- Katılım
- 22 Nis 2005
- Mesajlar
- 317
Neden cevap Yok???
r:
cevap istiyoruuuuuuuummmmarkadaşlar bu windy yi kullanan yokmu ya aranızda nasıl bi motordur huyu suyu nedir yorum istiyorum lütfen
![]()
ybr'den şaşma :cat: sana bu kadarını söylerim ... sıfır al torununa kadar kalır sen merak etme....![]()
not: 125 cc bi motor almak istiyorum ucuz ve kaliteli ayarını yakalamaya çalışıyorum bu iki model arasında kaldım (1500 ytl civarı)
arkadaşlar temiz bi windy 125 buldum kanuni biraz kafam karıştı aklımı çelen windy nin bulunduğum ilde olması :S YARDIM!!! sizce ne yapmalıyım kanuni yi alayım mı yoksa ybr veya titan yolunda aramaya devam mı edeyim???
yav ne sıfırı bende o kadar para ne arasın en fazla 1500-2000 ytl arası olacak bu aralıkta
A)1250 ytl ye 2006 windy 125
B)1500-1750 civarı 98-2000 honda titan
C)1750-2000 civarı 2004-5-6 ybr 125
arkadaşlar seçenekler bunlar bende B) seçeneği şuan ağır basıyor ama tabiki kesin kararımı vermiş olsam sizden hala cevap bekliyor olmazdım tavsiyelere açığım.
(not:bu benim ilk motorum olacak ama daha önce bi süre bionik 51 kullandım vitesli olarak ta emaneten mondial 100kh yarı otomatik ve ybr 125 kullandım
b diyorumeğer ciddi alıcıysan ben motorumu satmayı düşünüyorum. 2005 model 24,000lerde 11hp çanta vs.
![]()
ybr derim... sorun çıkarmaz, bakımını kendin yaparsın sorun çıkarmaz...
kim hortlattı la bu konuyu üzerinden 5 sene geçmiş maşallah
harbiden yaa kim hortlattı bende diom 2005 gelecek filan:mrgreen: yaa benım mootr 2004 sıfırmı oluor sımdı![]()
Arkadaşlar konu hortlamış falan diye düşünmeyelim lütfen 4 yıl öncesinin konusu ama bana bugün lazım oldu![]()