- Katılım
- 9 Haz 2006
- Mesajlar
- 14
Arkadaşlar merhaba. Ben ahmet. 3 senedir cruiser kullanıcısıyım. Ducati naked almayı düşünüyorum. Sizce bu motorun kullanımı uzun yolda ve şehir içinde nasıl. Bilgi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.Zira benim motorun belimi çok yoruyo acaba naked uzun yolda daha mı rahat seyahat ederim. Teşekkürler.
Son düzenleme:







