insanlardaki naked motor'un sadecekurye gözüyle bakılmasına son verecek bi topictebrik ederim =)
görmem mi heeeç =)
ben bendeki zihniyeti değil sokaktaki halkın zihniyetini öne sürmüştüm murocum aşk olsunyoksa GSR 600 ü kurye diyenin yüzüne tükürim
![]()
burda naked topici acılmıs ben gormemişim:queen:
benim yerim burası naked motorun klasigi var bende bandit herseyiyle naked seviyorum nakedleri yaa![]()
bandit commuter değilmiydi arkadaşım???![]()
görmem mi heeeç =)
ben bendeki zihniyeti değil sokaktaki halkın zihniyetini öne sürmüştüm murocum aşk olsunyoksa GSR 600 ü kurye diyenin yüzüne tükürim
![]()
herkese merhaba,
ilk motorum olucak, sizce hangisini almalı insan ?
Ben eski bir Z750 kullanıcısı olarak bu başlığa destek veriyorum.
CB1000F modeline hayranım...
Ertech, z750 en çok merak ettiğim naked lardan biri.Z moto dışında hakkında kötü bir şey söylenmemiş.Motordan biraz bahsedebilir misin rica etsem?
Hornet 600'ü yeni yeni kullanmaya başladım ilk kez çıktığım yolda bu kadar rüzgarı hissettireceğini düşünmemiştim. Tabiri caizse beyin tokatlaması geçirdim diyebilirim.
İkinci köprü üzerinden gittim. Yol yer yer boş olmasına rağmen 170km/h hızı geçirtmedi bana edepsiz rüzgar. Birazda kaskımın büyük gelmesinden kaynaklandığını düşünüyorum ama çıplak motorla bu hız işlerin olmayacağına karar verdim. Rüzgara alışınca değişebilir ama fikrim
Aslında tam otokontrol motoru, rüzgarı yediğiniz anda gaz kolu çevrilse bile eliniz gazı çeviremiyor o yüzden "kendini bilmeyenlere, ben hız yapaırm bana engel olun" diyenlere şiddetle tavsiye ederim.
Zamanla rüzgara alışırım sanırım ama bir adet ön cam şart sanki.
Öncamlı ve camsız kullananların yorumlarını alayım bakayım.![]()
Ben eski bir Z750 kullanıcısı olarak bu başlığa destek veriyorum.
CB1000F modeline hayranım...
Ertech, z750 en çok merak ettiğim naked lardan biri.Z moto dışında hakkında kötü bir şey söylenmemiş.Motordan biraz bahsedebilir misin rica etsem?
Z 750 şehir içi inanılmaz keyifli bir makina... Tork'u yüksek güçlü... Yol tutuşu iyi... 2006 modeli vardı bende, kötü bulduğum tek noktası frenleriydi(kişiye göre değişebilir) ... ZMoto dışında dezavantajı olmayan bir motosiklet... Özellikle 2007 ve sonra çıkan kasa çok daha güzel...