[Adana - MT]

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
merhaba

herkeşe selamlar,bizim iş yine olmadı moralmen çöktük,birsen daha kötü bu gün teyyare gibi geziniyorum,70 lik rakı içsem bu kadar sarsmazdı,neyse allah her şeyin hayırlısını versin

cengiz abiciğim inan çok üzüldüm. canını sıkma herşeyde bir hayır vardır. belki böylesi hayırlıdır. yengede kendini bırakıp heder olmasın. selanlar.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
iyi akşamlar adana mt güzel insanları cumartesi fuar için kimseden cevap gelmediğine göre fuar işi iptal selamlar iyi akşamlar
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi akşamlar Adana MT herkesin iyi dilekleri duaları için candan teşekür ederim.Sağolun iyiki varsınız
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
iyi akşamlar Adana MT herkesin iyi dilekleri duaları için candan teşekür ederim.Sağolun iyiki varsınız
abi kendinize iyi bakın, iyiki sizde varsınız
tüm arkadaşlara slm

cümleten iyi akşamlar:rendeer:

demirgursel, muzaffer1968+, efendy_iso+, Şahin Erdem, ares01, zion1+, adanalı+, celikgürsel, Endurocu01+
:cat: bu kadar üye aynı anda ADANA MT okuyor, rekora koşuyoruz herhalde
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
DUYURU
Dün akşamki toplantıda yazı tura neticesinde Pazar günü için Karataş gezisi düşünülmüştür:thumleft:
Hava şartları uygun olursa;
Buluşma noktası: Galeria araba park yerinde (McDonalds arka tarafı)
Buluşma Saati : 9:30
Hareket Saati : 10:00

Şimdilik katılacak olanlar:
1-Muzaffer + Eşi
2-Muzaffer (Ben)+ Eşi
3-Musatafa abi + Eşi
4-Turgay abi + oğlu
5-Veyis hocam + eşi
6-Bora + Kızı
7-İso + Nişanlısı
8-Çelik Gürsel + Eşi
9-Demir Gürsel + Eşi
10-Haluk hocam
11-
12-
Lütfen listeyi güncelliyelimki pazar günü kimse geride kalmasın :mrgreen:

HATIRLATMA
:thumleft:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Bi aksilik olmazsa bende geliyorum.

Bi de arkadaşlar mangal yanacak mı? (Orada köze ihtiyacım olabilir.)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar ne planladıklarını yazmamışlar.çarşambada yoktum ben, olan biri anlatsa iyi olur
deyilmi muzaffer abi izlemede bişeyler yazıver:)
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Çarşamba gelmezsen bu MT den birşey öğrenemezsin, sır kalır...

Bu yeğenin ben yanaklarını yerim :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
G Ü N A Y D I N :rendeer:

GÜNCELEME
Hava şartları uygun olursa;
Buluşma noktası: Galeria araba park yerinde (McDonalds arka tarafı)
Buluşma Saati : 9:30
Hareket Saati : 10:00

Şimdilik katılacak olanlar:
1-Muzaffer + Eşi
2-Muzaffer (Ben)+ Eşi
3-Musatafa abi + Eşi
4-Turgay abi + oğlu
5-Veyis hocam + eşi
6-Bora + Kızı
7-İso + Nişanlısı
8-Çelik Gürsel + Eşi
9-Demir Gürsel + Eşi
10-Haluk hocam
11-Fevri
12-Ares01
13-
Lütfen listeyi güncelliyelimki pazar günü kimse geride kalmasın ::koop::
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Günaydın Bora kardeş, Adanalı motorcu arkadaşlarım ve Adana MT'nin değerli üyeleri.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst