MT Naked Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
14
Arkadaşlar merhaba. Ben ahmet. 3 senedir cruiser kullanıcısıyım. Ducati naked almayı düşünüyorum. Sizce bu motorun kullanımı uzun yolda ve şehir içinde nasıl. Bilgi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.Zira benim motorun belimi çok yoruyo acaba naked uzun yolda daha mı rahat seyahat ederim. Teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Naked Motora binen daha çok özgür olduğunu ve daha çok rüzgar yediğini hisseder:cherry: Gerçek Motor Naked'ır..Asfalt yolları pekbir sever:cat:

Aynı zamanda Hyosung Gt 250 Cometlerin de hakkını yememek lazımdır..250 cc çift piston hava ve yağ soğutmalı 250 cclerin arasında hacminin en kuvvetlisidir. Bağlasan durmaz bir makinadır aynı zamanda 650 cc olanı vardır ona hiç girmek istemiyorum..


big14640028645.jpg
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
guzel topik bende yeni gordum, biraz hareket lazim buraya
 
Katılım
5 Eki 2008
Mesajlar
7
niye hiç suzuki gsx 1400'den bahseden yok yaf.. Bi yamuğunu mu gördünüz?? Oysa benim hayallerimi süslüyordu.. :p

Hakkaten önemli bi eksisi yok de mi?

Ona göre sırada bekleyen hayallerim var... :wiinkk: :p
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
66
gerçi başlangıç için 150 cclik bir cruiser düşünüyorum da keeway gibi, naked da bana uygun olabilir gibi geliyor, hem daha hafif ve manevrası kolay olur diye düşünüyorum.. lakin kuzenin bi çin malı 150 cc yi kullanmıştım dönmesi bir dert durunca ayakta durması dert, tüm chopper hayallerimi yok etti.. sonradan sonraya keewayin görüntüsü ve okuduklarımla tekrar chopperla başlamaya karar verdim. ama naked da olabilir takip ediyim öğreniyim birazda
bir kaç yıl sonra da artık bi fazer çekerim altıma karadeniz, güneydoğu Allah ne verdiyse :)
 
Katılım
6 Eki 2009
Mesajlar
1
Slm kardeşim ilk önce sana kazasız belasız sürüşler dilerim r6n almak istediğim motorlar arasında ilk sıradaki model fakat kafama takılan 1 uzun yol konforu 2 yakıt 3 parça bana yardımcı olursan sevinirim.
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
9
merhabalar cbf 250de bu sınıfa girermi acaba?scooterdan vitesliye geçiş için en azından.tşk
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
bende motorlarımı çoook ama çok seviyorum çok sıkı bir naked cıyım diiim

hyosung comet 250 ve suzuki bandit s
 
Katılım
6 Eki 2009
Mesajlar
6
BANDİT derım ben başka demem ..KENDİNİ KANITLAMIŞ SAGLAM MAKINA

FAZER FELAN HORNET CACIK OLMAZZ

NE VARSA SUZUKİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
10
Ben 17 yaşında gömdüğüm motorsiklet düşüme 32 yaşında geri döndüm.
Hiç bilmeyen noktasında önce ehliyetimi akabinde motorumu aldım.
Yaklaşık 4 ayda 4500 km kadar yaptım ve hyosung u kesinlikle tavsiye ederim.
Ama. 175 altı boy ve 180 kiloluk makinayı şehir içinde çevirebilecek kadar yapı nisebeten şart. Ayarsız araba kullananlar ani manevralı ağır dur kalk yapanlar arasında makinayı yatırabilirsin.
Motor bence de naked.
iki teker bi motor bi de traktör farı
kurban olduğum.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Naked insanın kendisine yakışanı giymesidir.

Naked, arıza olup yuvarlak farı sevmek, milletle bu konuda didişmektir.

Naked, rüzgarda dans etmektir.

Naked, caddelerde boy göstermektir.

Naked, motoru yatırdığında usta ile öpüşüp sevişmek yerine tokalaşmaktır sadece... :cherry:

Naked, hararet problemleriyle uğraşmamaktır, sonracığıma düşük devirlerde daha keyifli kullanımdır.

Naked bir tutkudur.

Bazıları çıplak sever. :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Naked insanın kendisine yakışanı giymesidir.

Naked, arıza olup yuvarlak farı sevmek, milletle bu konuda didişmektir.

Naked, rüzgarda dans etmektir.

Naked, caddelerde boy göstermektir.

Naked, motoru yatırdığında usta ile öpüşüp sevişmek yerine tokalaşmaktır sadece... :cherry:

Naked, hararet problemleriyle uğraşmamaktır, sonracığıma düşük devirlerde daha keyifli kullanımdır.

Naked bir tutkudur.

Bazıları çıplak sever. :queen:

:queen: On numara yorum Tamer :cat:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
607
Naked insanın kendisine yakışanı giymesidir.

Naked, arıza olup yuvarlak farı sevmek, milletle bu konuda didişmektir.

Naked, rüzgarda dans etmektir.

Naked, caddelerde boy göstermektir.

Naked, motoru yatırdığında usta ile öpüşüp sevişmek yerine tokalaşmaktır sadece... :cherry:

Naked, hararet problemleriyle uğraşmamaktır, sonracığıma düşük devirlerde daha keyifli kullanımdır.

Naked bir tutkudur.

Bazıları çıplak sever. :queen:
onun üstüne binen bir daha bırakmaz. yorumun içinde teşekkürler.
 
Katılım
29 Eki 2009
Mesajlar
68
YENİ Megelli NAKED 125s 125cc

Megelli artık Türkiye'de. NAKED modeli nin resimlerini sizinle paylaşmak istedim.

125S_big.jpg

125S02.jpg
125S03.jpg

125S01.jpg
stoppietesto.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 Eki 2009
Mesajlar
68
Silindir:Tek Silindir, Seramik Kaplı
Motor Çapı x Strok (mm): 56.5 x 49.5
Motor Hacmi (cc): 124.1
Motor Sıkıştırma Oranı: 10:1
Karbüratör Tipi: Deni PZ26
Rölanti Devri (RPM): 1400±100
Supap: SOHC
Maksimum Güç (Hp/RPM) 11/8500
Maksimum Tork (N.m./RPM) 9.0/7500
Yakıt: Kurşunsuz
Şanzıman: 5 ileri vites
İlk azaltma: 4.059
Dişli Oranı: 1. 2.769 (36/13)
2. 1.722 (32/17)
3. 1.318 (28/20)
4. 1.125 (26/23)
5. 0.962 (24/25)
Son azaltma: 2.375 (38/16)
Vites: 1-N-2-3-4-5
Ateşleme Sistem: C.D.I.
Çalıştırma: Elektrikli
Sele Yüksekliği: 800mm
Hız Göztergesi: Dijital
Tekerler Arası Mesafe: 1350mm
Ön Jant Boyut: Alüminyum 2.75 - 17
Arka Jant Boyut: Alüminyum 3.50 - 17
Ön Lastik: 100/70-17
Arka Lastik:130/70-17
Ağırlık: 119Kg
Euro 3
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
16
arkadaşlar kendi makinalarınızla ilgili yaşadığınız sorunları yazarsanız sevinirim...

örnek

50 km hızla aniden duran araca arkadan frenle yavaşlayarak çarpıldı,ön çamurluk kırık + çatal/amortisör yamuldu, görülen buyken ertesi gün serviste şasinin gidon altı sol taraftan kırıldığı görüldü..motorda toplamda 7000 lira masraf çıkartıldı(herşey orj.)..evet yıllardır bilinen söylenen gsr 600 lerin şasi sorununa yakalanan bir arkadaş daha...
bunun gibi sorunlar arkadaşlar

bi örnek daha standart gsr frenleri bir çelik hortumla kat kat iyileştirilebiliyor.. frenler orj. dede iyi ama hissiz gelmekteydi (kişiden kişiye değişebilir),değişimden sonra sorun kalmadı...

herkese iyi sohbetler..
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
29
harika motor

b-king ::gazete::1340cc -lastik ön 120 arka 200 -ağırlık:235kg-185bg-146nm::coool::






banada bundan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 ----------

Naked insanın kendisine yakışanı giymesidir.

Naked, arıza olup yuvarlak farı sevmek, milletle bu konuda didişmektir.

Naked, rüzgarda dans etmektir.

Naked, caddelerde boy göstermektir.

Naked, motoru yatırdığında usta ile öpüşüp sevişmek yerine tokalaşmaktır sadece... :cherry:

Naked, hararet problemleriyle uğraşmamaktır, sonracığıma düşük devirlerde daha keyifli kullanımdır.

Naked bir tutkudur.

Bazıları çıplak sever. :queen:

5 gündür naked sahibiyim ne kadar güzel yazılar döşemişsin tebrik ederim seni
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst