Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Nis 2008
- Mesajlar
- 437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kemal bırak kız tv den seyretsin mekandan canlı yayın var:queen:
o zamn ben de danimarkadaki halama slm söylerim
kemal bırak kız tv den seyretsin mekandan canlı yayın var:queen:
he canlı canlı yaşamayayım uzaktan izleyeyim süprizi dimi ::miiz::
gel diyen de yok yaw
tmm bana anlatırsınız sonra ozaman
he canlı canlı yaşamayayım uzaktan izleyeyim süprizi dimi ::miiz::
gel diyen de yok yaw
tmm bana anlatırsınız sonra ozaman
gel gel bende motoru bıraktım zaten ikimizinde motoru yokale:
hani motorunu bana vericektin yalancı kahvecir:
r:
r:
sorma ya motora alışmıştım tam gitti :salut:
pazara daha cok var gelmeyecegım diye işaretledim ama bakalım işim olmazsa belki gelirim
gürkan abi benımle tavla oynarsan (zar tutmadan) gelebilirim bak kesin degil
cadde bana ters kalıyo Kemal e5 den basarım ben![]()
senin yeşil canavara haksızlık olur abi sana verirsembenim makıne biraz hastalandı bu arada bi sure motorsuzum beni artcı alcak birileri cıkar heralde.
gel gel benimde motor yok caddeden dolmuşla geceriz
kız tavlasına tavla mı diyon abi sen ya bırak ya bırak
ayrıca sen istersinde ben gelmem mi:rendeer:
ama gelemessen goremessınkı aygülsüprizzzz
kemal bırak kız tv den seyretsin mekandan canlı yayın var:queen:
olmadı alayına gideriz![]()
:wiinkk:tamam o zaman fakat biliyorsun bu akşam işim var :bounce:
ne oluyo burda?
ne bu gürültü? :cyclopsan