Bi custom a yapilabilicek en kotu seyleri yapmislar gibi geldi bana

Yani custom dendiginde ben boya olarak mat siyah diger aksamlarinda gumus gibi parliyanini severim , bu biraz panayir isi olmus gibi ama emegi gecen insanlarin hakkini yememek gerekir
Ama birkac arkadasin dedigi gibi kesinlikle 1 YTL odemezdim.
Kazasiz surusler Beyazcim