Beyazıt Öztürk'ün ölçülerine uygun TT Custom Choppers motor yapıldı.

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
heheee.... emin bu motora bir kere dokunsa acaba ne olurdu?

beyaz kesin emin'i tv'ye çıkartırdı...
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
98
bunu yapanlar trt de röpartaj gibi birşeye çıkmışlardı.Baya detaylı izledim motorun yapımını.Gerçekten dizayn bakımından süper,tek eksiği bence göstergesi. Bunu yapan arkadaşların hepsi Türk'tü yanılmıyorsam.Ben de pek sevmiyorum bu custom işini ama Amerika'daki yapılanlara göre karşılaştırınca bizimkilerin yaptığı 100000 kat daha güzel.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Meşe mi bu kızılcık mı? Bedava verirlerse binmem demiyeceğim, iki tekerlekli değil mi binerim, ama kuruşta vermem :queen:
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Bunu TT customda yakından inceledim. resimde pek anlaşılmıyor ama boyada o kadar muhteşem işçilik varki hakikaten ahşap gibi görünüyor.öyle ufak tefek bir motorda değil.TT custom müşteri istekleri doğrultusunda motosiklet ürettiği için , bu model tamamen beyazın talepleri doğrultusunda böyle yapılmıştır.

Beyaz güle güle kullansın. Büyük ihtimalle ödülde alır bu tasarım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Isçiligi gerçekten fevkalade, üstün bir usta elinden oldugu belli , detaylar kusursuz lakin zevk'e gelince ahsap 'ta neyin neysi ya , eger Beyaz bunu sadece bakmak için dekorasyon istemisse o zaman birsey demek yersiz ama binecekse tek kelimeyle berbat (ulen adamda zevk yok vallaha billah...:pr:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Bu motorun yapımı TRT2 yayınlandı o zaman kimin için yapıldığı sır gibi saklanmıştı, beyazıt olucağı hiç aklıma gelmezdi doğrsusu ama hoş bir motor tarzıda güzel.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Çok cırt olmuş,bizim dükkanın yanında bi marangoz var bunun kralını yapar ne öyle aynalar elcikler :queen:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Bi custom a yapilabilicek en kotu seyleri yapmislar gibi geldi bana :) Yani custom dendiginde ben boya olarak mat siyah diger aksamlarinda gumus gibi parliyanini severim , bu biraz panayir isi olmus gibi ama emegi gecen insanlarin hakkini yememek gerekir

Ama birkac arkadasin dedigi gibi kesinlikle 1 YTL odemezdim.

Kazasiz surusler Beyazcim
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Güzel gözükmüyor bence.Ağaç kaplamalı motor ben göze hitap etmiyor açıkcası.:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zevkli bir yapım, kim ne derse desin ,sanki daha iyisini elde etmiş gibi çene yoruyolar. Beyaz abimize yakışır. Özenilmiş bir alet. Daha iyisi metali diyemiyeceğim bu daha iyi.
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
272
abi geçen yıl yapıldı bu galiba yaa çok oldu yani yinede teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst