MT Naked Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
burda naked topici acılmıs ben gormemişim:queen:

benim yerim burası naked motorun klasigi var bende bandit herseyiyle naked seviyorum nakedleri yaa:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
insanlardaki naked motor'un sadecekurye gözüyle bakılmasına son verecek bi topic :p tebrik ederim =)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
görmem mi heeeç =)

ben bendeki zihniyeti değil sokaktaki halkın zihniyetini öne sürmüştüm murocum aşk olsun:p yoksa GSR 600 ü kurye diyenin yüzüne tükürim :p
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
görmem mi heeeç =)

ben bendeki zihniyeti değil sokaktaki halkın zihniyetini öne sürmüştüm murocum aşk olsun:p yoksa GSR 600 ü kurye diyenin yüzüne tükürim :p

bnde onu diom bandit yag sogutmalı oldugu için motor cok buyuk gorenler kuryemisin diyemio tabi okuzler haric:p
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
forumda bu motosikletlerin bir kısmı ile konu başlıkları var ama bu başlıgı canlı tutmak açısından ve insanların modellere daha kolay erişebilmesi açısından ilgili bilgileri bu başlıga da aktarıyorum.

Aprilia Mana 850

55.1 kW (75 HP) at 7250 rpm.
7.79 kgm (76.5 Nm) at 8000 rpm.

Silindir başına 4 sübaplı, Euro 3 onaylı 90° V-twin motor
İki vites değişim modu: yedi vitesli manüel veya üç ayrı vites düzenine sahip Otomatik Vites: Touring, Sport ve Rain
Bundan dolayı motorda debriyaj maneti yoktur.
Tam yüz kaskı alabilecek genişlikte, cep telefonu için askıya, araç kiti ile belge taşıyıcısına ve 12V elektrik prizine sahip saklama bölmesi.
Radyal kaliperli frenler ve yüzer diskler
43 mm ters çatal
Yay ön yükü ve geri sekme ayarlarına sahip ofset amortisör
Tek parça alüminyum dönüş koluna sahip çelik kafesli gövde
Twin spark ateşleme
Tek gaz kelebeği gövdeli elektronik yakıt enjeksiyonu

mana1kv4.jpg

mana7tf8.jpg

mana6sp1.jpg

2009_Aprilia_Mana_850_usa.jpg

Aprilia%20Mana%20Accessories.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
konumuz naked motorlarsa X-11 i yabana atmamanızı öneririm .. hala cc ve hp olarak en üst sıralarda yer alan bir naked olup bir roadster dır ...

master blaster .. olarak da bilinir ((((((((((((:)




thats hot :joker::joker::joker::joker::joker:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
91
görmem mi heeeç =)

ben bendeki zihniyeti değil sokaktaki halkın zihniyetini öne sürmüştüm murocum aşk olsun:p yoksa GSR 600 ü kurye diyenin yüzüne tükürim :p

walla bana hiç kurye muamelesi yapan olmadı ama racing kadar dikkat çekmediği kesin..
bi cafede yanyana kalınca racinglerle bizmki mazlum duruo..:salut::salut:
(yolda değil):p
:mrgreen:
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
46
İyi günler benimde honda titan 150cc motorum var gelecek yaz bir cbf500 almayı düşünüyorum aranızda olmak büyük bir mutluluk hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim...
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
26
Arkadaş Elimde Gsr 600 Devil Egsoz Var Ilk önce Size Yazimdedim 2000 Km Kadar Kullanılmiş Fiyatı 800 Ytl Dir
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
3
suzuki gsr 600 mu? yamaha mt 03 mü ?

herkese merhaba,
ilk motorum olucak, sizce hangisini almalı insan ?
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Ben eski bir Z750 kullanıcısı olarak bu başlığa destek veriyorum. :)

CB1000F modeline hayranım... :)

Ertech, z750 en çok merak ettiğim naked lardan biri.Z moto dışında hakkında kötü bir şey söylenmemiş.Motordan biraz bahsedebilir misin rica etsem?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Hornet 600'ü yeni yeni kullanmaya başladım ilk kez çıktığım yolda bu kadar rüzgarı hissettireceğini düşünmemiştim. Tabiri caizse beyin tokatlaması geçirdim diyebilirim.

İkinci köprü üzerinden gittim. Yol yer yer boş olmasına rağmen 170km/h hızı geçirtmedi bana edepsiz rüzgar. Birazda kaskımın büyük gelmesinden kaynaklandığını düşünüyorum ama çıplak motorla bu hız işlerin olmayacağına karar verdim. Rüzgara alışınca değişebilir ama fikrim :p

Aslında tam otokontrol motoru, rüzgarı yediğiniz anda gaz kolu çevrilse bile eliniz gazı çeviremiyor o yüzden "kendini bilmeyenlere, ben hız yapaırm bana engel olun" diyenlere şiddetle tavsiye ederim.
Zamanla rüzgara alışırım sanırım ama bir adet ön cam şart sanki.

Öncamlı ve camsız kullananların yorumlarını alayım bakayım.:)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hornet 600'ü yeni yeni kullanmaya başladım ilk kez çıktığım yolda bu kadar rüzgarı hissettireceğini düşünmemiştim. Tabiri caizse beyin tokatlaması geçirdim diyebilirim.

İkinci köprü üzerinden gittim. Yol yer yer boş olmasına rağmen 170km/h hızı geçirtmedi bana edepsiz rüzgar. Birazda kaskımın büyük gelmesinden kaynaklandığını düşünüyorum ama çıplak motorla bu hız işlerin olmayacağına karar verdim. Rüzgara alışınca değişebilir ama fikrim :p

Aslında tam otokontrol motoru, rüzgarı yediğiniz anda gaz kolu çevrilse bile eliniz gazı çeviremiyor o yüzden "kendini bilmeyenlere, ben hız yapaırm bana engel olun" diyenlere şiddetle tavsiye ederim.
Zamanla rüzgara alışırım sanırım ama bir adet ön cam şart sanki.

Öncamlı ve camsız kullananların yorumlarını alayım bakayım.:)


Naked motosikletin en büyük dezavantajı yüksek süratte rüzgarın esiri olmak... :) Ön cam mutlaka etkisini gösterecektir ancak rüzgarla haşır neşir olmanı tamamen engelleyemeyecektir.

Naked motosikletin dikenide rüzgar... :) Grenajsız görüp ben motoru geride bırakırım gözüyle bakan araba kullanıcılarını en kısa sürede mort edebiliyorsun :p

Ben eski bir Z750 kullanıcısı olarak bu başlığa destek veriyorum. :)

CB1000F modeline hayranım... :)

Ertech, z750 en çok merak ettiğim naked lardan biri.Z moto dışında hakkında kötü bir şey söylenmemiş.Motordan biraz bahsedebilir misin rica etsem?


Z 750 şehir içi inanılmaz keyifli bir makina... Tork'u yüksek güçlü... Yol tutuşu iyi... 2006 modeli vardı bende, kötü bulduğum tek noktası frenleriydi(kişiye göre değişebilir) ... ZMoto dışında dezavantajı olmayan bir motosiklet... Özellikle 2007 ve sonra çıkan kasa çok daha güzel...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
44
b-king ::gazete::1340cc -lastik ön 120 arka 200 -ağırlık:235kg-185bg-146nm::coool::





 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst