yamaha ybr 125 mi yokda titan 125es mi ??

Katılım
14 Ara 2004
Mesajlar
7
Kardeş çin malı diyorsun ama markası yamaha japon patentiyle üretiliyor sen aradaki 550 ytl fiyat farkınıda göze almıyorsun herhalde hondada hala tel jant ve yuvarlak far kullanılıyor.Bence en mantıklısı ybr fiyat performans ve görünüm olarak. :p
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
12
Ybr derim bende ama grenajlı yeni modeli bende gordum gercekten cok cirkin olmus be hadi hayırlısı...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
...honda yamaha gibi sitelerdeki fiyatlar bayilerde değişirmi, bu fiyatlar ek masrafklar gelecekmi, sıfır alırsam başka nelerle uğraşıcam ve masrafları ne olacak, ikinci el alırsam (istanbul) nelere dikkat etmeliyim ve onun halledilmesi gereken işleri nelerdir?...

Selam! Ben motor konusunda tercih fikri yürütmek istemiyorum (İlle de yürüt derseniz: Madem vites olayı cazip gelmiyor ve çoğunlukla kısa mesafede kullanacaksanız, 50 cc lik vitessiz bir mopet alıp işinizi görün derim).

Sinüzit olayına kafanızı takmayın, motor sürmek bu rahatsızlığınızı tedavi bile edebilir.

Sitelerde belirtilen fiyatlar KDV ve ÖTV dahil fiatlardır. O parayı verip, faturanızı kestirip, motorunuzu alabilirsiniz (plakasız olarak). Daha sonra satıcıdan alacağınız fatura ve motora ilişkin teknik bilgi belgeleri ile birlikte, faturada belirttiğiniz adrese en yakın Trafik Tesçil Bürosuna müracaat edin; Sabah başvurursanız, akşama işiniz biter (Ben öyle yaptım ve 120 milyon karlı çıktım).

B sınıfı sürücü belgesi ile motosiklet kullanmak henüz yasalaşmadı, umarım kısa sürede bu mevzuat işi hallolur.

İkinci el motor da alabilirsiniz: Yeni başlayan biri olarak, eski bir motorla pratiğinizi geliştirdikten sonra yenisini alın ki, düşmekten korkup, aman motoruma bir şey olmasın endişesi yaşayıp, gergin şekilde motor kullanmayın, rahat olun! İkinci el aldığınızda, eğer motosiklet ruhsatlıysa, bir notere gidip, alım-satım işlemini yaparsınız. Daha sonra, bir ay içinde noter belgesi ile birlikte Trafik Tesçil Bürosuna müracaat ederseniz. Gereken yapılır!

Kolay gelsin!
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
1
bak arkdasım rahat ve sessız motor almak istıyorsan ybr al derım ama ben hızı severım dersen tıtan al derım tıtan şase hafıf ve motoru guçlu oldugu için ybrden daha serıdır ybr benım için keyıf motorudur tıtresım ve ses otekılerınden çok daha azdır hız konusundada ıyıdır derım ama tıtandan ıyı olamaz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bak arkdasım rahat ve sessız motor almak istıyorsan ybr al derım ama ben hızı severım dersen tıtan al derım tıtan şase hafıf ve motoru guçlu oldugu için ybrden daha serıdır ybr benım için keyıf motorudur tıtresım ve ses otekılerınden çok daha azdır hız konusundada ıyıdır derım ama tıtandan ıyı olamaz

Site tarihinin hort işlemin, yapmışsın hocam.....Bravo....:cat: :rendeer: :rendeer:

Adam motorunu almış hatta nerdeyse 600 lük race ye geçmiş.....3 sene öncesinin konusu....:p
 
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
5
ya bende tavsiye edecektim konuya baktım 3 yıl olmuş gerek kalmamıştır sanarım ama bence zongshen 125-32 makina süper bişey ama ithalatcı firmada iş yok isterseniz girin bi inceleyin www.mototurka.com. MAKİNA GÜZEL FİRMA CIVIK...
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
muritu kardeş ben sana ybr yi önersem ybr militanlığı yapmış olurum belki ama ben genede ybr diyorum :) neden diye sorma sesi daha çok hoşuma gidiyor yani iki motorda birbirine yakın özellikler gösteriyor bu aşamada seçim senin kişisel tercihine kalıyor

125 lik bir motor için b yeterlimi demişsin herhangi bir motosikleti sürmek için ister 50cc(mopet hariç) ister 1000cc olsun A2 sınıfı ehliyet almak zorundasın

sorularını okurken sinüzit ile ilgili birşey fark ettim bendede sinüzit var ve bir insan neler çektirebileceğini biliyorum :) baş ağrısı, burun ağrısı, boğazını yırtarcasına kuru öksürükler ... eğer motorun tepesinde bu şikayetlerin artıyosa kendi bulduğum çözümü sana önermek istiyorum : saç bandanalarını bilirsin bir zamanlar çok modaydı ben saç bandanasını kaskın altına burnumu kapatıcak şekilde bağlıyorum böylece en azından burnunun her iki tarafındaki en çok şişip seni rahatsız eden iki sinüsü kapatmış olyorsun tüm başını kaplıyan maskelerden kullanmakta güzel bir çözüm oluyor ...

Site tarihinin hort işlemin, yapmışsın hocam.....Bravo....:cat: :rendeer: :rendeer:

Adam motorunu almış hatta nerdeyse 600 lük race ye geçmiş.....3 sene öncesinin konusu....:p

zuahah yeni fark ettim neyse yazmış olduk yazıyı hehehe en azından sinütziti olanlara bir tavsiyem olmuş olur
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şiddetle ybr diorum
:cat::cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
bak arkadasım sana sadece cgl125 al derim sehir içi pratik az yakar(km de 75 bin)sadece yag degısımıne para verirsin hem yeni baslayanlar için cooook ideal ayrıca hız istiyorsan ben 120ye kadar cıktım biraz gosterişşiz olabiliir ama bence tam bi erkek motoru ben ilk basta begenmedim tıpını ama sonradan mukemmel oldugunu anladım hem sen ogrencısın sana en ekonomıgı lazım oda cgl125 sana tavsiyem bir daha dusun
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
72
Yamaha ybr 125 den vazgeçmem honda titan nası gidio bilmiorum ama çok hasas diolar çok sorun çıkartiomuş ayrıca yine duyduğuma göre ybr nin vibrasyonu titandan kat kat az bence "Yamaha YBR 125"
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
ü_soysaraç;739089' Alıntı:
Yamaha ybr 125 den vazgeçmem honda titan nası gidio bilmiorum ama çok hasas diolar çok sorun çıkartiomuş ayrıca yine duyduğuma göre ybr nin vibrasyonu titandan kat kat az bence "Yamaha YBR 125"

vibrasyonu bilmem ama titanlar hondanın ürettiği en sağlam motorlar arasındadır.lütfen bilip bilmeden yorum yapmayalım...

bende ybr derim birçok motor kullandım ama içlerinden bi mz bide ybr bambaşka motorlar.çünkü ikisindede titreme namına bişi yok.ybr nin motor sesine hastayım gayet güzel çalışıyor öyle çok güçlü değil güçsüz de değil.tam ayarında.ama titreşim olmaması çok harika
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2007
Mesajlar
6
bende motor almayı düşünüyorum ama ybr ile honda cgl arasında kararsızım. hondanın titreşimi hakkında bilgisi olan arkadaşlar yorum yazarsa memnun olurum ybr de titreşim sıfır deniyor cg de titreşim tolere edilebilecek düzeydemi, ayrıca cgl lerin dayanıklılığı nasıl,çok arıza çıkarırmı.
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Arkadaşlar konu hortlamış falan diye düşünmeyelim lütfen 4 yıl öncesinin konusu ama bana bugün lazım oldu :D

Neyse hemen hemen üstteki mesajların hepsini okudum iki motorda iyi gibi. soru şu bu motorların yedek parçaları hakkında bilgisi olan varmı hangisininkiler daha ucuz ? bide ybr nin yedek parçası illaha ki vardır da titan ın yedek parçası kolay bulunabiliyormu?

not: 125 cc bi motor almak istiyorum ucuz ve kaliteli ayarını yakalamaya çalışıyorum bu iki model arasında kaldım (1500 ytl civarı)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst