Beyazıt Öztürk'ün ölçülerine uygun TT Custom Choppers motor yapıldı.

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Beyazıt Öztürk Beyaz'ın ölçülerine uygun TT Custom Choppers motor yapıldı
Ünlü şovmen Beyazıt Öztürk de Custom Choppers motor çılgınlığına katıldı ve kendisine bir motor satın aldı. Tüm dünyada bir tutku haline gelen; George Clooney, Brad Pitt, Tom Cruise, Bruce Willis, Keanu Reeves gibi birçok ünlü ismin de kullandığı bu motorun Türkiye'deki tek temsilcisi TT Custom Choppers'ın Beyazıt Öztürk için özel olarak ürettiği motosiklet, Amerika'daki Sturgis fuarında Türkiye'yi temsil edecek. Tasarımında birçok ilki barındıran 'Retro' isimli bu modelin, bütün dış görünümünde ahşap ve bambu motifleri kullanıldı. Bu yüzden de motor, ahşap ve bambudan yapılmış bir motosiklet havası taşıyor.

Fiyatı sır!
Tamamıyla Beyazıt Öztürk'ün istekleri doğrultusunda ve vücut ölçülerine göre üretilen bu motorun dünya üzerinde bir eşinin daha olmadığı belirtiliyor ve fiyatı da sır gibi saklanıyor. Ünlü şovmene motoru, yapımında çalışan tüm teknik ekibin katılımıyla düzenlenen bir törende verildi.

Kaynak: Sabah

[BOS]

c_bambo01.jpg


c_bambo02.jpg


c_bambo03.jpg


c_bambo04.jpg


c_bambo05.jpg


c_bambo06.jpg


c_bambo07.jpg


c_bambo08.jpg


c_bambo09.jpg


c_bambo10.jpg


c_bambo11.jpg


c_bambo12.jpg


[/BOS]
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Harika bir custom olmuş ve ödüllendirileceğine inanıyorum:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Para verseler binmem bu alete. Yine de emek verenlerin eline sağlık.

V twin'in görüntüsü çok hoş.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cok guzel alet..:)
ama ben kirilir korkusuyla binemem buna:)))

zaten bence binilmez buna seyredilir..
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
değişik bişi olmuş bi kaç hafta evvel bi tv prıgramında bu motoru tanıtmışlardı ama hiç beyazın flian dememişlerdi hayırlı olsun beyazıt öztürke kazasız belasız kullansın
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
tarzım olmadığı için bişey deiycem.bize beyaz a hayırlı olsun demek düşer:mrgreen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
eskiden kadıköy-pendik minibüslerinin içi maun görünümlü kaplanırdı ve şoföründen cep telefonu ericsson 337 maun görünümlü olurdu.Bana onu hatırlattı...Çok kiç bir tasarım kusura bakmayın ama emek var emeğe saygı değil emeğe yazık.Ödül almasına bence imkan yok jüri şaşı olur kafasına saksı dşer o zaman ayrı...
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
151
depo biraz küçük gibi sanki hem görünüm hemde menzil açısından ama onun dışında konsept çok güzel olmuş güle güle kullansın.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
kamış işlemeleri felan çok iyi olmuş =) değişik ilginç bir motor biraz binilmek için değilde daha çok süs niyetine olucak bir motor gibi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst