- Katılım
- 16 Kas 2008
- Mesajlar
- 27
herkeze ıyı aksamlar,savaskayan kardesım blg den pek anlamadıgım ıcın resım koymakta herhalde zorlanacagım ama avantarı basardım. bıraz ugrasacagımınsallah basarırım.saygılar.
eger basardıysam benım acızane motor, arka camurluk ıle lastık arası mesafe fecı.
.
vallaha becermısım, mesafenın dusurulmus halı ve dıreksıyonu yukselttıgımı soylemıstım bırde devır gostergesı taktım.saygılar.
eger basardıysam benım acızane motor, arka camurluk ıle lastık arası mesafe fecı.
.
vallaha becermısım, mesafenın dusurulmus halı ve dıreksıyonu yukselttıgımı soylemıstım bırde devır gostergesı taktım.saygılar.
Son düzenleme:















