- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
İ Y İ A K Ş A M L A R adana MT:rendeer:
herkeşe selamlar,bizim iş yine olmadı moralmen çöktük,birsen daha kötü bu gün teyyare gibi geziniyorum,70 lik rakı içsem bu kadar sarsmazdı,neyse allah her şeyin hayırlısını versin
iyi akşamlar Adana MT herkesin iyi dilekleri duaları için candan teşekür ederim.Sağolun iyiki varsınız
herkeşe selamlar,bizim iş yine olmadı moralmen çöktük,birsen daha kötü bu gün teyyare gibi geziniyorum,70 lik rakı içsem bu kadar sarsmazdı,neyse allah her şeyin hayırlısını versin
abi kendinize iyi bakın, iyiki sizde varsınıziyi akşamlar Adana MT herkesin iyi dilekleri duaları için candan teşekür ederim.Sağolun iyiki varsınız
tüm arkadaşlara slm
DUYURU
Dün akşamki toplantıda yazı tura neticesinde Pazar günü için Karataş gezisi düşünülmüştür:thumleft:
Hava şartları uygun olursa;
Buluşma noktası: Galeria araba park yerinde (McDonalds arka tarafı)
Buluşma Saati : 9:30
Hareket Saati : 10:00
Şimdilik katılacak olanlar:
1-Muzaffer + Eşi
2-Muzaffer (Ben)+ Eşi
3-Musatafa abi + Eşi
4-Turgay abi + oğlu
5-Veyis hocam + eşi
6-Bora + Kızı
7-İso + Nişanlısı
8-Çelik Gürsel + Eşi
9-Demir Gürsel + Eşi
10-Haluk hocam
11-
12-
Lütfen listeyi güncelliyelimki pazar günü kimse geride kalmasın :mrgreen:
cengizim pm dekileri unutma
HATIRLATMA:thumleft:
Çarşamba gelmezsen bu MT den birşey öğrenemezsin, sır kalır...
Bu yeğenin ben yanaklarını yerim![]()
arkadaşlar mangal yanacak mı? (Orada köze ihtiyacım olabilir.)