- Katılım
- 31 Ocak 2005
- Mesajlar
- 27
mydoktor, bu yeni ybr nin resimlerine nerden ulasabiliriz yazarmısın
bak arkdasım rahat ve sessız motor almak istıyorsan ybr al derım ama ben hızı severım dersen tıtan al derım tıtan şase hafıf ve motoru guçlu oldugu için ybrden daha serıdır ybr benım için keyıf motorudur tıtresım ve ses otekılerınden çok daha azdır hız konusundada ıyıdır derım ama tıtandan ıyı olamaz
Site tarihinin hort işlemin, yapmışsın hocam.....Bravo....:cat: :rendeer: :rendeer:
Adam motorunu almış hatta nerdeyse 600 lük race ye geçmiş.....3 sene öncesinin konusu....![]()
ybr çin malı bir motor titan ise japon malı karar verin
ü_soysaraç;739089' Alıntı:Yamaha ybr 125 den vazgeçmem honda titan nası gidio bilmiorum ama çok hasas diolar çok sorun çıkartiomuş ayrıca yine duyduğuma göre ybr nin vibrasyonu titandan kat kat az bence "Yamaha YBR 125"