Mt Istanbul(30 Kasım)kadıköyde Eğlenmeye Gidiyoruz

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
he canlı canlı yaşamayayım uzaktan izleyeyim süprizi dimi ::miiz::

gel diyen de yok yaw :)

tmm bana anlatırsınız sonra ozaman
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
he canlı canlı yaşamayayım uzaktan izleyeyim süprizi dimi ::miiz::

gel diyen de yok yaw :)

tmm bana anlatırsınız sonra ozaman

gel gel bende motoru bıraktım zaten ikimizinde motoru yok:pale:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
sorma ya motora alışmıştım tam gitti :salut:
pazara daha cok var gelmeyecegım diye işaretledim ama bakalım işim olmazsa belki gelirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hani motorunu bana vericektin yalancı kahveci:pr::pr::pr:

senin yeşil canavara haksızlık olur abi sana verirsem :)benim makıne biraz hastalandı bu arada bi sure motorsuzum beni artcı alcak birileri cıkar heralde.

sorma ya motora alışmıştım tam gitti :salut:
pazara daha cok var gelmeyecegım diye işaretledim ama bakalım işim olmazsa belki gelirim

gel gel benimde motor yok caddeden dolmuşla geceriz
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
gürkan abi benımle tavla oynarsan (zar tutmadan :p ) gelebilirim bak kesin degil :)

cadde bana ters kalıyo Kemal e5 den basarım ben :p:p
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
kız tavlasına tavla mı diyon abi sen ya bırak ya bırak :p
ayrıca sen istersinde ben gelmem mi :):):rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
senin yeşil canavara haksızlık olur abi sana verirsem :)benim makıne biraz hastalandı bu arada bi sure motorsuzum beni artcı alcak birileri cıkar heralde.



gel gel benimde motor yok caddeden dolmuşla geceriz

amam benim yeşil fıstığa nazar deymesin :rendeer::rendeer::rendeer:

kız tavlasına tavla mı diyon abi sen ya bırak ya bırak :p
ayrıca sen istersinde ben gelmem mi :):):rendeer:

istersen poker oynuyalım ne dersin :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
ama gelemessen goremessınkı aygül:)süprizzzz

sanada süpriz var:p
kemal bırak kız tv den seyretsin mekandan canlı yayın var:queen:

menşurmu olacaz:cherry:
olmadı alayına gideriz :p

:queen::queen::queen:
:wiinkk:tamam o zaman fakat biliyorsun bu akşam işim var :bounce:

hayırdır ne işi :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst