Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
selam arkadaşlar benim motorun ön kafanın olduğu kısımdan yani km saati'nin olduğu yerden titreşim zırıltı yapıyor elle hafif bir baskı yapıldığında ses kesiliyor ne yapmak gerekir bu konuda bilgisi olan varmı arkadaşlar kafamı şişiriyor bu ses özelliklede gazı kesip motoru boşa bırakınca ses dahada artıyor zır zır zır
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
selam arkadaşlar benim motorun ön kafanın olduğu kısımdan yani km saati'nin olduğu yerden titreşim zırıltı yapıyor elle hafif bir baskı yapıldığında ses kesiliyor ne yapmak gerekir bu konuda bilgisi olan varmı arkadaşlar kafamı şişiriyor bu ses özelliklede gazı kesip motoru boşa bırakınca ses dahada artıyor zır zır zır

kardeşim aynı olay 3 ay önce başıma geldi özelikle dediğin gibi hızlanınca ses kesiliyor ama yavaşlayınca boşa alınca hele birde 20 km ile giderken adamı deli ediyor bende aynı sorunu yaşadım :salut:aynen şöyle yaptım kardeşim ön farların olduğu kısmı çıkardım ve km yerine kadar söktüm oradaki kabloları lastikle birbirine sıkıca bağladım sonra km saatinin olduğu yerdeki vidaları hepsini sıkılaştırdım ama alt kesimi iyice yalama olmuştu orayıda silikon yardımıyla sağlamlaştırdım ses aynı dakika kesildi ben bu şekil yaptım gerisi sana kalmış kardeşim saygılar:cat:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Selam arkadaslar, bende dün itibari ile bi mondial sahibi oldum :) Tüm gelismeleri takip edicem artık burdan :cat: Henüz 33 km de Garajıma bi kardes geldi :wiinkk:

mondialou6.jpg

mondial2pa7.jpg

abisinin yanında :)
mondihyoij4.jpg
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Selam arkadaslar, bende dün itibari ile bi mondial sahibi oldum :) Tüm gelismeleri takip edicem artık burdan :cat: Henüz 33 km de Garajıma bi kardes geldi :wiinkk:

mondialou6.jpg

mondial2pa7.jpg

abisinin yanında :)
mondihyoij4.jpg

hayrılı olsun çok güzel bende ilk alırken siyahından aramıştım ama yoktu mavi almıştım.birde 151 rs nin de topiği var orayıda takip edersen iyi olur farketmez gerçide hs rs oradaki yazılanlarıda okumakta fayda var
kazasız belsız kullan inşallah:rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
kardeşim aynı olay 3 ay önce başıma geldi özelikle dediğin gibi hızlanınca ses kesiliyor ama yavaşlayınca boşa alınca hele birde 20 km ile giderken adamı deli ediyor bende aynı sorunu yaşadım :salut:aynen şöyle yaptım kardeşim ön farların olduğu kısmı çıkardım ve km yerine kadar söktüm oradaki kabloları lastikle birbirine sıkıca bağladım sonra km saatinin olduğu yerdeki vidaları hepsini sıkılaştırdım ama alt kesimi iyice yalama olmuştu orayıda silikon yardımıyla sağlamlaştırdım ses aynı dakika kesildi ben bu şekil yaptım gerisi sana kalmış kardeşim saygılar:cat:


sağol kardeş ama benim motorun ses yaptığı yer farların olduğu yerle alakalı değil tan olarak ses kilometre saati'nin olduğu kısımdan geliyor elinle baskı yapınca ses kesiliyor acaba ön kafayı tutan vidalarmı gevşedi dedim baktım hiçbiri gevşek değil
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
benimde aynı yerden geliyor ama bunun çaresi yok onu bağla bunu bağla alakası bile yok olmaz o yerleri değiştirirsen sıfırdan belki ses kesilir ama oda ne kadar sürer bilemem

ya ses eksik olmuyor bunlarda çok şükür diyorum ya her seferinde siz bunların gittiğine dua edeceğiz hep beraber ALLAHA ŞÜKÜR HİÇBİR SORUN YOK PLASTİĞİ , PLASTİĞE MONTE ETMİŞLER NE BEKLİYORSUN DAHA
BU ARADA 20000 KM DEYİM EN SONUNDA
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
benimde aynı yerden geliyor ama bunun çaresi yok onu bağla bunu bağla alakası bile yok olmaz o yerleri değiştirirsen sıfırdan belki ses kesilir ama oda ne kadar sürer bilemem

ya ses eksik olmuyor bunlarda çok şükür diyorum ya her seferinde siz bunların gittiğine dua edeceğiz hep beraber ALLAHA ŞÜKÜR HİÇBİR SORUN YOK PLASTİĞİ , PLASTİĞE MONTE ETMİŞLER NE BEKLİYORSUN DAHA
BU ARADA 20000 KM DEYİM EN SONUNDA


kardeş galiba haklısın bu ses motorun yaptığı titreşimden dolayı oluyor bence çünkü heryerini kontrol ettim servisede gösterdim bişey bulamadılar vida falanmı gevşedi dedim hiç bir sorun yok dediğim gibi bu ses motorun yaptığı titreşimden dolayı oluyor çünkü ben motoru ilk aldığımda motorda tık ses yoktu motor kullandıkça bu sorun ortaya çıktı ama en önemlisi motor kısmında sorun çıkmaması
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
yani motoruna dikkat et kaporta hikaye A ' DAN Z' YE KAPORTA KOMPLE 300 YTL BOSUNA ÖNEMSEMEYİM O KADAR SES GELECEK TABİ SONUÇTA PLASTİK VE PLASTİĞİ PLASTİĞE MONTE EDERSEN BUNDAN NASIL BİR SONUÇ BEKLERSİN ONUN İÇİN BASİT İŞLER BUNLAR TAKMAYIN KAFANIZA
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
yani motoruna dikkat et kaporta hikaye A ' DAN Z' YE KAPORTA KOMPLE 300 YTL BOSUNA ÖNEMSEMEYİM O KADAR SES GELECEK TABİ SONUÇTA PLASTİK VE PLASTİĞİ PLASTİĞE MONTE EDERSEN BUNDAN NASIL BİR SONUÇ BEKLERSİN ONUN İÇİN BASİT İŞLER BUNLAR TAKMAYIN KAFANIZA

evet haklısın.
bu arada arkadaşlar ilk baharda yaza doğru motorumu satıyorum
2.el CBF 150 yada CBR 125r alacağım siz hangisini tavsiye edersiniz aslında benim gönlümde CBR 125r var çünkü CBF 150 den daha üstün bir motor mesela CBR 125 su soğutmalı 13 beygir 6 vites arka fren disk devir saati var ayrıca görünüm açısındanda daha güzel ama işte biraz ufak altımda küçük kalmasından korkuyorum boy olarak uzun değilim 1.70 boyundayım ama kilom 83 kğ sizce altımda küçük kalırmı CBR 125r
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
arkadaslar motoruna ön cam takan varmı? nerden temin edebiliriz
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
evet haklısın.
bu arada arkadaşlar ilk baharda yaza doğru motorumu satıyorum
2.el CBF 150 yada CBR 125r alacağım siz hangisini tavsiye edersiniz aslında benim gönlümde CBR 125r var çünkü CBF 150 den daha üstün bir motor mesela CBR 125 su soğutmalı 13 beygir 6 vites arka fren disk devir saati var ayrıca görünüm açısındanda daha güzel ama işte biraz ufak altımda küçük kalmasından korkuyorum boy olarak uzun değilim 1.70 boyundayım ama kilom 83 kğ sizce altımda küçük kalırmı CBR 125r
:wiinkk::wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
benim kuzenimde var cbf 150.çok hoş ve kullanımı çok zevkli bi motor.gayet seri bi motor.bi depoyla(12 L)ile 350-380 km yol gidiyo.ben olsam cbf 150 alırdım.ama sana 150 lilik makina yetmicek az gelicek.bence cbf 250(twister)falan düşün.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
evet haklısın.
bu arada arkadaşlar ilk baharda yaza doğru motorumu satıyorum
2.el CBF 150 yada CBR 125r alacağım siz hangisini tavsiye edersiniz aslında benim gönlümde CBR 125r var çünkü CBF 150 den daha üstün bir motor mesela CBR 125 su soğutmalı 13 beygir 6 vites arka fren disk devir saati var ayrıca görünüm açısındanda daha güzel ama işte biraz ufak altımda küçük kalmasından korkuyorum boy olarak uzun değilim 1.70 boyundayım ama kilom 83 kğ sizce altımda küçük kalırmı CBR 125r

cbf 150 süper bı motosılet hem parçası ucuz hemde atık satması kolay cbr 125r parçası pahalı satması çok kolay olmaya bılır
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
benim kuzenimde var cbf 150.çok hoş ve kullanımı çok zevkli bi motor.gayet seri bi motor.bi depoyla(12 L)ile 350-380 km yol gidiyo.ben olsam cbf 150 alırdım.ama sana 150 lilik makina yetmicek az gelicek.bence cbf 250(twister)falan düşün.


evet haklısın aslında tercihlerim arsında CBF 250'de var
sağolun arkadaşlar yorumlarınız için
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
6
slm beyler bn mondial rs ve ya hs alacam hangisi daa ii hangisini almamı tercih edersiniz ?

??????:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2008
Mesajlar
8
Arkadaşlar bende motor almaya karar verdim. Mondial 150 hs görünümü çok harika.
Bazı kulaktan dolma laflar var ne kadar doğrudur bilmiyorum. Gerçekten bu Motorlar çokmu sorun çıkartıyor?
150 hs modellerin anahtar teslim peşin fiyatı ne kadar?
24 ay vadeli alsam ne kadar tutar. Bilgi sahibi olan arkadaşlar yorumlarsa sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
peşin fiyatları 1840 ytl.ama vade farkı falan olunca 2000 ytlyi geçer hele 24 ay.ama biraz araştır yada bekle kampanya falan başlayabilir peşin fiyatına 12 taksit gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst