Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
cumartesi gittim gördüm motoru, şans bu ya raptorla yan yana koymuş bayi 2 sinide inceledim ikiside güzel motor raptorun kromajı biraz daha fazla sadece ama ben bisanı begendim genede bisanın tek eksigi tabi görunuş olarak gidonu hosuma gitmedi sanırım degişe bilir oda, 3,250 dedi tek kalmış oda 500 peşin gerisini 6 taksit yaparım diyo bakalım hayırlısı.
herkeze saygılar.

çantaları yoktu üstunde, ekstra paramı alıyolarki çantalar için sadece kask veriyo hediye
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
çantaları fazla para tutmaz dostum ama kesin yaptır işe yarıyor baya öne de sosis çanta yakışıyor ;) aklında bulunsun
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
çantaları fazla para tutmaz dostum ama kesin yaptır işe yarıyor baya öne de sosis çanta yakışıyor ;) aklında bulunsun

saglosın dostum, ben eyüpte oturuyorum bildin iyi bi servis varmı bakımlar için.
bide bu çantaları nerde yaptıra bilirim en uygunundan
saygılar.:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Giresun'lu Roadstarcılar gezide(Alıntıdır)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
slm herkeze;
arkadaş motorlarınızın kromajlarında paslanma yada kararması olan varmı, bazı ikinci el lerde özellikle eksoz kısmında koyu sararma görüyorum.

plaka ruhsat ve sigorta işlemleri nekedar tutuyo bilgi verirseniz sevinirim bandrol dahil.
:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim ve Süleyman'ın kullandığı motorda ne sararma ne de kararma olmadı.
omersirin'in motorunun eksozu da tertemiz.
0 alırsan sigorta 35 YTL,100 civarı da ruhsat işlemleri tutar sanırım.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
Bayide 300 istedi sonra 250 yaparız gibilerinden konuştu plaka ruhsat için ama bandrol ve sigorta içindemi sormadım bugun aklıma geldi bidaha konuşucaz bakalım olmazsa kardeşimin tanıdığı varmış bide ondan fiyat alıcam, aslında kendim yapsam daha ucuza olur gibime geliyo ama vakit yok hafta içi napıcaz bakalım.
cevaplarınız için teşekkurler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş abi toplamda 300 ytl ye yakın tutuyor muameleci dahil :)
sen noter masrafı da yapmıştın ama,bi de bandrol+plaka basım ücreti filan olması lazım 0 alınca .
toparlarsak
0 alırken
Bandrol,
Sigorta
matbu evrak
plaka basımı
muameleci olarak kalem masraf olacağına göre 250-300 ü bulabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Haftasonu motoru yıkadım. Aldım elime araba şampuanını birgüzel heryerini köpürte köpürte yıkadım. Her nekadar motor yıkamak iyi değildir dense de kimseyi dinlemedim valla. Ayna gibi ışık ışıl oldu Kara Panter im.

Motoru yıkadıktan sonra motorda yığılma olmaya başladı. Gazı geç alıyordu çalışırken sesinde bile bir tuhaflık oldu. İlk olarak bujilerden dir diye düşündüm ıslandılar sanırım kuruyunca düzelir dedim. Egzos dan çiğ benzin attığını gördüm düzelecek diye düşünürken birkaç gün boyunca sorunun devam ettiğini görünce iyice korktum.

Sonunda bujilerden değil bu başka bişey diye başladım motoru incelemeye. Heryerini gecenin karanlığında inceliyorum. Kara Panterim de var bir sıkıntı halinden anlaşılıyor ama dili yok ki anlatsın bana şuramda sorun var diye :) İncele incele sonunda sorunun kaynağını buldum. Şampuanla motoru yıkarken karburatöre hava filtresinden giden hava hortumunun çıkıp ve motorun arasına saklanmış olduğunu görünce rahatladım.

Hava hortumunu taktım 15 dk sonra canavarım kendine geldi yine şaha kalkmaya başlayınca bende bayağı bir rahatladım. Böyle bir anı yaşadım paylaşmak istedim. Sizinde başınıza gelirse ilk bakacağınız yer hava hortumu olsun :)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
[Sonunda bujilerden değil bu başka bişey diye başladım motoru incelemeye. İncele incele sonunda sorunun kaynağını buldum. Şampuanla motoru yıkarken karburatöre hava filtresinden giden hava hortumunun çıkıp ve motorun arasına saklanmış olduğunu görünce rahatladım.
Hava hortumunu taktım 15 dk sonra canavarım kendine geldi yine şaha kalkmaya başlayınca bende bayağı bir rahatladım. Böyle bir anı yaşadım paylaşmak istedim. Sizinde başınıza gelirse ilk bakacağınız yer hava hortumu olsun

sevindim ciddi bi sorun olmadıgına, genede geçmiş olsun.
:)

motoru ocakta alıcam inşallah, şimdi alsak ocakta tekrar bandrol parası ödemek zorunda kalıcam.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
arkadaşım jinlun almış görüntü olarak fena dil kötülemek gibi olmasın ama baya vibrasyon var gerçi çok ucuza almış.

yok abi az kaldı alıcam roadstarımı başka yolu yok. nerde bu millet yaww.
:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım jinlun almış görüntü olarak fena dil kötülemek gibi olmasın ama baya vibrasyon var gerçi çok ucuza almış.

yok abi az kaldı alıcam roadstarımı başka yolu yok. nerde bu millet yaww.
:salut:

Milletin tuzu kuru.Arıza yok,bişey yok.Herkes iyi havaları bekliyor.

Bu vibrasyon ne ya?Bizim gruptan kimse bilmiyo cahil miyiz neyiz?
İyi bişeyse roadstarlara da taktıralım.
Faydası oluyo mu?

:):):)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
ooo savaş abi uzun zamandır yoktun roadstar forumunda :) supershadow'da gördüm seni :) motor almayı düşünmüyormusun tekrar savaş abi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo savaş abi uzun zamandır yoktun roadstar forumunda :) supershadow'da gördüm seni :) motor almayı düşünmüyormusun tekrar savaş abi?

Roadstar'a binip motordan vazgeçeni tarih yazmamış,benim ne haddime.
Arada supershadow a takılıyorum,orada hareket var,arıza filan var:)
Motor almak için bekliyorum ben de
Ama acele etmek de istemiyorum,malum kriz ortamı.
Cenab-ı Allah ne zaman neyi nasip ederse.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
hayırlısı olsun savaş abi.umarım sende en yakın zamanda yada en hayırlı zamanda istediğin motora kavuşursun.bu arada dediğin gibi roadstar sayfasında canlılık kalmadı.kimse takılmıyor eskisi gibi.kış geldi diye motora binen yok herhalde..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst