MT Naked Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Arkadaslar selamlar,
Naked tarza gecis yapmayi dusunuyorum, yonlendirmeler sonucu, sorumu buraya sormamin en uygunu oldugunu dusunmeye basladim..

Maddi olaraktan, er-5, cbf 500 veya GS 500 arasinda bir secim yapicam,
bir kac baska tarzdan oneri geldi arkadaslardan ama.. ben illaki naked istiyorum diyorum..

benim esas kriterim, belki de biraz zorunluluktan,
ebat.. boy 1.90, kilo 105... simdi bu durumda, biraz video falan izledim,
bu yukarida yazdigim motorlar uzerinde kelebek gibi durma ihtimalim var,
biraz umitsizlige kapiliyorum bu yuzden..

bu motorlarin sahibi arkadaslar biraz bilgi ve tecrube aktarabilirler mi?
mesela 1.82 lik bir arkadas, er-5 uzerinde buyuk kaldigini, ama kullanirken rahatsiz olmadigini, ancak ebat buyudukce (surucu) ruzgarin etkilemesinin artacagini soyledi,
kendisi 90-100km yi gecince gercekten hissedilir derecede ruzgar yedigini, daha yuksek hizlarda rahatsiz ettigini soyledi.

sizden de fikir ve tecrube alabilirsem mutu olurum.
Saygilarimla.

SAYGIN
 
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
11
aranızda en düşük naketci ben varım herhalde:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:18 ----------

arkadaşlar aranızda motor hacmi bakımından en düşük naketci benim herhalde.. ayrıca herkese meraba yeni üyelerdenim ...:cherry:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Arkadaslar selamlar,
Naked tarza gecis yapmayi dusunuyorum, yonlendirmeler sonucu, sorumu buraya sormamin en uygunu oldugunu dusunmeye basladim..

Maddi olaraktan, er-5, cbf 500 veya GS 500 arasinda bir secim yapicam,
bir kac baska tarzdan oneri geldi arkadaslardan ama.. ben illaki naked istiyorum diyorum..

benim esas kriterim, belki de biraz zorunluluktan,
ebat.. boy 1.90, kilo 105... simdi bu durumda, biraz video falan izledim,
bu yukarida yazdigim motorlar uzerinde kelebek gibi durma ihtimalim var,
biraz umitsizlige kapiliyorum bu yuzden..

bu motorlarin sahibi arkadaslar biraz bilgi ve tecrube aktarabilirler mi?
mesela 1.82 lik bir arkadas, er-5 uzerinde buyuk kaldigini, ama kullanirken rahatsiz olmadigini, ancak ebat buyudukce (surucu) ruzgarin etkilemesinin artacagini soyledi,
kendisi 90-100km yi gecince gercekten hissedilir derecede ruzgar yedigini, daha yuksek hizlarda rahatsiz ettigini soyledi.

sizden de fikir ve tecrube alabilirsem mutu olurum.
Saygilarimla.

SAYGIN

arkadaşım bu motorlar içinde sana önereceğim motor cbf 500 olacaktır. ama cbf 500 1,90 boyunda biri için oldukça alçak kalacaktır. ben cbf500 kullanıcısıyım. ama 1,85 den uzun boylular için tavsiye etmem cbf 500 ü.. çok alçak kalır, bu da bacaklarda ağrı yapar..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------

merhabalar cbf 250de bu sınıfa girermi acaba?scooterdan vitesliye geçiş için en azından.tşk

Arkadaşım cbf250 de tam bir nakeddır :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:24 ----------

Naked insanın kendisine yakışanı giymesidir.

Naked, arıza olup yuvarlak farı sevmek, milletle bu konuda didişmektir.

Naked, rüzgarda dans etmektir.

Naked, caddelerde boy göstermektir.

Naked, motoru yatırdığında usta ile öpüşüp sevişmek yerine tokalaşmaktır sadece... :cherry:

Naked, hararet problemleriyle uğraşmamaktır, sonracığıma düşük devirlerde daha keyifli kullanımdır.

Naked bir tutkudur.

Bazıları çıplak sever. :queen:


Arkadaşım süüüüpppeeeeeerrrrr özetlemişsin
:cat::cat::cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
bayağıdır bakınıyorum, ama naked olarak pek seçenek bulamıyorum. aklıma en yatan makine gsr 600, hem görsele de hitap ediyor. o ayarda belli başlı makineler var. en yakın fz6 var. onlarda da 98 bg diyorlar ama piyasaya 78bg'leri sürmüşler. şüpheli bakıyorum dolayısıyla. er6n desen tipsiz makine. bandit s iş yaparmı acaba hiç bir fikrim yok.
hadi kral naked'cılar beni bir aydınaltın bakayım. hangi motor üzerine yoğunlaşiyim. 600'lük görseli olan ve sağlam bir makine tavsiye edin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar,
Arkadaşlar Kawasaki er6n kullanıyorum.Henüz alalı 1hafta oldu ve gerçekten cok memnunum.Harika bir makina.
Buarada Naked bir tutkudur.Ben Naked harici kullanmam bundan sonra ...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
vah yazııık, rüzgar yemiş yetimlerden akıl isteyenlere bak...

vantilatör alın abicim, ona binin :p
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
15
slm

merhaba benim ismim Rahmi SEZER Ben Yamaha FZ6 Fazer kullanıcısıyım istanbulda yasıyorum ve motorsikletime tek kelime ile aşığım... allah bir gün herkeze fazer nasip etsin :)
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
bayağıdır bakınıyorum, ama naked olarak pek seçenek bulamıyorum. aklıma en yatan makine gsr 600, hem görsele de hitap ediyor. o ayarda belli başlı makineler var. en yakın fz6 var. onlarda da 98 bg diyorlar ama piyasaya 78bg'leri sürmüşler. şüpheli bakıyorum dolayısıyla. er6n desen tipsiz makine. bandit s iş yaparmı acaba hiç bir fikrim yok.
hadi kral naked'cılar beni bir aydınaltın bakayım. hangi motor üzerine yoğunlaşiyim. 600'lük görseli olan ve sağlam bir makine tavsiye edin.

yeni kasa(2007 ve üstü) HORNET (600 CC)
eski kasa 900 Hornet

nokta...
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Arkadaşlar bizim topiği görenler naked makine almaktan vazgeçecekler. Biraz canlanın. Yokmu yazacak tartışacak yeni birşey..
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
2
Merhaba,
Cbf 600 almayı düşünüyorum fakat yakıt sarfiyatına önem veriyorum,bundan dolayıda enjeksiyonlu yani 2008 model bir cbf 600 almayı düşünüyorum fakat 2008 modeller ile 2006 modeller arasında bazen 3000 lira kadar fark olduğunu görüyorum benim için çok para demek bu :) acaba enjeksiyonlu almaya çalışmak için kasmam ne kadar doğru yani çok fazla bir yakıt farkı olacakmı arada ? doğrusu enjeksiyonlu ve enjeksiyonsuz cbf 600 arasındaki artıları ve eksileri bilmiyorum lütfen bu konuda yardımcı olun,bana kardeşim boşver arada çok bi fark yok hatta enjeksiyonluda şu sorunları yaşarsın diyebilirmisiniz ?
yoksa gerçekden biraz daha dişimi sıkıp beklememi mi tafsiye edrsiniz? tşkr..

Özhan
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
314
yok mu benden başka ducati monster manyağı buralarda :)

aha ben varım... hemde 2300km de :D dah çok yolumuz var aslanımla :D görenler, o ne biçim cannaavaarrr diyor :queen: iyi ki almışım, iyi ki ducati, iyiki monster!!! gerisi sizlere kalsın... :cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
Naked...Naked...Naked...
Yiğidin malı meydanda olur... :cherry::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst