- Katılım
- 4 Ağu 2008
- Mesajlar
- 1,597
Ne yapalım öyle oldu. Çok değişik bir duygu. Scooter kullanırken daha rahatsız gaz fren başka birşey yok. Ama bunda istediğin zaman motoru bağırttırabiliyorsun , düşük vitese alıp motor freni yapabiliyorsun viteslerle oynayabiliyorsun
Motor kullanmak bu yani. Çok farklı birşey iki farklı şey yani. Anlatılmaz yaşanır :cat:
Arkadaşlar bu arada cbf'te yağ çubuğu nerede. Azalmış olup olmadığı nerede ve nasıl kontrol edebiliriz ?
Motor kullanmak bu yani. Çok farklı birşey iki farklı şey yani. Anlatılmaz yaşanır :cat:
Arkadaşlar bu arada cbf'te yağ çubuğu nerede. Azalmış olup olmadığı nerede ve nasıl kontrol edebiliriz ?
Son düzenleme: