- Katılım
- 28 Eyl 2007
- Mesajlar
- 521
sen ne isterdin abey :mrgreen:
Okan'ım rus varmı rus... (anladın sen onu)
:queen::queen::queen:
sen ne isterdin abey :mrgreen:
naapçez orda ::winkwink
Okan'ım rus varmı rus... (anladın sen onu)
:queen::queen::queen:
abi rus olmasa ben gidermiyim yaaa :mrgreen:
burlar beni paklar rex sinemasına yakın mı mekan ?
burlar beni paklar rex sinemasına yakın mı mekan ?
hemen 10 adım aşağısı
Rus varsa bende varımmm:queen: mazdarovya:mrgreen:abi rus olmasa ben gidermiyim yaaa :mrgreen:
atsana menüyü bakalım akşam akşam zaten kafam bulanık:queen:
abi yassanıza 1 . alkol varmı
2. yemek fikx mi
3. alkol varsa mezeler nasıl
4. canlı müzik varmı
5. canlı müzik varsa oynayabilirmiyiz
6.
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::wiinkk: birde fix se fiyatı alıyım :bounce
ben geliyorum kelleci
hesabı sen ödüceksin. hani nerede fix menü fiyatları.
Toplantınızı İzmirde yapın geliyim..............![]()