde tsk gel beklerım cayımı corbamı ıc ben forumdayım mesajlarını ızlıveme yınde ts ederı ıyı geceler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst