yamaha ybr 125 mi yokda titan 125es mi ??

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
usta 5 yıldır karar veremedinmi :queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hurda istiyosan Titan al Yepyeni istiyosan YBR .Parça işini internetten bile bulabilirsin hangisi hesaplı.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Dostum Ikisde Saglam Makina... Hemen Hemen Aynı özelliklere Sahip... Yalnız Hondanın Yedek Parcası Dah Pahalı...
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
arkadaşlar temiz bi windy 125 buldum kanuni biraz kafam karıştı aklımı çelen windy nin bulunduğum ilde olması :S YARDIM!!! sizce ne yapmalıyım kanuni yi alayım mı yoksa ybr veya titan yolunda aramaya devam mı edeyim???
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
cevap istiyoruuuuuuuummmm :D arkadaşlar bu windy yi kullanan yokmu ya aranızda nasıl bi motordur huyu suyu nedir yorum istiyorum lütfen :D
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cevap istiyoruuuuuuuummmm :D arkadaşlar bu windy yi kullanan yokmu ya aranızda nasıl bi motordur huyu suyu nedir yorum istiyorum lütfen :D

ybr'den şaşma :cat: sana bu kadarını söylerim ... sıfır al torununa kadar kalır sen merak etme....:)
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
ybr'den şaşma :cat: sana bu kadarını söylerim ... sıfır al torununa kadar kalır sen merak etme....:)

yav ne sıfırı bende o kadar para ne arasın en fazla 1500-2000 ytl arası olacak bu aralıkta
A)1250 ytl ye 2006 windy 125
B)1500-1750 civarı 98-2000 honda titan
C)1750-2000 civarı 2004-5-6 ybr 125

arkadaşlar seçenekler bunlar bende B) seçeneği şuan ağır basıyor ama tabiki kesin kararımı vermiş olsam sizden hala cevap bekliyor olmazdım tavsiyelere açığım.

(not:bu benim ilk motorum olacak ama daha önce bi süre bionik 51 kullandım vitesli olarak ta emaneten mondial 100kh yarı otomatik ve ybr 125 kullandım
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
not: 125 cc bi motor almak istiyorum ucuz ve kaliteli ayarını yakalamaya çalışıyorum bu iki model arasında kaldım (1500 ytl civarı)

1500e bulcağın motor biraz fazla km yapmıştır. :)

arkadaşlar temiz bi windy 125 buldum kanuni biraz kafam karıştı aklımı çelen windy nin bulunduğum ilde olması :S YARDIM!!! sizce ne yapmalıyım kanuni yi alayım mı yoksa ybr veya titan yolunda aramaya devam mı edeyim???

kanuni pek tercih edilmiyor biliyosun sende :)

yav ne sıfırı bende o kadar para ne arasın en fazla 1500-2000 ytl arası olacak bu aralıkta
A)1250 ytl ye 2006 windy 125
B)1500-1750 civarı 98-2000 honda titan
C)1750-2000 civarı 2004-5-6 ybr 125

arkadaşlar seçenekler bunlar bende B) seçeneği şuan ağır basıyor ama tabiki kesin kararımı vermiş olsam sizden hala cevap bekliyor olmazdım tavsiyelere açığım.

(not:bu benim ilk motorum olacak ama daha önce bi süre bionik 51 kullandım vitesli olarak ta emaneten mondial 100kh yarı otomatik ve ybr 125 kullandım

b diyorum :) eğer ciddi alıcıysan ben motorumu satmayı düşünüyorum. 2005 model 24,000lerde 11hp çanta vs. :)
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
108
ybr derim... sorun çıkarmaz, bakımını kendin yaparsın sorun çıkarmaz...
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
harbiden yaa kim hortlattı bende diom 2005 gelecek filan:mrgreen: yaa benım mootr 2004 sıfırmı oluor sımdı:D
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
kim hortlattı la bu konuyu üzerinden 5 sene geçmiş maşallah

harbiden yaa kim hortlattı bende diom 2005 gelecek filan:mrgreen: yaa benım mootr 2004 sıfırmı oluor sımdı:D


Arkadaşlar konu hortlamış falan diye düşünmeyelim lütfen 4 yıl öncesinin konusu ama bana bugün lazım oldu :D

yukarda bu sözlerinizle ilgili bi yazı yazmıştım zaten:pr:
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
6
bence honda titan alınacak motordur ybrymiş ne ybrsi yaaaa sesi bile yok motorun ama hondaya binmenin keyfi bambaşka
beni dinlerseniz honda97-98-99 modelleri çok güzel
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Oyumu ybr125 ten yana kullanıyorum.Titandan hem daha estetik hemde daha özellikli ve yeni bir model.
 
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
15
bak ben de 2006 honda cg 125 es var 6 litre benzın le tarla yolunda 240 km yol yapıom 120 i tık goruom ben honda dıom baba hıı sunu untma bak ben de ay nı zaman da tbr 125 2008 gri ve ybr 125 2007 de var bınemıyom kullan mıoz sadece mısır zamnı gelın ce ayak ıslerı ıcın kullanıoz ama honda yı yaz kıs kullan abı 3 senedır kullanıom lanet motor dıom bı kere benı yolda bırak dıom bırakmammmmmmmmmm dıo sankı yanı dıyeceklerım bu kadar yamaha ama ona bınınce bozuk yola gırın ce cıgerlerım dısına cıkıo ya ne dıyım 2 motor arasın da kı farkı sana 1 ton yazzarım ama sımdı bosver honda cg 125 derım ben
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst